[VX ACE] SpaceSave

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Karrmel21
Posty: 18
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Karrmel21 » 09 mar 2018, 00:20

X-Tech pisze:ekhm. Sprawdź dla pewności jeszcze raz te linki, które podałeś ;p


Dzięki za cynk. Już naprawione. Na szczęście - tylko link w nowym poście nie działał. Ten w pierwszym poście był bez zarzutu.
Dziwactwa, które zrobiłem:
SpaceSave(Skończone)
Jakieś dziwne roboty(T.B.A.)
Obrazek
Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 50
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Vodun » 03 maja 2018, 19:55

15:39:00 +/-, tyle zajęło mi ukończenie SpaceSave. Otrzymując zakończenie A', które było w satysfakcjonujące gorzkie.

Gra bardzo dobra, była warta poświęconego na nią czasu. Świat bogaty w znajdźki, zadania, ciekawe postacie, humor oraz zagadki zachęca do gry, co prawda dość spore lokacje mogą trochę zniechęcić.

Grałem w wersję pierwszą (pre 1.2) i nie natrafiłem na błędy które zniechęcałyby/przerwałyby rozgrywkę. Były natomiast braki, brak dziennika zadań bywał momentami bardzo problematyczny, plus brak możliwości wyłączenia tych dżumowatych mimików.

Walki, są dość fajne (głównie dzięki ciekawym modelom wrogów i naszych kompanionów) i nie sprawiają problemów, zawsze dało się uciec więc nie było problemów, szczególnie gdy w pobliżu był pomocnik który sejwował i leczył. Był krytycyzm że umiejętności zabierają dużo SP ale wydaje mi się że jest to dobrze obliczone, wiele z tych skillów jest dość potężnych.

Największy problem jaki miałbym z walkami, sprzęt naszej drużyny. Jest multum broni a część z nich w ogóle nie trafi w nasze łapki bo mamy lepszy sprzęt, przydałoby się może ich mniej ale dających więcej bonusów. Trochę mniejszy to itemy leczące, wolę jednak gdy liczbowo nam mówią ile odnawiają hp i sp.

Zagadki...część bywała dość problematyczna (te 15h nie wzięło się znikąd / co prawda było także dużo eksploracji każdego dnia) ale przy dostatecznej ilości prób i błędów dało się je rozwiązać (te z *opcjonalnej lokacji* potrafią napsuć krwi). Miła odmiana do wszechobecnych walk.

Gra jest także inspirująca dla sceny polskiego RM, warto ją sprawdzić i wykorzystać w swojej grze elementy/rozwiązania jakie ona zawiera.

To chyba tyle, warto było zagrać, GG ;]
Awatar użytkownika
Karrmel21
Posty: 18
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Karrmel21 » 04 maja 2018, 20:22

Vodun pisze:15:39:00 +/-, tyle zajęło mi ukończenie SpaceSave. Otrzymując zakończenie A', które było w satysfakcjonujące gorzkie.

Gra bardzo dobra, była warta poświęconego na nią czasu. Świat bogaty w znajdźki, zadania, ciekawe postacie, humor oraz zagadki zachęca do gry, co prawda dość spore lokacje mogą trochę zniechęcić.

Grałem w wersję pierwszą (pre 1.2) i nie natrafiłem na błędy które zniechęcałyby/przerwałyby rozgrywkę. Były natomiast braki, brak dziennika zadań bywał momentami bardzo problematyczny, plus brak możliwości wyłączenia tych dżumowatych mimików.

Walki, są dość fajne (głównie dzięki ciekawym modelom wrogów i naszych kompanionów) i nie sprawiają problemów, zawsze dało się uciec więc nie było problemów, szczególnie gdy w pobliżu był pomocnik który sejwował i leczył. Był krytycyzm że umiejętności zabierają dużo SP ale wydaje mi się że jest to dobrze obliczone, wiele z tych skillów jest dość potężnych.

Największy problem jaki miałbym z walkami, sprzęt naszej drużyny. Jest multum broni a część z nich w ogóle nie trafi w nasze łapki bo mamy lepszy sprzęt, przydałoby się może ich mniej ale dających więcej bonusów. Trochę mniejszy to itemy leczące, wolę jednak gdy liczbowo nam mówią ile odnawiają hp i sp.

Zagadki...część bywała dość problematyczna (te 15h nie wzięło się znikąd / co prawda było także dużo eksploracji każdego dnia) ale przy dostatecznej ilości prób i błędów dało się je rozwiązać (te z *opcjonalnej lokacji* potrafią napsuć krwi). Miła odmiana do wszechobecnych walk.

Gra jest także inspirująca dla sceny polskiego RM, warto ją sprawdzić i wykorzystać w swojej grze elementy/rozwiązania jakie ona zawiera.

To chyba tyle, warto było zagrać, GG ;]


Dzięki za spisanie wrażeń(chociaż znałem Twoją opinię na temat tej gry już wcześniej : P )!
Dziennik zadań(i sporo nowinek) już się robi i powinien się znaleźć w następnej wersji. Mimiki natomiast zostają : P.

Aha, i dodałem "nowy" proponowany czas przejścia gry, będący średnią wszystkich czasów graczy, które otrzymałem.
Dziwactwa, które zrobiłem:
SpaceSave(Skończone)
Jakieś dziwne roboty(T.B.A.)
Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość