Siemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma!
Ogłoszenia parafialne:
-znalazłem kogoś kto się zgodził zrobić muzykę do Venore :) Cud. ,,Czasem trzeba iść w najciemniejsze czeluści internetu..." ja, prywatny czat. I tak znalazłem tą osobę.
-prace idą, co jest dobrą wiadomością.
Z gry:
Spoiler:
Pracuje nad systemem umiejętności przeciwników, by nie zadawali tylko fizycznych.
Uciekanie jest ciężkie przez zdarzenie walki, ale nie niemożliwa. Acz, jak cie otoczy 10 przeciwników to szansa jest marna.
Tworze też typy przeciwników i np. smoka najlepiej będzie atakować czarami niszczenia, ponieważ inne mało mu robią. A np. zombie czarami ognia.
Mapa testowa to obecnie wielkie coś. Złośliwi mogą mówić, że jest tam więcej niż w samej grze.
Dodałem animacje otrzymania poziomu.
I tak z ważniejszych tyle,jeszcze zamierzam dodać pasek XP, przyciski numeryczne (1-9, nie chce 0) i ogółem, coś się robi.
Powiem też, że może powstanie dziennik zadać, ale to jest mało pewne.
Dodałem skrypt blokujący zmianę wyposażenia, osoba która go wykonała już jest w podziękowaniach (Dr.Man)
Dodałem truciznę jako stan dla przeciwników w typowych zdarzeniach.
Zmieniłem truciznę z takiej, co zadaje obrażenia po krokach na taką która zadaje obrażenia po czasie, ale nie zabija.
Pracuje nad takimi właśnie opisami i szczegółami. Mają zwiększyć prawdziwość świata.
Robię też znów księgi przeznaczenia do bibliotek.
Jakoś idzie.
Tyle, pa.
tępo prac spadnie przez szkołę.
Nie wiem o ile, ale spadnie.
Jak o czymś zapomniałem, to napiszcie XD
Przyszłość mnie oceni, a przede wszystkim pracę.
Czekajcie na wieści.
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2017, 21:24 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Witajcie...
Tu powinienem dać jakiś długi i nudny opis dlaczego daje, to co teraz daje, ale nie chce mi się takiego pisać, więc wstawcie go sobie Sami
W każdym razie, taka mała ankieta na temat tego projektu. Klik. Poprawiony link.
W zasadzie tyle.
Niedługo nowe zrzutki i inne takie.
Pa.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2017, 16:05 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
A tak poza tym, z planów:
-zamierzam miesiąc po wypuszczeniu pełnej wersji opublikować poradnik, który już teraz tworze.
-wypuścić betę dla paru (na razie tak mniej-więcej 4 osoby, ale nie wiem ile będzie finalnie) wybrańców zdatną do grania do końca października (ale nie obiecuje, że do końca tego miesiąca!)
-zrobić alfę pre testerską do 26 września tylko dla mnie.
-pójść na kebaba w październiku
edit1
-zmienię zapowiedź na ,lepszą"
edit2:
-już jest inna, ale nie wiem czy lepsza
-i jak coś mi się jeszcze przypomni to dodam.
Tak na szybko. Kombinuje z walką. Teraz bronie mogą być ,,ogniste" i zadawać dodatkowe obrażenia od ognia. Ten bonus nigdy nie zmniejsza obrażeń. Ogólne bardziej rozbudowuje ekwipunek. Np. będą buty, które włączają sprint nie zużywający energii i bardzo szybki (turbo mode XD).
I inne takie.
Ostatnio próbuje naprawić błąd, związany z typowym zdarzeniem które jakby nie wykrywa warunku. Dla ciekawskich powiem, że jest uruchamiane na przełączniku a warunek wykrywa czy bohater ma wyposażenie. Ostatnio zaistniał też śmieszny błąd z leczeniem wrogów . Polegał na tym, że zapomniałem o tym, że minus i minus daje plus, i jeżeli potwór miał więcej obrony niż my ataku leczyliśmy go, oczywiście naprawiłem to. W sumie tyle.
W sumie tyle. Pozdrawiam, goblin.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2017, 20:47 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Znalazłem kogoś, kto zgodził się robić od czasu do czasu grafikę do KK:AiDe.
W sumie przez przypadek... ale nie narzekam. I tak mam piękno skórkę okna:
Spoiler:
png.png
Oczywiście trzeba to jeszcze edytować do standardu eReMa, ale tym już ja się zajmę.
Co jeszcze... może w grze pojawi się moja autorska muzyka, ale nie obiecuje.
Wersja pre testerska została pomyślnie przetestowana. Ruszam z produkcjo zamkniętej bety.
Chyba na razie tyle.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Mam smutną wiadomość.
Tempo produkcji w ostatnich dniach spada. Jest temu winna (trochę) szkoła, brak czasu i brak weny.
Nie wiem kiedy będzie rosnąć. Ale możecie być pewni, że raczej przynajmniej 5 dni. Tyle.
***
Projekt nie umarł, i tempo produkcji wzrasta! Jest to bardzo pozytywna wiadomość. Przy okazji pragnę powiedzieć, iż pracuję nad drugą grą, ale to inny temat, i go ogłoszę gdy będzie wiadomo, że na 120% wyjdzie.
Co do Kronik:
Spoiler:
Kanały w zasadzie kończę, mam 9 map na 16 zamierzonych.
Zmieniłem priorytet: Najpierw wykonam fabularne rzeczy, potem Imperium same w sobie.
Ustaliłem sobie prób przynajmniej 100 broni, zbroi, i przedmiotów. Z czego 2 z 3 na pewno wyjdą, nie wiem jak zbroje...
Niedługo osiągnę 100 map. (jej, z czego 16 % to kanały )
Sam wątek fabularny w grze jest zrobiony tak w 50%. Reszta jest milczeniem.
Chyba tyle.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 31 sty 2018, 19:58 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Zdecydowałem się zmniejszyć wielkość kanałów, bo szczerze - nie chce mi się, i nie ma po co tak dużych kanałów robić.
I tak mają już 12 map.
Zrobiłem pierwsze testy - przebiegły pomyślnie.
Ogólnie - sama fabuła drugiego rozdziału jest już zrobiona, teraz poboczna fabuła i poboczniejsza poboczna fabuła .
Tak z grubsza :p.
Pozdrawiam.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Ten moment kiedy poboczny wątek zaczyna żyć własnym życiem i jest lepszy, niż główna oś fabularna.
Wtedy taki wątek decyduje się przenieść do kanałów i rozszerzać się w nieskończoność.
Tak powstają gildie złodziei, zabójców i smaczny budyń.
• Dodałem minimalną regenerację życia, bo gra serio była podczas testów za trudna (ale życie odnawia się po za walką i w bardzo wolnym tępię, jest jeszcze to, że trzeba się ruszać i nie stać w miejscu, więc bardziej się opłaca naszprycować (al)chemią)
• Dodałem mechanikę, która sprawia, iż jeżeli mamy 50% życia, to taki jest maksymalny poziom energii (jako, iż HP i MP rosną w tym samym tępię, mam z tym mało roboty). Sprawi to, iż ważniejsze będzie leczenie i dźwiganie ze sobą pięć ton wszelkiej maści mikstur, eliksirów, jedzenia, amelynium i Tusk wie co jeszcze (nie wiem, gdzie się to mieści, nie pytajcie xd).
