Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 345
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kitabake »

Cały czas gram, ale chciałbym zgłosić 2 bugi.
Spoiler:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Ok, dzięki za info.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Rave »

Diablo pisze:"W końcu przejdę Edorię!" - powiedział kiedyś ktoś. Hem... to chyba czas przekonać się ostatecznie, na ile jest to możliwe :v Gra byłaby idealna, gdyby miała wersję na smartfony. Ze względu na to, jak "często" pojawiam się ostatnio na komputerze, na pewno poprawiłoby wymiar możliwości pogrania :v
No to trzeba by było OzE przeportować do MV, lol.

Zresztą, fajnie że OzE jest tak rozbudowane. Z deka za trudne, w kilku miejscach bym balans zmienił, ale doceniam samą historię i świat przedstawiony. Mapping też jest świetny IMO.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kryzz333 »

I oto kolejny (5) patch na lato.
Patch jest dość spory, podziękowania kitabake za znalezienie dość dużo nowych bugów.

Dodatkowo, prócz poprawek bugów:
- nieco więcej mikstur szybkości i energii na początku gry
- lekkie poprawki drzewka umiejętności Haralda i Canroda; Canrod otrzymał zupełnie nową umiejętność - Grupową tarczę chłodu
- balans paru potworków
- rewolucja jeśli chodzi o Zestawy obozowe. Zauważyłem, że wielu graczy nie używa zestawów aby odpoczywać przy ogniskach, zamiast tego gromadząc je i męcząc się podczas długich powrotów do karczm. Aby wyeliminować obawę o wyczerpanie Zestawów, od teraz każdy odpoczynek w karczmie obdarza gracza jednym Zestawem

http://www.mediafire.com/file/33w1cmu71 ... E%20EC.zip (POPRAWIONY)

Jak zwykle zaraz pojawi się zaktualizowana instalka pełnej wersji
Ostatnio zmieniony 22 maja 2018, 02:42 przez Kryzz333, łącznie zmieniany 1 raz.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 345
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kitabake »

Archiwum nie chce się rozpakować. Zepsute? Czy u mnie problem?
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Ściągnąłem i rozpakowało się...
I Karrmel jeszcze rozpakował. Więc to coś u ciebie.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 345
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kitabake »

Okej, u mnie problem. Winrar nie chciał rozpakować, a 7-zip już tak :)
Fajnie, że updatujesz grę po takim czasie ^^
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Do usług.
Tyle, że znowu coś musiałem popsuć i nie wpakowałem grafik do odpowiednich folderów w folderze Graphics.
Zamieszczam poprawionego patcha, osoby które zdążyły ściągnąć muszą przenieść "ails-DOD8" do Characters, "INFOtablicaObóz" do Pictures, a "Zbiór8" do Characters

Oto nowy link do patcha: http://www.mediafire.com/file/exn3kmh88 ... E%20EC.zipSTARE
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Jako, że Demon nagrywa serię z Edorii i napotkał na dużego buga, wziąłem się w końcu za patcha 1.6, który naprawia jeszcze parę błędów znalezionych przez kitabake i przeze mnie.

Zmiany:
- poprawa paru niewłaściwych opisów
- poprawione słabsze ścieżki w drzewkach umiejętności Haralda i Adalberta
- niektóry słabszy i niszowy ekwipunek wzmocniony
- nowa formuła szansy na obrażenia krytyczne, premiująca posiadanie wysokiej Celności (celność dotychczas była mniej opłacalna od innych atrybutów)
- naprawione bugi w craftingu
- przepis na wytwarzanie Bandaży pozwala wykonywać je z poziomu menu
- lekkie ułatwienie końcowych dungeonów
- drobne poprawki


Link do patcha 1.6:

http://www.mediafire.com/file/lel2948j7 ... C.rar/file

Tradycyjnie instalka pełnej wersji również jest spatchowana.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3239
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: X-Tech »

Zadziała to w końcu na Windows 10 ?
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Patch 1.7 - http://www.mediafire.com/file/lwl6q2u4u ... C.rar/file
Pełna gra z patchem - http://www.mediafire.com/file/2mdrogign ... a.rar/file


Tak, można by pomyśleć, że OzE to opowieść która nigdy się nie kończy, ale Demonicskyers skończył nagrywać stuodcinkową serię (już pół roku temu!), co skłoniło mnie do nostalgicznej podróży z ponownym przejściem całego OzE:EC i poprawieniu paru rzeczy.


