[2k3]Tutorial robienia turoweggo systemu walki na zdarzeniach?
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
[2k3]Tutorial robienia turoweggo systemu walki na zdarzeniach?
Ma ktoś taki? Wiem że jakiś na pewno istnieje bo kiedyś mi się na jakiejś stronie o oczy obił, tylko wtedy mnie to nie interesowało (byłem zbyt dużym noobem i nic nie kumałem) a teraz nie wiem na jakiej stronie to było i czy jeszcze ona istnieje.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [2k3]Tutorial robienia turoweggo systemu walki na zdarzeniach?
https://rpgmaker.net/forums/topics/6861 ... post799738 - ale nie wiem czy to nie jest jakiś sposób na zrobienie turowego systemu z podstawowego w RM2k3.
Po za tym, są skrypty na twierdzy - tutka żadnego nie kojarzę, w końcu reszta makerów ma taki system domyślnie, nikt raczej nie pokusiłby się na robienie jego kalki - no wyjątkiem właśnie jest RM2k3 + z najnowszą jego wersją coraz bardziej nie da się po prostu powiedzieć "użyj 2k", bo różnice między nimi robią się coraz większe.
Po za tym, są skrypty na twierdzy - tutka żadnego nie kojarzę, w końcu reszta makerów ma taki system domyślnie, nikt raczej nie pokusiłby się na robienie jego kalki - no wyjątkiem właśnie jest RM2k3 + z najnowszą jego wersją coraz bardziej nie da się po prostu powiedzieć "użyj 2k", bo różnice między nimi robią się coraz większe.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: [2k3]Tutorial robienia turoweggo systemu walki na zdarzeniach?
Ja chcę zrobić coś podobnego jak w Czasoprzestrzeni, no i nawet gdyby robić kalkę systemu z 2k3 to i tak się opłaca żeby np. zmienić formuły oraz uniknąć bugów (które według Cherry'ego dalej są i nawet on nie rozumie kodu systemu walki).
//edit: No i tak, to jest sposób na zrobienie turówki z systemu domyślnego.
//edit: No i tak, to jest sposób na zrobienie turówki z systemu domyślnego.