[XP] Akcesoria i warunki

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

[XP] Akcesoria i warunki

Post autor: goblin!!! »

Witam.
Otóż jest następujący problem z warunkiem ,,Bohater [...v] posiada pancerz [...v]"
Cały pancerz wykrywa, oprócz akcesoriów. Nie wiem czemu. Z każdym akcesorium jest tak samo.
Wie ktoś, czemuż to się tak dzieje?
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
tiberium
Posty: 489
Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Post autor: tiberium »

U mnie na RPGXP ten problem nie występuje.
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Post autor: goblin!!! »

tiberium pisze:U mnie na RPGXP ten problem nie występuje.
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)
mam tę wersje
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
tiberium
Posty: 489
Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Post autor: tiberium »

A spróbuj zrobić nowy szybki projekt, jakieś proste zdarzenie co bada ten warunek.
Mi działało jak należy.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Post autor: goblin!!! »

Lel, rzeczywiście, w innym projekcie działa. Lol.
Nie mam pomysłu.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Post autor: Dragon Kamillo »

Przekopiuj klasy z nazwą "interpreter" w skryptach z nowego projektu do starego - powinno zacząć działać.

Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Akcesoria i warunki

Post autor: goblin!!! »

Dragon Kamillo pisze:Przekopiuj klasy z nazwą "interpreter" w skryptach z nowego projektu do starego - powinno zacząć działać.

Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.
Rozwiązanie proste i skuteczne, dziękuje za pomoc. Już wsio działa.
Temat więc zamykam.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Zablokowany