Ostatecznie poprawki są dość szeroko zakrojone. Nadal jest to OzE: EC jakie znacie, niczego nie dodawałem, oprócz paru zupełnie drobnych rzeczy. W grę z patchem 7. gra się jednak lepiej i wygodniej, a nawet miejscami jest ciekawiej. Poprawiłem też grafikę w paru miejscach i sporo bugów, z których niektóre były dość groźne (dzięki, Demon!). OzE:EC nie stanie się już lepsze, więc jeśli nigdy nie graliście, teraz możecie spróbować :P


Patcha można zainstalować i grać bez problemu ze starymi sejwami. Najwyżej możecie zablokować się na nowych elementach otoczenia, ale chyba wiecie co wtedy robić.

Szczegółowe zmiany:

- usunięta masa bugów i błędów

* generalnie poprawiłem walki, usuwając znane problemy:
- poprawione właściwości wszystkich potworów
- stany już nie są OP. Sytuacje w których cała drużyna jest sparaliżowana albo zatruta już nie występują. Wrogowie jednak też nie mogą być już łatwo w ten sposób wyeliminowani. Niemniej, stany nadal się liczą.
- wrogowie wykonują uniki znacznie rzadziej
- znacznie zmniejszony rozstrzał obrażeń. Nie ma już wrogów zabijających postać szczęśliwym atakiem, ale ataki za 0 też się prawie się nie zdarzają. To samo po stronie drużyny.
- niektóre grupy wrogów mają teraz ciekawszy skład, do tego usunąłem trochę zwykłych walk, jeśli były powtarzalne
- lepsze i dłuższe walki z bossami (dotychczas były za krótkie albo za trudne)

* inne poprawki około walk:
- mikstury są teraz tańsze i nie ma problemu z dostępnością
- poprawa ekwipunku. Postarałem się, aby wszystko było przydatne (przynajmniej dla określonych buildów). Niektóre przedmioty były OP, niektóre za słabe, więc poprawiłem je, ale balans został zachowany
- bardziej satysfakcjonujące nagrody. Postarałem się, aby znajdowany i tworzony ekwipunek nie był nigdy przestarzały. Lepsze nagrody pieniężne i z questów. Więcej exp za różne działania. Lepsze bonusy za końcowe odblokowania w drzewkach umiejętności.
- trzy dostępne poziomy trudności oferują trudność od lekkiego wyzwania do wysokiej trudności, a wyzwanie przez całą grę jest zrównoważone

* poprawki w innych mechanikach:
- otwieranie zamków jest teraz łatwe (nie powinno sprawiać problemów)
- skradanie jest nieco lepsze
- poprawione nagrody z kopania i usunięte bugi
- lepsze nagrody z hazardu
- nowość!: mikstury szybkości mogą być teraz włączone z klawisza ‘W’ i jest ich teraz znacznie więcej, co ułatwia dotychczas dość długie podróże

* poprawki estetyczne:
- lekkie poprawy dialogów (w tym zredukowanie długich „dramatycznych przerw” między kwestiami)
- poprawiłem grafikę w wybranych miejscach, głównie wnętrzach, dodając więcej szczegółów albo inne oświetlenie
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Demonicskyers
Posty: 3
Rejestracja: 12 lis 2019, 07:20

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Demonicskyers »

Jestem pod dużym wrażeniem, że po takim czasie od premiery do gry wchodzi poprawka. :D Także miło mi, że moje wypociny przyczyniły się jakoś do rozwoju projektu i jeszcze mocniejszego doszlifowania całości. Polecam samemu zagrać kto tego jeszcze nie zrobił, a lubi długie erpegi. Naprawdę warto. :3
gigakomin
Posty: 1
Rejestracja: 23 sie 2020, 00:54

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: gigakomin »

Hej, mam pytanie + jednego znalezionego buga.
Da się w tej grze w jakiś sposób zresetować umiejętności? :D
Bo umiejętność Rusarda "Zasłona" jest wg mnie popsuta - zwiększa pancerz, odbiera mi tam jakieś 150hp, ale no nie ściąga na siebie ataków wrogów co wg mnie czyni tą umke bezużyteczną tym bardziej że zablokowałem sobie przez to dostęp do tej drugiej alternatywnej umki co by mi buffowała atak :P
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Opowieści z Edorii: Edycja Cesarska [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Ha, tak rzeczywiście znalazłeś buga, haha... ;-;

Ściągnij poprawionego po cichu patcha 1.7
Zasłona powinna działać satysfakcjonująco.

A w grze nie ma możliwości zamiany kupionych umiejętności, sorry.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
ODPOWIEDZ