[XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 270
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 29 gru 2017, 03:19

DEMO 1.2 Dostępne pod tym samym linkiem co wcześniej.
Zmiany:
-Jest trudniej, atrybuty wrogów ustalone są na nowo. Teraz warto zainwestować
w obronę bardziej, niż kiedykolwiek i używać przedmiotów w odpowiednich sytuacjach.
-Dwaj nowi przeciwnicy i dwie nowe unikalne grafiki dla starych potworów (razem 4).
-Od teraz ikona potwora na pasku akcji także jest unikalna.
-Skrócona czas zapisu i wczytywania.
-Dodano 2 dodatkowe kryształy do zapisu gry.
-Przeciwnicy dają troszeczkę więcej złota i okruchów.
-Dla ciemnego lasu: zmniejszono ilość magii leżącej na ziemi i dodano skupiska magii.
Pojawiły się tu także czerwone stalowe skrzynie. Jest więcej sekretnych ścieżek
skracających drogę.
-Współczynnik wzrostu zwinności u 'Ciemności Blair' został zmniejszony z 5, do 4.
A ten odpowiadający za inteligencję zwiększony z 1 do 2. Równowaga została zachowana.
-Kilka różnych błędów usunięto.

A oto zrzut przedstawiający ikony wrogów:
Obrazek

EDIT: To DEMO już jest tym co chciałem, żeby 'CE:CR' było, ale pracuję nad wersją 1.3
i będzie to 'fix' pomniejszych błędów z dodaną mechaniką konwersji okruchów.
Dwa za jeden określony. Robię to dla osób mających wyjątkowego pecha, jeżeli chodzi
o 'RNG' i dostają te, których nie chcą. W sumie to będzie bardziej przydatne w pełnej
wersji i nie ma dużego wpływu na DEMO. Także to takie małe sprawy, więc nie warto
czekać i lepiej już ograć DEMO. Jak zrobię 1.3 to będzie się nadawało do recenzji.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 270
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.2)

Postautor: Kitabake » 14 sty 2018, 16:07

Wersja 1.3 gotowa i nie przewiduje więcej uaktualnień dla dema. Dalsze prace nad projektem
związane już będą z pełną wersją gry. Nowa wersja jest pod tym samym linkiem.
Lista zmian:
Spoiler:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 270
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.2)

Postautor: Kitabake » 15 sty 2018, 09:37

Rok w retrospekcji:
Spoiler:

Wnioski z roku pracy na 'CE:CR':
-System dzielenia pracy na konkretne zadania bardzo pomaga mi w czasach, gdy wszystkiego jest bardzo
dużo i nie wiem za co się wziąć.
-Zapisywanie rzeczy już zrobionych bardzo motywuje. Gdy patrzę jak dużo pracy włożyłem czytając
swoje tabelki w 'excel'-u i na gotowy produkt czuje się bardzo zmotywowany do dalszej pracy.
-Metoda robienia konkretnych rzeczy w dużych ilościach fazowo bardzo się u mnie sprawdza.
Czuje się mnie przytłoczony ogromem pracy, którą trzeba wkładać w duży projekt.
Design->Baza->Mapy->Mechaniki i Typowe Zdarzenia<->Zdarzenia Fabularne->
->Potwory i Balans->Wykończenie i dodatkowe sprawy.
Produkcja w skali makro jest dla mnie przyjemniejsza, gdy robiłem demo było trochę chaotycznie.
Uważam, że skupienie się na konkretach, a nie wszystkim na raz działa u mnie znacznie lepiej.
-Lubię robić mechaniki i balans, coś co pozwala odstawać od reszty produkcji. Nie musi się wszystkim
podobać, ale mnie to jara :-P
-Dostałem 11pkt w GF-ach, to już jest dla mnie zaj****ta gratyfikacja! Podziękowania dla wszystkich głosujących.
-Chyba nie potrzebnie odpowiadam ścianami tekstu na feedback i trochę brak mi odpowiedzi ludzi.
Może za dużo spamuję. A może na razie wszystko jest okej i ludzie czekają na więcej, choćby fabuły.
Zatem pracuję dalej :)
-Po ponad roku spamowania i pracy nad projektem poczułem się, jakbym był częścią sceny. Choć konto mam
od wielu lat, wcześniej nie miałem tego uczucia. Może nie mam tu psiapsiuł i pewnie nie potrzebuje ich,
ale lubię to miejsce :lol:
-'CE:CR' miało być ulepszeniem starej gry, a stało się nową produkcją. Z 'enchanced' edition + dodatek przeszedłem
do 'reimagine' z wbudowanym dodatkiem. Nowe wszystko, stary pomysł. Dobrze się stało. :idea:
-nie używać polskich znaków w plikach,
-Skrypty są super. Własne grafiki i 'edit'-y są słodkie i wcale nie takie trudne!
-'RM' to świetne hobby. Czasami też fajnie zrobić coś dla community.
-Warto grać w produkcje innych osób i je analizować. Można się wiele nauczyć! Patrzeć na szczegóły.
Zapisywać ciekawostki i pomysły.
-'Discord' jest super.
-'Debug-test-room' jest niezbędny. Tak samo dobry podział map i w ogóle organizacja pracy.
-istnieje zasadniczy wybór pomiędzy social-media/rpg maker-em/życiem/graniem w MMORPG, MOBA itp.
Lepiej zająć się granie w RPG i pracą nad swoją produkcją :wink:
-'Feedback'! Nie ma co się za dużo przejmować, ale trzeba brać wszystko pod uwagę.
-Mogło nie być DEMA, a jest!
-Warto zainstalować program do 'insta-screenshot'-ów, łatwiej naprawiać później błędy w grze.
Zamiast testować grę 30 razy i naprawiać po 1 błędzie, albo zapominać o błędach.
Można raz przetestować i zrobić przejście po kolei po bugach, by je ogarnąć.
-Jestem chaotyczny. Kto to czyta?
-Po pijanemu odkrywa się, że w grze jest jeszcze więcej błędów. Nawet więcej, niż sprawdzał znajomy.
Warto patrzeć jak znajomy testuje, on nie wie jak grać w twoją grę. Obserwowanie jak ktoś gra
w twoją grę lepiej, niż sam jego komentarz odnośnie gry xD
-Polecam każdemu spojrzeć na to jak robi, a nie tylko co robi. Można sobie bardzo pomóc.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 270
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Postautor: Kitabake » 12 lut 2018, 23:19

W styczniu 12 dużych mapek zrobionych. A oto jedna z nich:
Spoiler:

Jest dosyć spora różnorodność biomów, przez które przemieszczają się postacie,
dlatego duża część pracy zainwestowana jest w 'tileset'-y.
Dalej kontynuuję pracę nad mapkami :-D

EDIT: 'also':
Spoiler:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość