[MV] Conditional Branch, a nowy pokój

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
miXter
Posty: 1
Rejestracja: 02 wrz 2017, 23:03

[MV] Conditional Branch, a nowy pokój

Post autor: miXter »

Przykładowy scenariusz - wchodzę do pokoju, jeżeli coś tam zrobię(aktywuje się skrypt "Control Switches: #0001 = ON) to po wyjściu czeka na mnie event dzięki skryptowi "If: #0001 = ON, Set Movement Route: This Event - Image Evil(4), Else: Set Movement Route: This Event - Image None"
I wszystko działa, jednak jeżeli chcę, aby ten skrypt sam się załączył po wyjściu z pokoju to ustawiam "Trigger" na "Autorun".
Tylko, że wtedy po wyjściu z pokoju nie mogę poruszać postacią, tak jakby event odpalał się ciągle, nie pozwalając mi grać

Ogółem mam wielkie problemy z opcją "Autorun", a na wielu "Mapach" chciałbym tego używać. Wie ktoś jak to okiełznać?
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [MV] Conditional Branch, a nowy pokój

Post autor: Noruj »

Eventy z autorun musza mieć jakieś "zakończenie", bo dokładnie będą się tak odtwarzać bez końca. Dodaj na końcu Self Switch "A" na ON i dodaj nową, pustą kartę (czy cokolwiek tam ma być) z warunkiem na Self Switch "A" (po lewej stronie)
Obrazek
ODPOWIEDZ