Tu bardzo dużo rzeczy kończy się zbyt symetrycznie - wzniesienia, drzewa, woda. Wygląda to dosyć nienaturalnie. Te korny drzew też zasługują na coś z czego mogłyby wyrosnąć. No chyba że jest to gruby bluszcz
Reszta mapek wygląda całkiem nieźle
Kitabake pisze:
Tu bardzo dużo rzeczy kończy się zbyt symetrycznie - wzniesienia, drzewa, woda. Wygląda to dosyć nienaturalnie. Te korny drzew też zasługują na coś z czego mogłyby wyrosnąć. No chyba że jest to gruby bluszcz
Reszta mapek wygląda całkiem nieźle
Ta mapka jest aktualnie jeszcze w fazie prac, gdyż stworzyłem ją już jakiś czas temu a niedawno na zbytnią symetryczność zwrócił mi uwagę HGS. Z wzniesieniami i drzewami będę musiał pokombinować a wodzie nadam drobne poprawki
Te korny drzew też zasługują na coś z czego mogłyby wyrosnąć. No chyba że jest to gruby bluszcz
Nie do końca zrozumiałem to zdanie, ale jak już napisałem wcześniej pokombinuję z lasem na wschodzie (po pewnie o ten ci chodzi )
Ja bym proponował w ogóle usunąć te 'korony drzew' po prawej stronie, bo nie wyglądają ładnie chyba w żadnym projekcie. Chociaż może to tylko moje zdanie. :>
Silver635 pisze:
Nie do końca zrozumiałem to zdanie, ale jak już napisałem wcześniej pokombinuję z lasem na wschodzie (po pewnie o ten ci chodzi )
Dodaje w załączniku moje użycie tych samych drzew. Nie wiem czy jest one idealne ale chodziło mi o coś takiego we wcześniejszym komentarzu. download/file.php?mode=view&id=2493
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Silver635 pisze:
Nie do końca zrozumiałem to zdanie, ale jak już napisałem wcześniej pokombinuję z lasem na wschodzie (po pewnie o ten ci chodzi )
Dodaje w załączniku moje użycie tych samych drzew. Nie wiem czy jest one idealne ale chodziło mi o coś takiego we wcześniejszym komentarzu. download/file.php?mode=view&id=2493
Wiem jak to powinno wyglądać Akurat w tej części mapy nie mam tyle miejsca by rozmieścić te korony niesymetryczne ale spróbuję.
Demko najpewniej ukaże się pod koniec lutego/na początku marca. Muszę jeszcze ogarnąć ekwipunek i system walki. Staram się by demko było zapięte na ostatni guzik, więc nie miejcie mi tego za złe.
Trafiles do mojego romantycznego serduszka <3 (kurde zmieniam się w Yoroi'a ). Teraz juz musowo nuszę zagrać! Screeny trzymają poziom. Jestes na dobrej drodze do swietnej gry (jezeli chodzi o mapping to na pewno).
Jezeli potrzebujesz kogos do voice actingu to moze moglbym pomoc
Proszę mi go tutaj nie popędzać :D . Ja go tu ochładzam, by się nie spieszył, a wy mi tu psuje jedne go psujecie :D . Rozwój gry jest na dobrej drodze. Kolega chce zrobić podobny system walki jak w PP II, jednak z o wiele prostszymi mechanizmami, więc może być ciekawie. Pomogę mu również z systemem ekwipunku, oraz implementacją specjalnie dostosowanego do tych wszystkich bajerów HUD. Jednak do demka tej gry troszkę jeszcze dlatego bym rzekł. Kolega jak widać stara się z całych sił, by projekt był dopięty, więc nie poganiajmy go proszę, bo to nakręca i człowiek potem lata bardziej w chmurach niż stąpa po ziemi :D. Wczoraj o mały włos mi daty nie podmienił, bo mu projekt nie działał zamiast samego pliku projektu :D
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
Początkowo myślałem że The Sundered Eternity będzie trzymał klimaty pierwszych części Wrót Arkany, ale skoro HGS macza swoje paluszki w tej produkcji, to pewnie otrzymamy coś w rodzaju Pogromcy Pustki zbudowanego na standardowych grafikach, z podobnym systemem. Nie nie jest to złe lecz, zastanawiam się jak to wszystko będzie wyglądać JAKO CAŁOŚĆ
Postaram się by TSE nie było AŻ tak podobne do Pogromcy Pustki Moim zdaniem te systemy są bardzo przydatne. I nie obawiajcie się, nie będzie nic związanego z potrzebami bohatera, czyli np. komunikatów typu "Twoja postać jest spragniona!" Wszystko idzie ku dobremu.
PInroz pisze:Początkowo myślałem że The Sundered Eternity będzie trzymał klimaty pierwszych części Wrót Arkany, ale skoro HGS macza swoje paluszki w tej produkcji, to pewnie otrzymamy coś w rodzaju Pogromcy Pustki zbudowanego na standardowych grafikach, z podobnym systemem. Nie nie jest to złe lecz, zastanawiam się jak to wszystko będzie wyglądać JAKO CAŁOŚĆ
Ja tylko pomagam w realizacji pierwotnych założeń twórcy :). O ile dobrze pamiętam to Silver samowolnie zapytał się mnie o system walki z PP. Niestety wiąże się to z tym, że trzeba zaimplementować niektóre rzeczy z PP. Mimo, że to nie będzie taka sama gra sam ekwipunek będzie miał podobne działanie. Lecz tak jak Silver mówi. To będzie gierka taka na spokojnie bez zbędnych utrudnień :).
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!