Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Tematy różne, różniste.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 800
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: PInroz » 26 lut 2018, 22:01

A o to kolejny mem, tym razem na temat Gońca RM :roll:

Obrazek


Pozdro dla kumatych :wink:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 175
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: goblin!!! » 18 mar 2018, 20:26

Takie tam na szybko, każdemu chyba znane. Inspirowane mym tworzeniem dzisiejszym.

Obrazek
Ten podpis nie ma many.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 175
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: goblin!!! » 08 maja 2018, 15:57

Może coś innego tym razem... myślę, iż ktoś na pewno zrozumie xd

Obrazek

Co ciekawe w VXace (nie wiem jak zwykły VX) pętle i etykiety mają prawie te samą szybkość (pewnie minimalnie się różni, ale nie zdołałem tego wychwycić), dopiero równoległe mają zdecydowanie mniejszą (nawet 3 razy mniejszą, acz tu dużo zależy).
Jakby co zdarzenie nie ma żadnego zastosowania xd.
W sumie etykiety mają jeden spory plus - trudniej się w nich zgubić.
Ten podpis nie ma many.
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 108
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: Charlie Vermin » 16 maja 2018, 12:54

Tylko po co tyle etykiet? Pozbycie się "Przejdź do etykiety 2" i "Etykieta 2" miałoby chyba identyczny efekt?
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 175
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: goblin!!! » 16 maja 2018, 17:01

Charlie Vermin pisze:Tylko po co tyle etykiet? Pozbycie się "Przejdź do etykiety 2" i "Etykieta 2" miałoby chyba identyczny efekt?

Niby po nic, ale jakoś tak jest minimalnie szybszy efekt (albo mi się wydaje)... poza tym po tym można w ten sposób dać jakieś troll komendy po tym poleceniu, i strollować mniej znających specyfikę komendy "przejdź do etykiety" xd.
No, ale to już poza tematem :/.
Ten podpis nie ma many.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1683
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: GameBoy » 16 maja 2018, 18:48

Co ciekawe w VXace (nie wiem jak zwykły VX) pętle i etykiety mają prawie te samą szybkość (pewnie minimalnie się różni, ale nie zdołałem tego wychwycić), dopiero równoległe mają zdecydowanie mniejszą (nawet 3 razy mniejszą, acz tu dużo zależy).

Niby po nic, ale jakoś tak jest minimalnie szybszy efekt (albo mi się wydaje)


XD
Sam sobie przeczysz.

Etykiety to w 99% przypadków zło. Nie bez powodu nikt nie używa ich w normalnym programowaniu.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1854
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: Dragon Kamillo » 16 maja 2018, 19:56

Nie przeczy sobie XD, może ma na myśli że szybciej skrypt w warunku przeskoczy przez etykietę, jak ma czekać na zakończenie warunku XD.

Pętle w RM mają złą sławę bo były zbugowane w makerze 2k/3 (coś tam było że źle przeskakiwały, czy bardziej cięły) i jak widać tak już zostało.

A co do szybkości to goblin może mieć trochę racji że tak jest szybciej: https://rpgmaker.net/tutorials/691/
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 484
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: Soul » 18 maja 2018, 23:45

GameBoy pisze:
Etykiety to w 99% przypadków zło. Nie bez powodu nikt nie używa ich w normalnym programowaniu.


Wątpie. Etykiety przetłumaczone na język maszynowy to dokładnie to samo co pętle. Nie ma między nimi żadnej różnicy, oprócz sposobu zapisu i czytelności ;)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1683
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Tworzymy demotywatory RPGMAKERA ! itp. XD

Postautor: GameBoy » 20 maja 2018, 11:47

Nie, etykiety pozwalają na wykonywanie skoków niemożliwych podczas używania zwykłej pętli - czy to w makerze czy w jakimś języku programowania.
Dwie inne rzeczy, nawet jeśli pod maską korzystają z tej samej instrukcji maszynowej/interpretera w makerze do wykonania skoku.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)

Wróć do „Offtopic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość