[XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 03 cze 2017, 14:37

Danceloth pisze:W zasadzie lepiej by było, gdybyś po prostu inaczej porozmieszczał te szkielety. Tj., wiele osób się frustruje w tego typu fragmentach, i niektórzy z nich dają sobie po prostu spokój z grą.


Dzień wieczór!
Parę wieści:
Wynik produkcyjności powoli spada.
System walki zyskuje nowe obliczenia (statystyki, wpływy itp.).
I kombinuje z przeciwnikami.
Ogólnie jeszcze testuje walkę, i bez jej całkowitego ulepszenia, nic nie zrobię.
Ostatnio toczyłem zawzięto wojnę z komputerem (co mając 2GB RAM nie było łatwe, ciął się muł co chwile).
Ale z wojny wyszedłem zwycięsko. Choć jest to Pyrrusowe zwycięstwo... straciłem między innymi zniżkę lojalnościową w Avascie (nie stać mnie na płatne anty-wirusy :P). A było już za 3 lata... ni nic, się odnowi, ale wy tego nie czytacie by się dowiedzieć o moich problemach, ale by się dowiedzieć o projekcie.
Produkcja projektu jakoś idzie. Teraz głównie książki pisze do bibliotek. Robię dalej mechanikę walki. Tyle.
Coś się robi.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, 16:05 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 2 razy.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 15 cze 2017, 16:23

Witam:
Ostatnio podjąłem ciężki wybór dotyczący czarów:
Spoiler:


Się rozpisałem XD
A na języku to nie mogę zdobyć punktów za długość wypowiedzi...
Niedługo to przejdę do kultury eReMa jako ktoś kto za wszelką cenę chce utrudnić grę, mam nadzieje że rola nie zajęte? :)
Bo konkurencji nie chcę robić. XD
Tyle od mnie.
Amen!
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Kitabake » 16 cze 2017, 08:26

goblin!!! pisze:Witam:
Czy czary mają zużywać HP podczas ich noszenia?
Chodzi o to że system walki to ABS. I czary są uruchamiane w menu umiejętności. I ogólne czary działają tak, że
się wybiera czar, i można tylko jeden na raz (w miarę logiczne). I zadałem sobie pytanie, czy czar ma zużywać HP
tylko przy inkantacji, czy też po niej, kiedy chodzi się do przeciwnika?
Miałem tylko wybór binarny: tak i nie.

A nie dało by się zamienić zużycia HP na zużycie magii i dać warunek przy każdym użyciu czaru, żeby sprawdzało czy jest MP i jak nie ma to dać "nieudany czar"? To jest na skrypcie jakimś konkretnym, czy na zdarzeniach? Alternatywnie dać zużycie HP, przy rzucaniu czaru w ABS, a nie w menu. Wszystko powinno się dać na typowych-równoległych zdarzeniach dać się zrobić (jeżeli to ABS na zdarzeniach).
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 16 cze 2017, 11:36

Kitabake pisze:
goblin!!! pisze:Witam:
Czy czary mają zużywać HP podczas ich noszenia?
Chodzi o to że system walki to ABS. I czary są uruchamiane w menu umiejętności. I ogólne czary działają tak, że
się wybiera czar, i można tylko jeden na raz (w miarę logiczne). I zadałem sobie pytanie, czy czar ma zużywać HP
tylko przy inkantacji, czy też po niej, kiedy chodzi się do przeciwnika?
Miałem tylko wybór binarny: tak i nie.

1A nie dało by się zamienić zużycia HP na zużycie magii i dać warunek przy każdym użyciu czaru, żeby sprawdzało czy jest MP i jak nie ma to dać "nieudany czar"?
2To jest na skrypcie jakimś konkretnym, czy na zdarzeniach?
3Alternatywnie dać zużycie HP, przy rzucaniu czaru w ABS, a nie w menu. Wszystko powinno się dać na typowych-równoległych zdarzeniach dać się zrobić (jeżeli to ABS na zdarzeniach).


1 Nie chcę tak dawać, by gracz bardziej uważał na życie, bo ogólnie w grze do większej ilości czarów będzie życie, czasem mana (do czarów leczących np.), i to też lekko zmusi gracza do nauczenia się zużywania przez czary życia.
2 Na zdarzeniach.
3 Zużycie HP jest w zdarzeniu równoległym typowym, więc nie będzie zużywać w menu. Co do wybierania czarów w grze bez menu, może to zrobię, ale nie obiecuje, ponieważ będę musiał zaimplementować skrypt na klawiaturę. A chcę by gra miała jak najwięcej na zdarzeniach.

Oto wieści z frontu produkcji:
Spoiler:


Coś jeszcze miałem napisać, ale zapomniałem :-(.

Tyle od mnie.
Ave!
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 21:08 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 17 lip 2017, 14:30

Dzień dobry wieczór.
Mam złą wiadomość:
-zła najpierw: prędkość produkcji spadła do zera (i maleje!), i nie wiem, kiedy znów będzie rosnąć, a nie maleć.
W zasadzie tyle.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Kitabake » 17 lip 2017, 14:33

goblin!!! pisze:spadła do zera (i maleje!)

Maleje - to oznacza, że wirus zjada pliki? Czy może sam usuwasz projekt po kawałeczku? :mrgreen:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 17 lip 2017, 15:27

Kitabake pisze:
goblin!!! pisze:spadła do zera (i maleje!)

Maleje - to oznacza, że wirus zjada pliki? Czy może sam usuwasz projekt po kawałeczku? :mrgreen:


W sensie, że 0 to nie minimum. Jeszcze jest -1,-2... i to działa tak, że jak jest 0 i maleje, to oznacza, że o ile przy 0 było coś (nic) to teraz te nic dodatkowo jest na minusie, i wydłuża to czas przejścia na + (czyli na coś).

Taka to moja logika.

Trochę sam nie wieże w to co pisze. (jakiś wyższy poziom ateizmu :P)
A mianowicie :
produkcja znów rusza.

Spoiler:

Jak ktoś ma coś do wtrącenia to piszcie.
Tyle.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2017, 16:55 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 2 razy.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 12 sie 2017, 17:22

Witajcie!
Nastąpił dziwny zbieg okoliczności:
Skończyłem robić umiejętności.
Tak... sam się zdziwiłem.
Spoiler:


Więc teraz produkcja ruszy bo zostały w zasadzie same mapy. A to najmniejszy problem (choć trzeba się postarać by były sztuko piękne ładne znośne.)

Aktualny stan prac:
Spoiler:


Zamierzam jeszcze zrobić kondycje regeneracji. Ale nie wiem czy w tym eReMie można.

Tyle.
Nie traćcie wiary!
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
MrAdamskyy
Posty: 33
Rejestracja: 09 sty 2016, 15:05

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: MrAdamskyy » 13 sie 2017, 00:02

Cały ten projekt jest strasznie dziki (prawdopodobnie po autorze) i sprawia to, że z każdym twoim postem, który powinien mnie denerwować jestem zamiast tego coraz bardziej zaciekawiony efektem końcowym :-) Wpadłem tylko na chwilę, żeby powiedzieć: pracuj goblinie, czekamy z niecierpliwością na to co wyniknie z twojej pracy ;-)
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] PTL, zmiana tytułu, KK:AiD

Postautor: goblin!!! » 13 sie 2017, 21:58

MrAdamskyy pisze:Cały ten projekt jest strasznie dziki (prawdopodobnie po autorze)


Eee... dzięki? Czy coś...

MrAdamskyy pisze:Wpadłem tylko na chwilę, żeby powiedzieć: pracuj goblinie, czekamy z niecierpliwością na to co wyniknie z twojej pracy ;-)


Pracuje. Może nie ciężko, ale jednak.


Walka jest w 100% skończona.

Dzieeeeeń doooo bryyyy!
Dziś dzieci zajmiemy się matematyką sprawdzeniem co ostatnio robię.
Spoiler:


I najważniejsza wiadomość stulecia milenium w dziejach świata w tym wpisie.
Zmieniam tytuł gry.
:shock: :?: :!:
A zmieniam ponieważ gra oddaliła się od początkowego tematu. A zmieniam tytuł na:
Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
Sama nazwa to podwójne nawiązanie. Myślę, że oba są oczywiste. Więc ich nie tłumacze.
I jak się można domyślić, to nie będzie ostatnia część kronik. Zamierzam połączyć z Kronikami mocy i krów które jak ktoś jeszcze nie jest pewien, nie upadły, ale teraz się nimi ne zajmuje. Teraz skrót to będzie... KaKa:AiDe... a ide... może być. :?

Coś jeszcze? Chyba nie... muszę pamiętać o zmianie tytułu... :!:
Ostatnio zmieniony 14 sie 2017, 22:01 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

Postautor: goblin!!! » 22 sie 2017, 11:26

Dzień dobry.

Dziś wiadomości:
Albo fakty.
Lub wydarzenia...
Co kto woli.
Spoiler:


Tyle.
Nie poddawaj się! Teraz zostanie po mnie wspomnienie i piosenka, ale wrócę!
Żegnaj.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 391
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

Postautor: Amelanduil » 22 sie 2017, 14:11

Tak, to się nazywa winieta. Stanowczo zbyt mocna winieta ;P
No i puste te kanały troszku :/
EN LIVSTID I KRIG
Obrazek
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

Postautor: goblin!!! » 23 sie 2017, 18:59

Witajcie Pogromcy!

Dziś nowa zrzutka:
Spoiler:


Dałem nowe zakończenia, już na zapas.
Ostatnio też mapy robię. Zadania pisze...
dużo zadań. I bardziej, lub mniej wpływających na zakończenie.
Tyle...

Ave!
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

Postautor: goblin!!! » 23 sie 2017, 22:33

Ave, wieczorni wędrowcy!

Skończyłem mapę!
Cud po prostu...
Spoiler:


Sam robiłem, ale wyszło...
jak się podoba?
Mam jeszcze wersje czysto, z filtrami, no i to.
Tyle.
Papatki!
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 584
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

Postautor: EnterVPL » 23 sie 2017, 22:37

Nie każdy ma tyle weny do tworzenia. Liczę na to że to będzie porządna gra ;)
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: MusicVPL - Freestyle Acoustic Guitar

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości