[Vxa]Noire

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

bedziu98
Posty: 77
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

[Vxa]Noire

Postautor: bedziu98 » 06 sie 2018, 22:32

Wstęp:

Maker:Vxa

Aktualny postęp prac:Na oko 15% postępu :wink:

Typ:Przygodówka/Kryminał


Witajcie ! Przed meritum ogłoszenia czysto parafialne, moje poprzednie dwa projekty czyli Endless Kingdom oraz Pół Wieku Poezji... Później, zostały oficjalnie przerwane, pierwszy na rzecz projektu Kingdom, natomiast kolejny na projekt który aktualnie wam prezentuje, to tyle... Przejdźmy do mięska. Niestety nie potrafie robić tak ślicznych wstawek i zapowiedzi jak wy więc cóż, tylko płakać :cry:

Fabuła: Detroit lat '50 to zdecydowanie nie przyjemne miejsce nawet dla ich mieszkańców, ciągłe rozboje, kradzieże oraz tajemnicze morderstwa nie dają spać tamtejszym stróżą prawa, taka też będzie fabuła "Noire" Tajemnicza, mroczna i wciągająca z idealnie pasującą tam muzyką jezzową tamtych lat. Pewnie zapytacie o czym będzie to cudo ? A więc pewnej nocy detektyw Cole dostaje zgłoszenie o pewnym morderstwie w nieciekawej dzielnicy, po przybyciu na miejsce sprawa okazuje się bardziej skomplikowana, bowiem na miejscu zbrodni nie ma śladu mordercy. Ofiara sama przyszła do miejsca swojej kaźni nie mając przy sobie nawet dokumentów... Jednak jest coś dziwnego w tej sprawie, sposób morderstwa charakterystyczny dla grup mafijnych... Ale czy na pewno ?

Mechanika: Gra w całości opierać będzie się na szukaniu poszlak, przesłuchiwaniu świadków i wyciąganiu wniosków... Planuje również zaimplementowanie Quick Time Eventów jak sposób na "uakcyjnienie" całości.
Cała gra będzie bardzo liniowa, podzielona na mniej lub bardziej otwarte obszary w zależności od "gęstości" całej akcji.

Grafika i Muzyka: Muzyka to mix kompozycji z L.A Noire oraz Mafii 2 i Klasycznych jezzowych kawałków lat '50, natomiast grafika "pożyczona" od Game Gal (Uratowałeś sytuacje, wiszę flaszkę :wink: ) oraz grafik z internetu.

Screeny:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:


Ten kto grał W L.A Noire od razu widzi podobieństwa chodź by w imieniu bohatera, jednak niech was nie zwiedzie ta oczywista rzecz, na dzień dzisiejszy jestem gotowy dać wam już demo z pierwszego Chapteru jednak czekam jeszcze na opinie "testerów :lol: " Toteż za max dwa tygodnie spokojnie możecie się spodziewać dema. Dziękować za uwagę i zapraszam do Hejtu poniżej :mrgreen:
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 173
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [Vxa]Noire

Postautor: goblin!!! » 07 sie 2018, 00:09

Jako, że się tym zajmuje i że prosiłeś.

Hejt, hejt,
hejt, hejt.

Ale już na poważnie, jak grałem w jakieś tam wcześniejsze demko... nie było aż tak źle, jak na Bedzia. Są błędy, fabuła ma trochę dziur, ale wszystko idzie poprawić... poza stylem, ten idzie tylko udoskonalać. Jeżeli poziom stylu zostanie "z tamtych lat" to gra będzie nawet nawet, ale bez szału. Ot, kryminał z średniawą historią i mnóstwem sztucznego brudu. Ale jest szansa, jest jeszcze nadzieja, niechaj tylko Śniący wskaże Wajtoldowi właściwą ścieżke, a będzie dobrze.


Amen.
No i...
hejt, hejt.
Ten podpis nie ma many.
Awatar użytkownika
OverHiLL
Posty: 80
Rejestracja: 20 paź 2009, 21:44

Re: [Vxa]Noire

Postautor: OverHiLL » 07 sie 2018, 00:16

Zapowiedź nie porywa, nie tyle graficznie, co merytorycznie nie wiele tutaj pokazałeś.
Fabuła jakby napisana na kolanie albo na potrzeby tego tematu, na pierwszy rzut oka, nie ma w niej nic ciekawego. W takich grach, o tak specyficznym klimacie, wciągająca i spójna historia to podstawa dobrej zabawy - jakieś błędy logiczne czy niespójna fabuła szybko psują zabawę, dlatego tak ważna jest konsekwencja fabularna.
Grafika nie wiele pokazuje, mapowanie raczej przeciętne, ale to da się przeżyć. Udźwiękowienie może się tutaj okazać kluczowe dla budowania klimatu lat 50.

W każdym razie, powodzenia w projekcie - przede wszystkim oby się udało go skończyć :-)
bedziu98
Posty: 77
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: [Vxa]Noire

Postautor: bedziu98 » 07 sie 2018, 10:47

Jeżeli chodzi o fabułę to tutaj jest jej dosłownie ułamek i na pewno nie mam zamiaru dawać wam więcej żebyście nie przeszli gry jeszcze w nią nie grając, co do grafiki... Ma być prosta, proste budynki, proste dzielnice trochę brudu taki na być ten urok gry xd
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 87
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: [Vxa]Noire

Postautor: Gotrym » 12 sie 2018, 16:08

Widzę że Bedziu wreszcie dał swoją zapowiedź i jako jego dobry "przyjaciel" wypowiem się na temat tego właśnie "dzieła"

Zaczynam ...

Tak jak wcześniej było pisane grafika map jest średnia (ale czekam na flaszkę), prosta pokazuje to co musi i to jej duży plus. Co do fabuły Bedziu ma racje że tyle ile jest powinno nam wystarczyć. Znam już trochę styl Bedzia i wiem że dialogi oraz klimat będą na dobrym poziomie.

Osobiście grałem już w najnowsze wersji gry i powiem że jest dobrze, myślę że po ciężkich godzinach pracy nad projektem dostaniemy niezłą grę jak na RM.

A i polecam zagrać jak będzie już wersja demo bo na pewno nie będzie to stracony czas :)

Miłego dnia życzy Games Gal i zespół :)
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/
Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198292911083/

Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018)

Gry w fazie produkcji:
Gotrym
Kingdom
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 798
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [Vxa]Noire

Postautor: PInroz » 13 sie 2018, 17:51

Wygląda klimatycznie :roll: Ciekaw jestem jak to się rozwinie :mrgreen:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 720
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: [Vxa]Noire

Postautor: Kryzz333 » 13 sie 2018, 18:54

Skojarzenie z L.A Noire nasuwa się od razu, sam nie grałem, ale mam nadzieję, że silna inspiracja wyjdzie na dobrze - elementy śledcze będą ciekawe, zagadka interesująca, a dialogi dobrze napisane.

Co mnie niepokoi to elementy QTE (liczę na umiarkowaną trudność w takiej grze), jakość narracyjna (daj doświadczonym testerom!) i grafika (warto byłoby trochę osobiście ją dopieścić, szarzyzny jest trochę zbyt dużo (możesz stosować różne schematy kolorystyczne zachowując klimat) i pewne elementy - np. grafitti jakie jest na ścianach jest chyba nie z epoki).

Niemniej czekam, zapowiada się ciekawie, wolę taką grę niż typowego RPGa.
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości