Bazgroł
Gatunek: Platformowa / logiczna
Szacowany czas zakończenia prac: Jesień 2017/ Zima 2018
Dziennik twórcy: Skończyłem pracę nad fabułą, obecnie tworzę etapy, umiejętności i zagadki. Obecnie gotowe są trzy z dwudziestu planowanych poziomów.
Gra będzie luźną, lecz wymagającą przygodą.
Gracz będzie miał za zadanie pokonać 20 poziomów, w których znajdzie monety (100) i kryształy. (5) W poziomach tych na bohatera będzie czekać także wiele platformowych wyzwań i zagadek logicznych, a także przeciwników i bossów. Do wykorzystania będzie on miał 4 specjalne umiejętności - każda z nich poznawana będzie w trakcie podróży.
Dodatkowo!
Cele, które postawiłem sobie, gdy zacząłem tworzyć "Bazgroła":
- Animowane przerywniki filmowe;
- Dubbing (w ważniejszych scenach i rozmowach z NPC);
- Różnorodność poziomów;
- Rosnący poziom trudności;
- W większości własnoręcznie wykonana grafika;
- Bossowie stworzeni tylko i wyłącznie za pomocą zdarzeniówek.
Jeżeli wszystko to znajdzie się w finalnej wersji gry, będę z siebie zadowolony.
A także!
Cele zrealizowane:
- Ekspresyjny główny bohater, posiadający różnorakie animacje;
- Wykonane za pomocą zdarzeń wskaźniki życia, zdobytych monet i kryształów;
Fullscreen++
VE: Pixel Movement
VE: Moving Platform
VE: Free Jump