[XP] Problem tajemniczego lasu

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 80
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 03 cze 2017, 14:37

Danceloth pisze:W zasadzie lepiej by było, gdybyś po prostu inaczej porozmieszczał te szkielety. Tj., wiele osób się frustruje w tego typu fragmentach, i niektórzy z nich dają sobie po prostu spokój z grą.


Dzień wieczór!
Parę wieści:
Wynik produkcyjności powoli spada.
System walki zyskuje nowe obliczenia (statystyki, wpływy itp.).
I kombinuje z przeciwnikami.
Ogólnie jeszcze testuje walkę, i bez jej całkowitego ulepszenia, nic nie zrobię.
Ostatnio toczyłem zawzięto wojnę z komputerem (co mając 2GB RAM nie było łatwe, ciął się muł co chwile).
Ale z wojny wyszedłem zwycięsko. Choć jest to Pyrrusowe zwycięstwo... straciłem między innymi zniżkę lojalnościową w Avascie (nie stać mnie na płatne anty-wirusy :P). A było już za 3 lata... ni nic, się odnowi, ale wy tego nie czytacie by się dowiedzieć o moich problemach, ale by się dowiedzieć o projekcie.
Produkcja projektu jakoś idzie. Teraz głównie książki pisze do bibliotek. Robię dalej mechanikę walki. Tyle.
Coś się robi.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, 16:05 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 2 razy.
Krzywy97 ~,,20 lat temu król urodził syna a był nim goblin."

Ja nic o tym nie wiem.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 80
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 15 cze 2017, 16:23

Witam:
Ostatnio podjąłem ciężki wybór dotyczący czarów:
Spoiler:


Się rozpisałem XD
A na języku to nie mogę zdobyć punktów za długość wypowiedzi...
Niedługo to przejdę do kultury eReMa jako ktoś kto za wszelką cenę chce utrudnić grę, mam nadzieje że rola nie zajęte? :)
Bo konkurencji nie chcę robić. XD
Tyle od mnie.
Amen!
Krzywy97 ~,,20 lat temu król urodził syna a był nim goblin."

Ja nic o tym nie wiem.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 204
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Kitabake » 16 cze 2017, 08:26

goblin!!! pisze:Witam:
Czy czary mają zużywać HP podczas ich noszenia?
Chodzi o to że system walki to ABS. I czary są uruchamiane w menu umiejętności. I ogólne czary działają tak, że
się wybiera czar, i można tylko jeden na raz (w miarę logiczne). I zadałem sobie pytanie, czy czar ma zużywać HP
tylko przy inkantacji, czy też po niej, kiedy chodzi się do przeciwnika?
Miałem tylko wybór binarny: tak i nie.

A nie dało by się zamienić zużycia HP na zużycie magii i dać warunek przy każdym użyciu czaru, żeby sprawdzało czy jest MP i jak nie ma to dać "nieudany czar"? To jest na skrypcie jakimś konkretnym, czy na zdarzeniach? Alternatywnie dać zużycie HP, przy rzucaniu czaru w ABS, a nie w menu. Wszystko powinno się dać na typowych-równoległych zdarzeniach dać się zrobić (jeżeli to ABS na zdarzeniach).
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 80
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 16 cze 2017, 11:36

Kitabake pisze:
goblin!!! pisze:Witam:
Czy czary mają zużywać HP podczas ich noszenia?
Chodzi o to że system walki to ABS. I czary są uruchamiane w menu umiejętności. I ogólne czary działają tak, że
się wybiera czar, i można tylko jeden na raz (w miarę logiczne). I zadałem sobie pytanie, czy czar ma zużywać HP
tylko przy inkantacji, czy też po niej, kiedy chodzi się do przeciwnika?
Miałem tylko wybór binarny: tak i nie.

1A nie dało by się zamienić zużycia HP na zużycie magii i dać warunek przy każdym użyciu czaru, żeby sprawdzało czy jest MP i jak nie ma to dać "nieudany czar"?
2To jest na skrypcie jakimś konkretnym, czy na zdarzeniach?
3Alternatywnie dać zużycie HP, przy rzucaniu czaru w ABS, a nie w menu. Wszystko powinno się dać na typowych-równoległych zdarzeniach dać się zrobić (jeżeli to ABS na zdarzeniach).


1 Nie chcę tak dawać, by gracz bardziej uważał na życie, bo ogólnie w grze do większej ilości czarów będzie życie, czasem mana (do czarów leczących np.), i to też lekko zmusi gracza do nauczenia się zużywania przez czary życia.
2 Na zdarzeniach.
3 Zużycie HP jest w zdarzeniu równoległym typowym, więc nie będzie zużywać w menu. Co do wybierania czarów w grze bez menu, może to zrobię, ale nie obiecuje, ponieważ będę musiał zaimplementować skrypt na klawiaturę. A chcę by gra miała jak najwięcej na zdarzeniach.

Oto wieści z frontu produkcji:
Spoiler:


Coś jeszcze miałem napisać, ale zapomniałem :-(.

Tyle od mnie.
Ave!
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 21:08 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzywy97 ~,,20 lat temu król urodził syna a był nim goblin."

Ja nic o tym nie wiem.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 80
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 17 lip 2017, 14:30

Dzień dobry wieczór.
Mam złą wiadomość:
-zła najpierw: prędkość produkcji spadła do zera (i maleje!), i nie wiem, kiedy znów będzie rosnąć, a nie maleć.
W zasadzie tyle.
Krzywy97 ~,,20 lat temu król urodził syna a był nim goblin."

Ja nic o tym nie wiem.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 204
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Kitabake » 17 lip 2017, 14:33

goblin!!! pisze:spadła do zera (i maleje!)

Maleje - to oznacza, że wirus zjada pliki? Czy może sam usuwasz projekt po kawałeczku? :mrgreen:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 80
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 17 lip 2017, 15:27

Kitabake pisze:
goblin!!! pisze:spadła do zera (i maleje!)

Maleje - to oznacza, że wirus zjada pliki? Czy może sam usuwasz projekt po kawałeczku? :mrgreen:


W sensie, że 0 to nie minimum. Jeszcze jest -1,-2... i to działa tak, że jak jest 0 i maleje, to oznacza, że o ile przy 0 było coś (nic) to teraz te nic dodatkowo jest na minusie, i wydłuża to czas przejścia na + (czyli na coś).

Taka to moja logika.
Krzywy97 ~,,20 lat temu król urodził syna a był nim goblin."

Ja nic o tym nie wiem.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość