[XP] Akcesoria i warunki

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

[XP] Akcesoria i warunki

Postautor: goblin!!! » 04 paź 2017, 18:11

Witam.
Otóż jest następujący problem z warunkiem ,,Bohater [...v] posiada pancerz [...v]"
Cały pancerz wykrywa, oprócz akcesoriów. Nie wiem czemu. Z każdym akcesorium jest tak samo.
Wie ktoś, czemuż to się tak dzieje?
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
tiberium
Posty: 482
Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Postautor: tiberium » 14 paź 2017, 23:16

U mnie na RPGXP ten problem nie występuje.
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Postautor: goblin!!! » 14 paź 2017, 23:39

tiberium pisze:U mnie na RPGXP ten problem nie występuje.
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)


mam tę wersje
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
tiberium
Posty: 482
Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Postautor: tiberium » 15 paź 2017, 01:27

A spróbuj zrobić nowy szybki projekt, jakieś proste zdarzenie co bada ten warunek.
Mi działało jak należy.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Postautor: goblin!!! » 15 paź 2017, 14:07

Lel, rzeczywiście, w innym projekcie działa. Lol.
Nie mam pomysłu.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1799
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Postautor: Dragon Kamillo » 15 paź 2017, 14:33

Przekopiuj klasy z nazwą "interpreter" w skryptach z nowego projektu do starego - powinno zacząć działać.

Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Postautor: goblin!!! » 15 paź 2017, 14:49

Dragon Kamillo pisze:Przekopiuj klasy z nazwą "interpreter" w skryptach z nowego projektu do starego - powinno zacząć działać.

Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.


Rozwiązanie proste i skuteczne, dziękuje za pomoc. Już wsio działa.
Temat więc zamykam.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.

Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości