Pulpit

Tematy różne, różniste.
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Pulpit

Postautor: Ozzaku » 16 mar 2017, 19:05

EnterVPL pisze:@UP
Dużo masz miejsca. Troszkę zazdroszczę, bo mam rozdzielczość HD Ready, co skutkuje kombinowaniem xD


Jak się bawiłem w RM kiedyś to też miałem nie jeden raz rozpiź[cenzura]el, ale teraz jak pracuje jako dziennikarz muszę wszystko mieć w ładzie i składzie, ss wrzuciłem tak dla zaczepki, by pokazać że nadal żyję i odwiedziłem stare śmieci. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: Pulpit

Postautor: Diablo » 16 mar 2017, 19:48

Tak mocno zwyczajnie w sumie:

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Pulpit

Postautor: Dragon Kamillo » 16 mar 2017, 20:46

No u mnie też dość zwyczajnie...
Obrazek
... jak na mnie XD. Sesja i oddawanie projektów to zawsze rozpiernicz na pulpicie, jeszcze nie posprzątałem + nadal niektórych rzeczy potrzebuje a nie chce mi się ich przekładać, bo potem zapomnę gdzie są i będą jaja. Zobaczymy, jak się zapełni cały, kratka w kratkę to będą zmuszony posprzątać XD.

A w tle, piękny nie rozmazany(!) zrzut z suikodena 2 z PSX, szkoda że dzisiaj tak gry nie wyglądają...
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 642
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Pulpit

Postautor: Kryzz333 » 24 mar 2017, 00:52

@Diablo:

Rzeczywiście dosyć zwyczajnie (Drakula :lol: )

@Dragon Kamillo:

Rzeczywiście niezły burdello :V

@Revlis:

Fajny wonsz.


Ja sobie zamontowałem niedawno koteła aby patrzył na mnie z wyrzutem:
Obrazek

W ogóle, mam też podział geograficzny elementów: Zachód - inne i robocze, Południe - OzE, Północ - Źródło, Wschód - inne RMowe :V
Spoiler:
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 145
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Pulpit

Postautor: Athanor » 24 mar 2017, 10:40

Patrzy na Ciebie z nieubłaganym wzrokiem "OzE:EC miało być rok temu, co dziś zrobiłeś?"

Smutno i szaro, jak me życie:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Pulpit

Postautor: Kleo » 24 mar 2017, 11:01

Tapety jak tapety, ale ja najbardziej lubię patrzeć, jakie macie pliki na pulpicie. Taka ze mnie podglądaczka. :)
Jak na razie najbardziej mi się spodobały te od Revlisa (prawy dolny róg) i "Myśli różne" Kryzza. No i ten... Ta recenzja In Search Of Immortality to gotowa już? Bo bym poczytała. :P
A poniżej mój wielce spersonalizowany i uporządkowany pulpit z pracy - jeśli takowe macie, to też wrzucajcie, bo ciekawa jestem, czy i na ile różnią się od tych prywatnych. :)

Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 642
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Pulpit

Postautor: Kryzz333 » 24 mar 2017, 12:28

@Athanur:

Nom :-( Ciekawa tapeta, choć może być niepraktyczna bo dużą część pulpitu nie do wykorzystania :V

@Kleo:

Hmm. W zasadzie dla mnie pulpitem roboczym są zamazane foldery :V, uporządkowane tematycznie, z dalszą segregacją w podfolderach.
Co do tej recenzji.
xD
Trzymałem ten plik na pulpicie i wydawało mi się że tam nic nie ma. Ja tu patrzę, a jest napisane ponad 500 słów. Jest prawie skończona. W takim razie ukończę ją wkrótce (najpierw artykuł o trudności). Dzięki Kleo xD


Spoiler:



Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Pulpit

Postautor: Klonoa » 30 mar 2017, 01:00

@Kryzz333,
ten kot mnie dobija i nie moglbym patrzec na niego tak przez cala noc jak pracuje nad roznymi rzeczami odnosnie moich zlecen i prywatnego projektu komiksu xD

@Athanor,
what. is. this. Nie lepiej juz stworzyc sobie ikony skrutow do folderow gdzie sa kolejne skrutowe ikony do gier, programow etc?

Kompletnei nie ogarniam dlaczego czesc z was trzyma swoje robocze rzeczy jak i te wazniejsze prywatne rzeczy zaraz obok siebie w jednym wielkim chaosie zamiast na przyklad trzymac wszystko w posegregowanych folderach na przenosnym urzadzeniu jak pendrive albo przenosnym dysku. Ja wszystko zwiazane z moja freelancerowska praca i prywatnymi rzeczami trzymam na moim najwazniejszym pendrivie.

K, dolacze sie do dzielenia sie ekranem. O mnie bardzo duzo chyba bedzie mowic moj pasek startu, a raczej ikony na nim xD
Obrazek
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 145
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Pulpit

Postautor: Athanor » 01 kwie 2017, 21:37

@Klonoa, ale jak to skróty do folderów z skrótami do programów? To takie nieintuicyjne :V Lepiej już mieć ikonki na wierzchu żeby można było je wygodnie wciskać i się nimi chwalić, żeby udawać, że coś się ma. :V Poza tym nie posiadam swojego pendrive'a, dlatego wolę trzymać bezpośrednie skróty do ikonek :V Skróty do folderów mam w "Ostatnich miejscach" do których mam szybki dostęp.
Jak jest za szaro i smutno, to zawsze można tło zmienić i wygląda w miarę fajnie, ale nie chcę mieć zawalonego pulpitu ikonkami kiedyś i wolne miejsce musi zostać: http://i.imgur.com/QmxzCBT.png

Na Twoim pulpicie widzę zaktualizowanego już Battle.neta... tfu, Blizzarda. I rzeczywiście, więcej ikon na pasku aniżeli samym pulpicie xd
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 642
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Pulpit

Postautor: Kryzz333 » 01 kwie 2017, 21:48

@Athanor:
fajna tapetka z jednej z moich najulubieńszych gierek.
Poza tym - Tibia? :V Człowieku dajesz mi flashbacki. OTS czy normalne? :V

Ja posprzątałem trochę i zmniejszyłem ilość plików i folderów do Źródła. Wszystkie kwestie warte uwagi zawarłem w osobnym folderze lub w głównym folderze do gry.

Wgl. zmontowałem też folder "Gry". Przez jakiś rok nie miałem takiego folderu na pulpicie bo mało grałem ale przywróciłem go. Przyda się do grania w gierki z najnowszego CD Action :V


Spoiler:



Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pulpit

Postautor: Gedharm » 02 kwie 2017, 11:41

Jak widzę niektóre wasze pulpity, to łapię się za głowę, jak można mieszkać w takim bałaganie xD
Też się swoim pochwalę. Mam 40-parę obrazków, między którymi pulpit się przełącza co 15 minut, ale padło akurat na ten.

http://i.imgur.com/jciYoWG.jpg

Wolę oglądać screeny z gier niż wzorki z ikonek :P

@dół

Przeciwko tarczom polecam weapon arta prostych mieczy, umożliwia nawet ripostę :) (L2 + R1)
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2017, 22:05 przez Gedharm, łącznie zmieniany 1 raz.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 405
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Carrigtwohill, IE

Re: Pulpit

Postautor: Ekhart » 02 kwie 2017, 20:07

Gedharm pisze:Jak widzę niektóre wasze pulpity, to łapię się za głowę, jak można mieszkać w takim bałaganie xD
Też się swoim pochwalę. Mam 40-parę obrazków, między którymi pulpit się przełącza co 15 minut, ale padło akurat na ten.

http://i.imgur.com/jciYoWG.jpg

Wolę oglądać screeny z gier niż wzorki z ikonek :P


High Wall of Lothric, ten Rycerz z włócznią i pawężem mnie tam zawsze wkurza :x

http://i.imgur.com/mwAtxjx.jpg

Mój pulpit. Trochę sprzątnąłem, ale głównie były to pliki typu temp.psd, book1.xlsx czy asdfag.txt ;)
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 642
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Pulpit

Postautor: Kryzz333 » 03 kwie 2017, 13:35

Ekhart:

Ładna tapeta. Takie liczniki w prawym dolnym rogu się jakoś przydają? Bo ja jestem bardzo konserwatywny :V i nigdy nie stosowałem jakichkolwiek dodatków na pulpit.

Gedharm:

Też dość ładnie. Już któryś raz widzę Path of Exile :V



A teraz coś ode mnie.
Mam taki folder generalny (w Program Files dysku D), nazwany swoim imieniem:
Obrazek

W nim zawiera się niemal wszystko do pracy, mejkera itd. także jak widzicie zbiór zapisów gier z gierek. Wiele z tych folderów ma po prostu skróty na pulpicie (a na pulpicie jest reszta plików użytkowych).

Obrazek

A tutaj jeszcze folder z RMówkami które chcę przejść po raz pierwszy lub jeszcze raz. Mam też osobny folder na gry które przeszedłem, ale raaaczej nie będę ogrywał ponownie (pozostałe kasuję), folder na aktualnie ogrywane gierki, foldery na zapisy i archiwa moich projektów. To wszystko waży 12,6 GB, folder z dokumentami innymi RMowymi sprawami waży 600MB. Folder na grafiki RMowe niecałe 6GB.

Jakbym chciał to pewnie mógłbym to odchudzić i uprościć ale nie chcę niczego zgubić albo zapomnieć :V


Spoiler:



Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 405
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Carrigtwohill, IE

Re: Pulpit

Postautor: Ekhart » 03 kwie 2017, 14:31

Przeciwko tarczom polecam weapon arta prostych mieczy, umożliwia nawet ripostę :) (L2 + R1)

Wiem, jak farmiłem Lothric Knight Long Spear to WA się bardzo przydawał do tego ;)

Takie liczniki w prawym dolnym rogu się jakoś przydają? Bo ja jestem bardzo konserwatywny :V i nigdy nie stosowałem jakichkolwiek dodatków na pulpit.


Szczerze, mało na nie zwracam uwagi, są chyba tylko z przyzwyczajenia
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Pulpit

Postautor: Klonoa » 03 kwie 2017, 20:46

@Anthor,
to nie jest przypadkiem Bioshock w tle? I jakby nie patrzec ikona od League to jest tak naprawde ikona skrotu do klienta gry czyli zalicza sie jako program :P
przynajmniej dla mnie.

@Kryzz333,
only original tibia :D

@Gedharm,
OSU? I tapeta z Dark Souls3? Lubisz hardcore, co nie? Nie wiem co takiego jest w tym pomieszczeniu, ale zdecydowanie powinienes miec tylko i wylacznie screeny z Irrithyl albo Elleum Loyce z SotFS :D

@Ekhart,
szczerze radzilbym wylaczyc te "akcesoria" systemowe bo zazwyczaj zjadaja wiecej pamieci jak powinny.. chyba ze masz potezny komputer. Ja bym sobie nie mogl pozwolic na takie bajery i przedewszystkim-- 74life
Obrazek




Spoiler:




Wróć do „Offtopic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości