Przenoszenie projektu (RMXP)

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JanKowalski
Posty: 15
Rejestracja: 04 gru 2016, 14:24

Przenoszenie projektu (RMXP)

Post autor: JanKowalski »

Wesołych świąt wszystkim!
Czy jest możliwe przeniesienie projektu z RPGMakeraXP do RPGMakeraMV, tak, żeby opublikować grę zarówno na lapka jak i androida? Jeśli tak, to jak to zrobić?
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 447
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Midleton

Re: Przenoszenie projektu (RMXP)

Post autor: Ekhart »

Niestety, przeniesienie z XP do MV nie jest możliwe, głównie ze względu na to, jak w obu programach są tworzone mapy. No i fakt, że XP używa RGSS (bazującego na Ruby 1.8.7 chyba?), a MV używa JavaScriptu.

Są skrypty/programy które pozwalają przenieść projekt z VXA na MV, ale nic co pozwala na przeniesienie z XP, jedyna opcja to zacząć od nowa.
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Przenoszenie projektu (RMXP)

Post autor: Yoroiookami »

Możesz spróbować to:
https://play.google.com/store/apps/deta ... rgss&hl=pl

Ale ja nie wiem, czy to działa. Ani czy się przyda. :L
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Surusek
Posty: 87
Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Przenoszenie projektu (RMXP)

Post autor: Surusek »

To jest lipny odtwarzacz (czy inaczej, emulator) gier na zrobionych w RPGXP/VX, miałem kiedyś na telefonie, wywala często błędy RGSS, mało przejrzysty interface, ogólnie - nie polecam.
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs

Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
ODPOWIEDZ