Podziemia: Człowiek [XP]

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 616
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Adrapnikram » 25 cze 2017, 13:40

Obrazek

Świat gry

Na początku były żywioły. Osiem żywiołów. Ogień, woda, ziemia, wiatr, mróz, ciemność, elektryczność i jeden, który panował nad całą resztą. To one dały początek światu zwanego przez jego mieszkańców Andorią. Po powstaniu świata, żywioły mocno oddziaływały na byty znajdujące się w tym kraju. Z czasem pradawne stwory nauczyły się pieśni żywiołów. Jednak ograniczenia śmiertelnego ciała, nie pozwalały na poznanie więcej niż trzech żywiołów. Do czasu, aż w Andorii nie pojawił się człowiek. Okiełznał sztukę ognia, wiatru, ziemi i wody. Zajęcie całego globu, było tylko kwestią czasu. Jednak rasa ta cechowała się tym, że bardzo szybko się nudziła. Wymyślała nowe maszyny, prowadziła wojny i... eksperymenty. Norvard I jeden z królów, władających Andorią został zdradzony i zmuszony do ucieczki. Po latach tułaczki powrócił, ale nie sam. Z całą armią stworów, chcących zemścić się na ludziach. Ale armia potworów to nie jedyne, co nabył podczas podróży. Wędrując po mrocznych zakamarkach Andorii zdobył kolejny żywioł i stał się nieumarłym. Nauczył się pieśni ciemności i od tamtej pory kazał zwać się Tur-Sangiem, co oznacza Pan Śmierci. Wygrał wojnę z ludźmi w zaledwie 4 lata. Ostatnia nadzieja tliła się w niedawnej partyzantce. Ostatkiem sił wyruszyli na zamek Tur-Sanga, do Doliny Wiatru. Zostali tam zdziesiątkowani. Niedobitki uciekły do jaskiń bogini Iliady i zasypały za sobą tunele, odcinając siebie od wroga, oraz od znanego im świata. Ludzie stworzyli nowy kraj, posiadali stolicę i dwie kopalnię z podziemnymi miastami. Jednak Tur-Sang przypomniał sobie o nich. Udało mu się dokopać do tuneli Lorji i zaatakować stolicę. Ludzie niczego się nie spodziewali. Uciekli do ostatniego miasta dalej od Lorji i tam się bronili. Ruiny stolicy nazwali Starą Lorją, a nowe miasto przechrzcili nazwą Lorja.
Jakie są szanse, żeby przeżyć? Prawdopodobnie żadne.


Fabuła

Wcielamy się w jednego z żołnierzy Lorji, Deltego, który dopiero skończył szkolenie poza Lorją - w Akademii Wojny, razem z Grimem, synem generała, który adoptował Deltego. Jednak już pierwsza jego misja kończy się nie powodzeniem. A to dopiero początek kłopotów. Widmo końca zdaje się być coraz bliżej. Jedno jest pewne. Delti nie podda się, aż do śmierci.

Mechanika

- Tradycyjny RPG czyli nabijanie poziomów, zbieranie rewerów na ekwipunek i wykonywanie questów.
- Rozbudowany crafting w 3 dziedzinach: alchemii, kowalstwa i zaklinania.
- System walki, polegający na coturowym odnawianiu punktów pieśni:



- System oswajania zwierząt:



- System talentów, będzie działał następująco: nasze umiejętności np. alchemii, będą adekwatne do tego, ile mikstur uwarzyliśmy. Niektóre talenty z wersji dema zostaną wykluczone (np. zielarstwo) i od teraz będzie można zbierać rośliny z pomocą odpowiednich akcesoriów.
- Dostępne talenty to: zbieranie trofeów, zielarstwo, alchemia, górnictwo, hutnictwo, kowalstwo, kradzież kieszonkowa, otwieranie skrzyń, handel.


Szumskriny
Główne Menu:
Obrazek
Mini-gra z łapaniem trupów w zasadzkę
Obrazek
Kartka z bestiariusza
Obrazek
Scena z nowego intra
Obrazek
Nowa fabuła!
Obrazek
Lodowe jaskinie:
Obrazek


Przybliżona data ukończenia: Listopad/Grudzień 2017. Data, może być nieco nieścisła, ale biorąc pod uwagę, że bazuję na stworzonym demie, jest bardzo realna.
Podziemia zaczęte: 17.07.2014
Podziemia: Człowiek zaczęte: 23.06.2017
Ostatnio zmieniony 28 paź 2017, 11:11 przez Adrapnikram, łącznie zmieniany 3 razy.
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 649
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Kryzz333 » 25 cze 2017, 13:48

Fajnie, że Podziemia... wyszły na powierzchnię :V

Czekam tak jak czekałem na oryginał.
Ciekawi mnie system walki, widzę, że kumulowanie "many" co turę staje się coraz popularniejszych mechanizmem :lol:

Poza tym interesuje mnie jak będzie wyglądał przebieg gry. Wygląda na to, że to zmieniło się raczej od oryginalnych Podziemi?
Spoiler:
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 696
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: PInroz » 25 cze 2017, 20:27

Fajnie że Podziemia powróciły :-D Czekam z niecierpliwością :wink:
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 125
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Dr.Man » 25 cze 2017, 22:39

No grałem w poprzednią odsłonę Podziemi i mnie naprawdę wciągnęła, aura niczym jak z WA.
Czekam na produkcję. ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 216
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Kitabake » 26 cze 2017, 11:10

Adrapnikram pisze:Jakie są szanse, żeby przeżyć? Prawdopodobnie żadne.
Delti nie podda się, aż do śmierci.

Podoba mi się ta mroczna wizja i determinacja, żeby przetrwać.
Fabuła mnie zaciekawiła.

Adrapnikram pisze:- System oswajania zwierząt:

Obrazek


Adrapnikram pisze:Cutscenka:
Obrazek
Lodowe jaskinie:
Obrazek

Podpisy pod obrazkami są chyba pomylone no i ta kupka gruzu w lodowej
jaskini - użyj 2 i 3 warstwy, prawego górnego rogu grafiki, bo w tej chwili
wygląda jak bałagan - JUST DO IT!
#pomagam

Fabuła zwięźle opisana i może dlatego mnie tak zaciekawiła. Podoba mi się
mroczna wizja i gość, który rośnie w siłę łamiąc konwencje magiczne.
Już jestem ciekaw jak on to robi, a inni nie mogą. Czy pojawią się inny tacy
jak on? Projekt zapowiada się solidnie, będę obserwował rozwój tego cudeńka.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Fear » 26 cze 2017, 16:32

Zapowiada się zaprawdę ładnie. Graficznie przyzwoicie, standardowy rpg z kilkoma fajnymi mechanikami zawsze na plus.

Mogę się przyczepić tylko do strony estetycznej, kilku detali, które widzę na screenach. Szczególnie czcionka, która jest przeokropna (szczególnie w porównaniu z tą super artystyczną w title) Mała niespójność przy okienku walki. Punkty żyć to PŻ, a punkty pi to...punktypi. Spójnie w jedną albo drugą stronę. Sugeruję PŻ: i PP:, żeby nie ściskać tekstu. Przy broni napisane jest 11 obrażeń. Czy to znaczy, że broń zadaje 11 obrażeń? Prawdopodobnie nie. Mapy fajne, może z wyjątkiem tej lodowej. Pusta mapka z "kwiatkami" dla mnie to dalej pusta mapka. Może ją troszeczkę ścisnąć, zmniejszyć?

Rób, rób.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 616
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Adrapnikram » 26 cze 2017, 22:15

Kitabake pisze:Podpisy pod obrazkami są chyba pomylone no i ta kupka gruzu w lodowej
jaskini - użyj 2 i 3 warstwy, prawego górnego rogu grafiki, bo w tej chwili
wygląda jak bałagan - JUST DO IT!
#pomagam

Aham, teraz przejrzałem dokładnie te mapy wszystkie. I postanawiam wiele z nich zmienić (w tej zamieszczę jakąś zagadkę). Zamienie screen jak to zrobię. I napisy już poprawiam

Fear pisze:Szczególnie czcionka, która jest przeokropna (szczególnie w porównaniu z tą super artystyczną w title)

Mój zmysł artystyczny opiera się głównie na doświadczeniu, więc pewnie zmienię czcionkę na inną, skora ta taka brzydka.

Fear pisze:Mała niespójność przy okienku walki. Punkty żyć to PŻ, a punkty pi to...punktypi. Spójnie w jedną albo drugą stronę. Sugeruję PŻ: i PP:, żeby nie ściskać tekstu.

Zauważyłem to jak montowałem filmik, już poprawione ;)

Fear pisze:Przy broni napisane jest 11 obrażeń. Czy to znaczy, że broń zadaje 11 obrażeń? Prawdopodobnie nie.

Prawdopodobnie nie :V
No, zmienię to, dzięki bo wcześniej na to nie wpadłem.

I robię, robię :D

Edit dół:
A co, wojakowi potańczyć nie wolno? Szczególnie że to... zabójczy taniec :-o
Ostatnio zmieniony 27 cze 2017, 21:06 przez Adrapnikram, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Noruj » 27 cze 2017, 20:18

Ciekawie wygląda ta walka i system oswajania, ale rozwala mnie grafika bohatera :D Gość wygląda jakby stał na palcach jak baletnica :D
Powodzenia i wytrwałości w tworzeniu.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 616
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Adrapnikram » 28 paź 2017, 10:58

Projekt zbliża się do końca wielkimi krokami. Za trzy tygodnie ruszają testy (!). Co za tym idzie mam kilka zmian, którymi chciałbym się podzielić. Głównie to zmiany fabularne, więc cieszcie oko:

Mini-gra z łapaniem trupów w zasadzkę
Obrazek
Kartka z bestiariusza
Obrazek
Scena z nowego intra
Obrazek
Nowa fabuła!
Obrazek
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 616
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Adrapnikram » 06 lis 2017, 14:58

No i testy ruszyły. Jeśli ktoś się chce dopisać, to pisać w temacie albo na pw. Wersja do testów jest nie skończona fabularnie. Póki co chcę wyłapać większość bugów związanych z mechanikami gry.
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 220
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: HGS » 07 lis 2017, 07:25

Adrapnikram pisze:No i testy ruszyły. Jeśli ktoś się chce dopisać, to pisać w temacie albo na pw. Wersja do testów jest nie skończona fabularnie. Póki co chcę wyłapać większość bugów związanych z mechanikami gry.


Gra na pewno będzie dobra. Czekam na jakąś grywalną wersję :)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 616
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Adrapnikram » 15 lis 2017, 01:38

Podziemia zaczęte: 17.07.2014 (upłynęło 1216 dni 14 godzin 27 minut)
Wersja beta skończona. Grę można przejść od początku do końca. Teraz wystarczy stoczyć ostateczną walkę z balansem i bugami i można wydawać :-D
No i możliwe, że po pierwszych testach, będę potrzebował kolejnych testerów.

Obrazek
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Glorion
Posty: 28
Rejestracja: 06 gru 2015, 17:04

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Glorion » 16 lis 2017, 22:04

Ja, ja chcę! Byłem pierwszy! Nie pchać się! Wy tu nie staliście! A będzie autograf od twórcy z imienną dedykacją :lol: (ciekawe czym różni sie od poprzednich podziemi)?

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości