[VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Po co trzy razy zaczynałeś? Wystarczyło przesłać mi swój save do naprawy, tak jak zrobili to pozostali xD (wyślij na prv.)
Za questa dostaje się ulepszenie dwóch podstawowych umiejętności dla kociej mordy.
Za questa dostaje się ulepszenie dwóch podstawowych umiejętności dla kociej mordy.
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Pofarmiłem sobie i udało mi się ukończyć maratony. W sumie bardzo fajne, bo każdy przeciwnik ma trochę inną mechanikę. Walka z Szymkimem i panem goblinem bajeczna. Fajnie by było gdyby każdy maraton miał takiego unikalnego przeciwnika i specjalną nagrodę oprócz fragmentów kodu po ukończeniu. Choćby przedmiot związany z tą dodatkową postacią. Chciałem też wspomnieć o tym, że punkty akcji czarnego eksplodera nie uzupełniają się po wizycie przy pomniku. No i jego umiejętność 'ignorująca obronę' jest chyba najgorszym skillem w grze, bo zadaje śmieszne obrażenia.
Może ktoś inny znalazł dla tego zastosowanie. :>
Może ktoś inny znalazł dla tego zastosowanie. :>
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Z tą umiejętnością to gafa w opisie z mojej strony. Jej użycie na przeciwniku nie ignoruje obrony, tylko efekt Gardy (nieśmiertelność).
Raz użyta może zdjąć ją do końca tury. O ile teraz nie wydaje się to zbyt użyteczne (gdyż przeciwników używających Gardy można by
wyliczyć na palcach), to w przyszłości pojawią się wrogowie używający ładowanych ataków podczas których nie będą mogli zostać
zranieni, lub bossowie przywołujący przeciwników - tzw. Tarczowników bez pokonania których nie będzie można zranić głównego bossa.
Ale ignorowanie obrony też nie jest jakąś złą umiejętnością - myślę że poprawię statystyki w edytorze i zostawię to tak jak jest, a
wspomniane Przełamanie Gardy (bo tak to nazwę by nikomu nie myliło się z ignorowaniem obrony) bohater zdobędzie dopiero później.
Naprawienie pomników to nie problem. Dodatkowy przedmiot na koniec maratonów w istocie planuję, jednak nie zamierzam go dodawać
do czasu ich ukończenia (planuję po 7 walk w każdym, w ostatniej aktualce było chyba po 5). Dzięki za rady.
Raz użyta może zdjąć ją do końca tury. O ile teraz nie wydaje się to zbyt użyteczne (gdyż przeciwników używających Gardy można by
wyliczyć na palcach), to w przyszłości pojawią się wrogowie używający ładowanych ataków podczas których nie będą mogli zostać
zranieni, lub bossowie przywołujący przeciwników - tzw. Tarczowników bez pokonania których nie będzie można zranić głównego bossa.
Ale ignorowanie obrony też nie jest jakąś złą umiejętnością - myślę że poprawię statystyki w edytorze i zostawię to tak jak jest, a
wspomniane Przełamanie Gardy (bo tak to nazwę by nikomu nie myliło się z ignorowaniem obrony) bohater zdobędzie dopiero później.
Naprawienie pomników to nie problem. Dodatkowy przedmiot na koniec maratonów w istocie planuję, jednak nie zamierzam go dodawać
do czasu ich ukończenia (planuję po 7 walk w każdym, w ostatniej aktualce było chyba po 5). Dzięki za rady.
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Nie śledzę tematów z grami, ale przeglądając sobie tę produkcję, zauważyłem, że jakimś cudem ja się w tej grze znalazłem (czemu?).
Jeśli po tych 6 stronach gra zdołała uporać się ze sporą ilością błędów, to w sumie dobra okazja na rozpoczęcie gry i zabawienie się przez jakiś okres czasu, dawno nic nie ogrywałem RMowego. Zabieram się do pobierania i najprawdopodobniej napiszę parę zdań gdy skończę (ale tylko parę zdań, więcej nie umiem).
PS: Kątem oka dostrzegłem na jednej stronie mój battler na podstawie profilowego, nie jestem zwiedzony odwzorowaniem rycerzyka poniżej :P
Jeśli po tych 6 stronach gra zdołała uporać się ze sporą ilością błędów, to w sumie dobra okazja na rozpoczęcie gry i zabawienie się przez jakiś okres czasu, dawno nic nie ogrywałem RMowego. Zabieram się do pobierania i najprawdopodobniej napiszę parę zdań gdy skończę (ale tylko parę zdań, więcej nie umiem).
PS: Kątem oka dostrzegłem na jednej stronie mój battler na podstawie profilowego, nie jestem zwiedzony odwzorowaniem rycerzyka poniżej :P
Spoiler:
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Nie widzę obrazka bo mi się nie otwiera, ale wnioskuję że jest to Lancelot (type Berserk) z serii Fate (w tym roku wychodzą aż 3 nowe serie).
Ogólnie, wszystkie battlery staram się wzorować na tym jak postrzegam poszczególne osoby - pomagają w tym wypisywane zainteresowania,
stworzone przez nich projekty, czy nawet ich strony internetowe. Jeśli widzę że ktoś umieścił wybrany obrazek jako swojego awatara, z
pewnością nie umknie to mojej uwadze i będzie swego rodzaju inspiracją (do pewnego stopnia).
Także ten (ekhm) Nexis (ekhm, ekhm)...
Ogólnie, wszystkie battlery staram się wzorować na tym jak postrzegam poszczególne osoby - pomagają w tym wypisywane zainteresowania,
stworzone przez nich projekty, czy nawet ich strony internetowe. Jeśli widzę że ktoś umieścił wybrany obrazek jako swojego awatara, z
pewnością nie umknie to mojej uwadze i będzie swego rodzaju inspiracją (do pewnego stopnia).
Także ten (ekhm) Nexis (ekhm, ekhm)...
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Spoiler:
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Jak będzie wyglądał Nexis w grze? :>
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Jestem w tej chwili (a konkretnie do połowy lutego) całkowicie zajęty, a czas na robienie czegokolwiek w RM
mam jedynie w weekendy. Niestety, oznacza to poślizg w kwestii udostępnienia dalszych przygód AM. Nie
wiem ile dokładnie wyniesie opóźnienie, chociaż nie przewiduję więcej niż dwa tygodnie od początku nowego
miesiąca. Aby pokazać że prace mimo problemów posuwają się do przodu, udostępniam kilka sc. z postępami.
Spokojnie, dalsze przygody powinny ukazać się wkrótce.
A przynajmniej jeszcze w tym roku.
Tak myślę...
mam jedynie w weekendy. Niestety, oznacza to poślizg w kwestii udostępnienia dalszych przygód AM. Nie
wiem ile dokładnie wyniesie opóźnienie, chociaż nie przewiduję więcej niż dwa tygodnie od początku nowego
miesiąca. Aby pokazać że prace mimo problemów posuwają się do przodu, udostępniam kilka sc. z postępami.
Spoiler:
A przynajmniej jeszcze w tym roku.
Tak myślę...
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Tekst Nexisa mnie zabił. No i wreszcie ktoś mnie zamknął. :>
P.S.
Nie śpiesz się, bo i nawet na seriale fani czekają cały rok.
P.S 2
Tylko nie lunateruj.
P.S.
Nie śpiesz się, bo i nawet na seriale fani czekają cały rok.
P.S 2
Tylko nie lunateruj.
- Preki
- Posty: 758
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
- Lokalizacja: Siedlce City
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Czy tylko mi wyrzuca grę podczas jednej z losowych walk (które nawiasem mówiąc, są wyczerpujące jak na początek gry) zaraz po wyjściu z miasta?
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Ucieczka bardzo często działa. Na co najmniej 10 prób, tylko raz mnie potwór zatrzymał. Także jeżeli jest trudno, to z tego skorzystaj.Preki pisze:Czy tylko mi wyrzuca grę podczas jednej z losowych walk (które nawiasem mówiąc, są wyczerpujące jak na początek gry) zaraz po wyjściu z miasta?
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Przetestowałem wszystkie walki z tego etapu i nie napotkałem takiego problemu. Czy
korzystasz ze starszej wersji gry, lub przenosiłeś zapis ze starszej wersji gry? Jeśli nie,
możesz mi powiedzieć przy którym spotkaniu występuje błąd (z jakimi przeciwnikami
w grupie) i w jakich okolicznościach (przy użyciu umiejętności itp.)?
korzystasz ze starszej wersji gry, lub przenosiłeś zapis ze starszej wersji gry? Jeśli nie,
możesz mi powiedzieć przy którym spotkaniu występuje błąd (z jakimi przeciwnikami
w grupie) i w jakich okolicznościach (przy użyciu umiejętności itp.)?
- Preki
- Posty: 758
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
- Lokalizacja: Siedlce City
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Gra którą pobierałem jest w najnowszej wersji. Przeciwnicy to jakieś zombie i szkielety, nie pamiętam dokładnej nazwy. Gra wykrzaczała się na samym początku walki, zaraz po ukazaniu się wrogów.
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
OK - nie mam pojęcia co to może być. Możesz przesłać mi swój save na prv. ?
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
Mam chwilowo problemy techniczne związane w dużej mierze ze skanerem, dlatego nie zamierzam żadnego
upka umieszczać jeszcze przez jakiś czas (nie można wszak spóźnić się dwa razy...)
Mogę za to powiedzieć, że dla wytrwałych masochistów przygotowuję coś specjalnego - przeciwnika, z którym
zmagania trwać mogą kilka razy dłużej niż z pozostałymi, umieszczonymi już w grze. Oczywiście wiązać się
to będzie z niesamowitą monotonnością, dlatego też wspomniany przeciwnik będzie posiadał aż...
upka umieszczać jeszcze przez jakiś czas (nie można wszak spóźnić się dwa razy...)
Mogę za to powiedzieć, że dla wytrwałych masochistów przygotowuję coś specjalnego - przeciwnika, z którym
zmagania trwać mogą kilka razy dłużej niż z pozostałymi, umieszczonymi już w grze. Oczywiście wiązać się
to będzie z niesamowitą monotonnością, dlatego też wspomniany przeciwnik będzie posiadał aż...
Spoiler: