[MV] Alvisia

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

jinrey
Posty: 15
Rejestracja: 26 lut 2010, 20:00

Re: [MV] Alvisia

Post autor: jinrey »

Hej! Ja mam pytanie odnośnie systemu świateł, z czego konkretnie korzystasz?
Awatar użytkownika
WRX
Posty: 9
Rejestracja: 03 paź 2017, 20:04

Re: [MV] Alvisia

Post autor: WRX »

Konkretnie to Terrax Lighting System ;)
Aktualny projekt: Alvisia
Stan projektu: Początek :-D
"Czas się nie śpieszy - to my nie nadążamy." - Lew Tolstoj
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [MV] Alvisia

Post autor: Yoroiookami »

Bardzo ambitny projekt. Oby ci chęci nie zabrakło, bo często się zdarza. :I
Rozwój postaci nie będzie ograniczony do wyboru klas. Będzie można stworzyć wojownika, który będzie walczył zaklętym mieczem, zadającym obrażenia od ognia, będzie można rzucać czarami jak mag lub władać łukiem niczym najlepszy zwiadowca. W grze nie zabraknie ulepszania przedmiotów, alchemii czy kowalstwa. Gotowanie przedmiotów to także sprawa, która na 10000% się pojawi.
Najbardziej to mi się spodobało, bo rozbudowany rozwój postaci to jest to, co wilczki lubią najbardziej.
Nie wiem tylko czy nie przesadziłeś z ciemnością. Na screenach nawet to ognisko im niewiele daje. :>
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
WRX
Posty: 9
Rejestracja: 03 paź 2017, 20:04

Re: [MV] Alvisia

Post autor: WRX »

Witam. Chciałbym tylko powiedzieć, że projekt żyje. Aktualnie jestem w połowie Prologu, który będzie również w całości obecny w demie, które opublikuję (miejmy nadzieję) już w Sierpniu. Trzymajcie się :D
Obrazek
Aktualny projekt: Alvisia
Stan projektu: Początek :-D
"Czas się nie śpieszy - to my nie nadążamy." - Lew Tolstoj
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 174
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: [MV] Alvisia

Post autor: Gotrym »

Witam.
Przeczytałem twój wpis i wszystkie komentarze. Pomyślałem sobie że czemu nie napisać to co mi ślina na język poniesie:) zaczynam :)

1. Fabuła:
Zaciekawiła mnie i to bardzo ale muszę przyznać nie urwała mi tyłka, ale co ja mówię fabułę można ocenić po zagraniu. Troche masło maślane ale chodzi mi o to że jest to taka mała sztampa ( Games Gal co ty piszesz san robisz sztampy a innych się czepiasz)

2.Mechanika:

Podoba mi się i to bardzo. Dobre pomysły jestem tylko ciekaw czy dobrze będą zrobione. System dnia i nocy powoli robi się codziennością w RM ale zawsze daje to dużo światu i jeszcze jak npce będą reagowali na to, to jest bomba (troche jak w Kingdom ale reklama).
Klasy postaci jakos mnie nie przykuły wiec nie będę się rozpisywał.
Kowalstwo, alchemia, gotowanie itp bardzo fajny pomysł tylko boje się ze to wszystko może lagować grę.

3.Grafika:
Ładna ale troche za ciemno i pomieszczenia są cały czas troche za duże, ale to też ma swój klimat.

4. Moja ocena projektu:

Nie którzy tutaj piszą ze to pierwszy projekt powinien zacząć od czegos mniejszego itp brednie najlepiej człowiek się uczy na dużych projektach. Wtedy widzi swoje bledy i później ich nie będzie popełniał. Doceniam ogrom projektu i nie mogę się doczekać dema. Mam nadzieje ze masz samozaparcie i dokończysz projekt tak jak zaczęłaś czyli dobrze. Trzymaj się miłej pracy życzy Games Gal i zespół;)
BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/
ITCH.IO https://gamesgal.itch.io/

Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Awatar użytkownika
WRX
Posty: 9
Rejestracja: 03 paź 2017, 20:04

Re: [MV] Alvisia

Post autor: WRX »

Co do samych lagów to RPGMV ma odpowiednie oprogramowanie, które je eliminuje. Testując dotychczas kilkanaście zdarzeń działających równolegle, do tego elementy świetlne itp. nie zauwazylem, by fps'y spadły poniżej 50, więc moim zdaniem jest bardzo dobrze.

Systemy tj. Alchemia, Gotowanie czy kowalstwo nie będą sprawiać problemów, ponieważ ich działanie opierać się będzie na odpowiednio zaprogramowanym systemie.

Co do klas.. Nie będzie ich w ogóle, a Nathail nie będzie miał problemów w opanowaniu czarów, miecza czy łuku, co moim zdaniem będzie dużo lepsze od klasycznych gier z klasami. W wielu takich grach miałem problem do tego, że będąc magiem nie mogę używać miecza. Tu pada pytanie: Dlaczego? Chcę żeby mag potrafił posługiwać się mieczem, lecz po odpowiednio przebytym szkoleniu, wcale nie polegającym na przyjściu do NPCa, który takowe prowadzi. Im dłużej mag będzie używał miecza jako broni tym lepiej będzie nim władał.

Teraz trochę do grafiki bo kilka ostatnich komentarzy odnosiło się do tego, ze jest za ciemno. Moim zdaniem noc powinna być nocą czyli powinno być ciemno. W dzień jest jasno, więc powinno być jasno.

System dnia i nocy w wielu grach występuje, jednak u mnie nie jest to tylko zmiana odcienia ekranu, ale także podział życia całego świata. Tak jak w nocy sklepy są zamknięte, tak w grze również będą.

W grze pojawi się także drzewko osiągnięć, tj. zabicie 100 wilków, co da odpowiednie profity bohaterowi.

Ode mnie to na tyle. Cześć ;)
Aktualny projekt: Alvisia
Stan projektu: Początek :-D
"Czas się nie śpieszy - to my nie nadążamy." - Lew Tolstoj
Awatar użytkownika
WRX
Posty: 9
Rejestracja: 03 paź 2017, 20:04

Re: [MV] Alvisia

Post autor: WRX »

Witam. Przybywam do was z wieściami odnośnie Alvisii, a mianowicie z dokładniejszymi informacjami na temat fabuły oraz przypuszczalną datą wydania dema. Pozdrowionka ;)

"Nathail... Tak nazywała mnie osoba, która krzyczała do mnie, gdy mdlałem... W głowie mam tylko ten głos, twarz i dźwięk płonącego miasta..."
W grze dane nam będzie pokierować Nathailem, którego głównym celem jest odzyskanie pamięci. Na jego drodze stoi bardzo wiele przeszkód: ścigający go Zakon Cieni i jego zwierzchnik Aliear, powołanie przez Vardów oraz odnalezienie ojca. Zmuszony jest ufać osobom, których całkowicie nie zna i nie pamięta. Czy uda mu się odzyskać pamięć, odnaleźć ojca i raz na zawsze zgładzić Alieara? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź, gdy już zagracie.

Przypuszczalna data wydania dema: Koniec lipca 2018 roku.
Aktualny projekt: Alvisia
Stan projektu: Początek :-D
"Czas się nie śpieszy - to my nie nadążamy." - Lew Tolstoj
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [MV] Alvisia

Post autor: Adrap »

O, to już bardzo niedługo. Jestem ciekawy samej produkcji.
Jestem ciekawy jak dużo z początkowych założeń zostało zrealizowane :D
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
WRX
Posty: 9
Rejestracja: 03 paź 2017, 20:04

Re: [MV] Alvisia

Post autor: WRX »

Przybywam po bardzo długiej nieobecności, by przekazać wam informację o stanie projektu Alvisia, który nadal jest w fazie produkcji. Z powodu wakacji i moich wyjazdów planowana data wydania dema niestety została przedłużona. Nie zdziwiłbym się, gdyby wykraczała ona dalej niż na koniec października. Chodząc po świecie gry napotkałem bardzo wiele bugów systemu dnia i nocy, w którym mieszkańcy robią szalenie zabawne rzeczy, na które jednak nie mogę sobie pozwolić. Naprawa ich trochę mi zajmie, a chciałbym dodać jeszcze trochę lokacji do pozwiedzania.
Aktualny projekt: Alvisia
Stan projektu: Początek :-D
"Czas się nie śpieszy - to my nie nadążamy." - Lew Tolstoj
ODPOWIEDZ