• Prawdopodobnie nie żyje
W sumie z ważniejszych tyle... produkcja idzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Apropo gry widzę lenistwo. Po prostu bez niczego wrzucasz gracza w las. Nie wiadomo kim jest ta osoba - skąd się wzięła. Po co jest w lesie ? W jakim jest teraz stanie ? Po prostu zaczynasz iść gościem, który wygląda jak Will z pararell worlds. Co robić ? Dokąd iśc i po co ? nie wiadomo. Coś się pojawi coś zniknie - Nie wiadomo gdzie. Po prostu chodzi się losowo tu i tam - może coś się znów pojawi - na tej zamkniętej pierwszej lokacji lasu z niewidzialnymi ściankami i odciętymi drogami ? Żadnej rozgrywki na dzień-dobry czy to jakiegoś minimalnego wprowadzenia - abym wiedział kim jestem/jaki mam cel w grze - lub aby faktycznie skosztować rozgrywki na start. Gra mnie nie przekonała, aby spędzić z nią dłużej niż 3 minuty...Uważam, że jest efektem lenistwa = Takie odniosłem wrażenie. Takie pozostało dlatego nie spędziłem z nią więcej czasu niż chwilę....jeśli można mówić o ubogości gier rpg - to to jest ubogość gry jakiejkolwiek...nie znalazłem tu żadnego punktu zaczepienia, aby grać dalej. Gra mnie zniechęciła do siebie ledwo się zaczęła. Kto wie może dalej robi się dobra ? Niestety początek mnie odrzucił. Kompletnie nie ogarniam. Widzę, że są osoby, które czekają na grę z niecierpliwością (?) (ja przyznaję od razu że ani trochę po tym co uświadczyłem natychmiast po rozpoczęciu) (na czym się bazowaliście ?) może niech one się wypowiedzą - i zachęcą... Może warto autorze się zastanowić i zrobić jakiś bardziej uzmysławiający początek gry, aby zachęciła do dalszego sprawdzenia ? Póki co - kompletnie nie. Totalna bieda. Jeśli tak jest dalej to ja spasuje.
X-Tech pisze:Apropo gry widzę lenistwo. Po prostu bez niczego wrzucasz gracza w las. Nie wiadomo kim jest ta osoba - skąd się wzięła. Po co jest w lesie ? W jakim jest teraz stanie ? Po prostu zaczynasz iść gościem, który wygląda jak Will z pararell worlds. Co robić ? Dokąd iśc i po co ? nie wiadomo. Coś się pojawi coś zniknie - Nie wiadomo gdzie. Po prostu chodzi się losowo tu i tam - może coś się znów pojawi - na tej zamkniętej pierwszej lokacji lasu z niewidzialnymi ściankami i odciętymi drogami ? Żadnej rozgrywki na dzień-dobry czy to jakiegoś minimalnego wprowadzenia - abym wiedział kim jestem/jaki mam cel w grze - lub aby faktycznie skosztować rozgrywki na start. Gra mnie nie przekonała, aby spędzić z nią dłużej niż 3 minuty...Uważam, że jest efektem lenistwa = Takie odniosłem wrażenie. Takie pozostało dlatego nie spędziłem z nią więcej czasu niż chwilę....jeśli można mówić o ubogości gier rpg - to to jest ubogość gry jakiejkolwiek...nie znalazłem tu żadnego punktu zaczepienia, aby grać dalej. Gra mnie zniechęciła do siebie ledwo się zaczęła. Kto wie może dalej robi się dobra ? Niestety początek mnie odrzucił. Kompletnie nie ogarniam. Widzę, że są osoby, które czekają na grę z niecierpliwością (?) (ja przyznaję od razu że ani trochę po tym co uświadczyłem natychmiast po rozpoczęciu) (na czym się bazowaliście ?) może niech one się wypowiedzą - i zachęcą... Może warto autorze się zastanowić i zrobić jakiś bardziej uzmysławiający początek gry, aby zachęciła do dalszego sprawdzenia ? Póki co - kompletnie nie. Totalna bieda. Jeśli tak jest dalej to ja spasuje.
Powiem tak, gdyby mi się nie chciało robić tej gry, to by jej nie było xd choć fakt faktem - leniem też jestem.
Teraz tempo produkcji... właściwie go nie ma. Nie wiem, czy nie przesadziłem z planami. Pewnie tak, znając mnie xd. Ale ja tą grę skończę kurcze, choćbym musiał własnoręcznie iść do Rosji i przekonać go, że wojna z zachodem to zły pomysł xd.
PRĘDZEJ SKISNĘ W SŁOIKU NIŻ PORZUCĘ TĄ GRĘ!
Amen
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.