[RMXP] The Sundered Eternity

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: PInroz »

Hej Silver jak tam idą pracę nad The Sundered Eternity :?:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Rykes

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 2)
Posty: 135
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: Rykes »

PInroz pisze:Hej Silver jak tam idą pracę nad The Sundered Eternity :?:
Obawiam się, że nie wszyscy będą zadowoleni tym co teraz napiszę. Ale, nie, nie, spokojnie. Nie mam zamiaru porzucić projektu :-D Nic z tych rzeczy. Już mówię jak prace stoją. Czekam na mechaniki od Haxo. Wiadomo, że zaczniemy je robić jak sam wypuści demo PP2. Teraz skupiam się cały czas na Tordenn - robieniu lokacji a także zadań pobocznych jak i głównych. Dzielnica Biedoty "lokacyjnie" jest skończona zostało mi do podpięcia jeszcze kilka zadań. Jak już się tym zajmę i zakończę ten rozdział od razu biorę się z Dzielnicę Handlową. Tak mniej więcej przedstawiają się prace nad grą "The Sundered Eternity".
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: PInroz »

Hej Silver jak tam idą pracę nad The Sundered Eternity :?:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Rykes

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 2)
Posty: 135
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: Rykes »

Co do postępów w tworzeniu gry to jestem na etapie wprowadzania systemów a także budowania miasta Tordden. Kończę także powoli sprawy z voice actingiem. Poza tym jestem na wakacjach, więc moja aktywność względem projektu troszkę zmaleje jednak dzisiaj wziąłem się za tworzenie wydarzeń ze świata gry, które będą jakimiś dodatkowymi rzeczami.
Przed wyjazdem nad morze, miałem dokończyć mapę świata i pokazać wam efekt końcowy ale niestety, nie wyrobiłem się.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: PInroz »

Dobrze wiedzieć Reigh :wink: Czy będziemy w tym roku cieszyć się grywalnym demem :?:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Rykes

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 2)
Posty: 135
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: Rykes »

Mam nadzieję, że tak PInroz. Z tym opóźnieniem premiery dema jest poniekąd trochę mojej winy ale nie tylko. Jak wyjdzie demo PP2 na pewno prace nad TSE ruszą pełną parą. Niepotrzebnie zapowiadałem je w styczniu/lutym a potem na marzec i kwiecień. Teraz nie lubię już terminów i wiem co czują twórcy gier komputerowych, którzy muszą zdążyć do premiery. Dlatego, poinformuję w wątku wszystko chodzi fanów gdy prace pójdą "cała naprzód" i demo będzie czekało za rogiem ;)
Awatar użytkownika
Aureus
Posty: 5
Rejestracja: 04 cze 2017, 16:52
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: Aureus »

Shalom! Widziałem, że założyłeś FB page dla Sundered Eternity. Czyżby nastąpił jakiś zryw aktywności, posuwacie prace naprzód?

Póki co myślę, że fabuła gry raczej nie jest dla mnie, ale chciałem zwrócić uwagę, że bardzo podoba mi się czytelność interfejsu, w tym ikonki. Nie przejmuj się terminami, gdybyś poczytał, jak to wygląda w środowisku AAA (dochodzi do wielu tygodni pod rząd przy etacie 60h/tydzień), zdziwiłbyś się, że ludzie są w stanie w ogóle cokolwiek ukończyć w terminie bez ogromnego budżetu. : P Jest takie powiedzenie, że ostatnie 10% prac to 90% prac, a swoje obecnie zdobyte doświadczenie przyda Wam się w planowaniu dalszych projektów.
Awatar użytkownika
Rykes

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 2)
Posty: 135
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: Rykes »

Jest i gość od Moral Anxiety Studio! Witam :-) Podziwiam to co stworzyliście (dla niewtajemniczonych chodzi tu o The Tavern). Powiedz jak z grą na Steam? :?:
Odpowiadając na twoje pytanie: prace nad grą idą cały czas do przodu bo do dema potrzeba mi paru mechanik ale są dość spore opóźnienia. Ciężko jest robić coś samemu bo Venom, który mi pomaga jest tylko scenarzystą, więc to ja wszystko dodaje do gry. Ale zacząłem teraz pracować nad systemem reputacji i opowiadania historii bohaterów drugoplanowych. Idzie mi całkiem nieźle. Pamiętajmy jeszcze o dubbingu... Poza tym mamy zamiar wydać naszą pierwszą grę za darmo. Odezwę się do ciebie prywatnie tu bądź na FB :wink:

Jeśli ktoś nie widział to zapraszam do lektury. Kilka dni temu wziąłem udział w wywiadzie o TSE dla klanu A.T.O.M. Zresztą zobaczcie sami - klik!
Ostatnio zmieniony 06 sie 2017, 15:25 przez Rykes, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Rykes

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 2)
Posty: 135
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00

Re: [XP] The Sundered Eternity

Post autor: Rykes »

Uwaga! Zrezygnowaliśmy z autorskich systemów Haxo. Myślę, że uda nam się w najbliższym czasie zakończyć sprawy związane z dubbingiem oraz wprowadzić proste mechaniki, m.in. ABS. Po wakacjach gdy skończymy prace nad demem, rozpoczniemy testy a potem udostępnimy wam grywalną wersję.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Post autor: PInroz »

Reigh pisze:Zrezygnowaliśmy z autorskich systemów Haxo.
Przynajmniej, gra szybciej wyjdzie :mrgreen:
Reigh pisze:rozpoczniemy testy
Chętnie zapiszę się na te testy, bo strasznie ciekawi mnie co z tego wyjdzie :roll: :wink:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Rykes

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 2)
Posty: 135
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Post autor: Rykes »

PInroz pisze: Przynajmniej, gra szybciej wyjdzie :mrgreen:
Racja. Jeśli nadal bym czekał to jeszcze pewnie z tydzień lub dwa a potem jeszcze samo wprowadzanie systemów do gry. A czekanie ciągnie się od pół roku :-D
PInroz pisze: Chętnie zapiszę się na te testy, bo strasznie ciekawi mnie co z tego wyjdzie :roll: :wink:
Jasne. Jak się zaczną to ci podeślę :wink:

Informuję, że z dniem dzisiejszym biorę się za mechanikę. Na pierwszy ogień idzie ABS. Zdecydowałem się na ten autorstwa RTH. Zobaczymy co z tego wyjdzie :-)
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 174
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Post autor: Gotrym »

Witam, jestem trochę spóźniony w temacie tej gry ale chciałbym przestawić tutaj moją opinie i moją ocenę co do zapowiedzi i tym podobne.

1. Fabuła:

Bardzo mi się podoba, wpada w moje klimaty, po prostu lubię takie coś. Walka dobra ze złem, dotarcie do wyznaczonego miejsca itp.
Tutaj nawet nie mogę więcej napisać, po prostu mi się podoba :)

2. Mapy:

Mapy na początku posiadały mało detali, ale zawsze tak jest teraz jest o wiele lepiej (jak ja to mogę oceniać jak sam nie umiem dobrze robić map), osobiście nie przepadam za tą grafiką jaka będzie w tej grze (wole prostą bez różnych efektów itp, ale każdy może mieć inne zdanie), ale jak się mówi ważna jest fabuła a nie grafika.

3.System Walki

Widzę że system ABS jest prawie wszędzie, ale osobiście mi to nie przeszkadza, nawet lubię ten system.

Ocena zapowiedzi 9\10. Czekam na demo bo zaciekawiłeś mnie tą grą, zyskałeś nowego fana :)

Dobra kończę pisanie tych wypocin.

Mam kilka pytań:
-Jak będzie duży świat?
-Ile ma być zadań pobocznych?
- Jak robisz tą grę to na jakich grach się wzorujesz?
BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/
ITCH.IO https://gamesgal.itch.io/

Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Awatar użytkownika
Rykes

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 2)
Posty: 135
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Post autor: Rykes »

@Gotrym
Odpowiadając na twoją opinię.
1. Cieszę się, że fabuła przypadła ci do gustu :-D
2. Tak jak sam napisałeś, każdy ma inne gusta :wink:
3. Co do ABS to przesiadłem się na ten autorstwa Mr. Mo tylko mam z nim mały problem.

Co do twoich pytań:
1. Świat gry jest ogromny, składa się m.in. z wielkiego kontynentu i paru większych archipelagów. Po powrocie do domu postaram się wam podrzucić mapę Anathory. W grze niestety nie będziemy w stanie odwiedzić niektórych krain. Będzie to uzasadnione fabularnie. A oto one: Północny Archipelag, Południowe Rubieże, kolonie Cesarstwa na Wyspach Wschodnich czy Cmentarzysko Wraków na zachodzie.
2. W grze znajduje się wiele zadań pobocznych. Każde różni się od poprzedniego. Niektóre wątki są ze sobą połączone. W samym demie dominują misje poboczne, które niosą za sobą konsekwencje w przyszłości.
3. Co do twojego ostatniego pytania... W wywiadzie dla Entera na forum klanu A.T.O.M. padło to samo pytanie. Zależy co dla ciebie znaczy wzorowanie się na czymś. Jeśli chodzi o jakieś nawiązania czy fundamenty dla zadań to można śmiało powiedzieć, że wzoruję się na Wiedźminie. Jeśli zagracie w naszą produkcję to zapewne zauważycie małe podobieństwa do gry Redów czy książek Andrzeja Sapkowskiego ale to nic złego. Pojawią się pewne postacie, które będą nawiązywały do wcześniej wspomnianych dzieł ale także do użytkowników Gospody. Szukajcie easter eggów bo będą a nawet już są, w demie.
Awatar użytkownika
Rykes

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 2)
Posty: 135
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Post autor: Rykes »

Tak się składa, że od jakiegoś czasu nawiązaliśmy współpracę z dwoma dźwiękowcami, mianowicie chodzi o Suwaka i Mechanical Might. Pierwszy z nich zdążył już skomponować jeden z utworów, który najpewniej ukaże się w grze. Przed wami The Emperor's Chambers! Zachęcamy do komentowania i oceniania utworu, to bardzo nam pomoże przy wyborze oprawy muzycznej do gry. Pozdrawiamy serdecznie.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, 08:54 przez Rykes, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Post autor: PInroz »

Ładnie skomponowany utwór :wink: Widzę że proszenie kogoś o to by skomponował utwór do twojej gry się bardzo opłaca :roll: Też będę musiał o tym pomyśleć kiedy dojdę do tego momentu tworzenia co ty :mrgreen: Mam tylko pytanie, czy oni komponują czysto hobbistycznie, czy biorą za to jakąś opłatę :?: :roll:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Zablokowany