Mówili że syf a nie posłuchałem i płaczę, staram się zrobić giereczke z własnymi grafikami (Obecnie Tilesety to głównieprzerobione podstawowe jak widać) - ale gdy wgrywam własne grafiki są wysunięte o ileś tam pixeli w górę, nie taki problem - chyba że mi podnosi drzwi i wywala obrazy w niebo jak tutaj (Podstawowe nie mają tego problemu).
Drzwi i obrazy robione są na eksportowanych grafikach, więc to nie problem wysokości plików. Da się coś sensownego zrobić? Czy zostaje przerabiańsko do Ace?
[VX] Błędnie wyświetlane własnej grafiki zdarzeń.
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- TheSadCritic
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 00:10
[VX] Błędnie wyświetlane własnej grafiki zdarzeń.
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2017, 13:58 przez TheSadCritic, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: [VX] Błędnie wyświetlane grafiki własnych zdarzeń
Nie ma dramatu, dodawaj ! (wykrzyknik) na początku nazw plików, które przedstawiają obiekty, a nie postaci. :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- TheSadCritic
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 00:10
Re: [VX] Błędnie wyświetlane własnej grafiki zdarzeń.
Dzięki ziomek, dzięki!
Problem rozwiązany :3
Problem rozwiązany :3