Siemka mordy
Żeby nie wprowadzać już nikogo w błąd, ten post jest o nowej wersji niebieskiej rybeczki. Ale że leniuchuje, tak więc w najbliższym czasie nie będę kontynuował mojego nowego projektu (NW2) bo teraz skupie się na LENISTWIE i poksach a wy możecie potestować co tam naskrobałem hyhy. Mam "zaszczyt" :P zaprezentować wam coś co nawet nie jest demem gry ale ktoś kto interesuje się indie game to może sprawdzić co stworzyłem, jak zawsze, wszystko to sam narysowałam w pancie co zajęło mi mega sporo czasu i napisałem całą dotychczasową mechanikę ale to 10% tego co planuje stworzyć. Żeby wejść w mapkę z "grywalnym" gameplayem trzeba zmaszować jedną z tych dwóch kotwic co zaznaczylem na screenie w spojlerze - to glicz dla "połapanych" bo wiadomo że w finalej wersji będą punkty na tej różowej mapce =p
aktualna wersja jest tworzona głównie z myślą o mobilnej platformie i dobrze gdyby na niej odbyły się testy. ale jak ktoś chcę na kompie przetestować to też może combo to: Z + X + Shift. A Fatality uruchamiamy wpływająć w guzik F nad rybką :)
OSTRZA SPUSTOSZENIA: A + B + C = combo slasher. Guzik "F" nad rybą to fatlity K.O.
Tym razem wcielimy się w bagienną maczuke, ktora po krótkim urlopie sprawowania opieki nad ziemią, wraca z wakacji, by zrobić porządek z chaosem, który powstał przez czas jej nieobecności na planecie. System dnia i nocy jak w realu - Obchodzenie rybich świąt, takich jak np: Palenie dziada (wodnym ogniem) =p każda mapka to będzie jakaś osobna historia która będzie kończyć się bossem.
Bagienne maczuki są trochę wredne w przeciwieństwie do swoich kosmicznych braci i sióstr =P
Tempo rozgrywki będzie wyglądać mniej-więcej tak: txt, walka, zagadka, 3ksploracja = x3 = Boss = Nagroda (jakaś nowa Machnika).
Czerwone rybki się leczą a chinskie sumy dashują i walą kataną. Następnym przeciwnikiem i mam już jego sprite charset - będą płaszczki które hmm chyb będą posionować lub paraliżować. W planach są też rekiny z kałąsznikowymi/uzi ale to po nowym roku pewnie wejdzie w fazę twórczą.
PS. Pr. BOB WILLIAMS wystąpi jako ziomeczek co mieszka w wielorybie :P bo teraz ziemia jest cala zalana gufnem ale właśnie w N.wielorybie będzie miasto ludzi_grzybów - teraz to wymyslilem.
Chciałbym by ktoś że sceny (mam już wypatrzoną (wypatroszoną :P) persone bo tylko jej głos się do tego nada do tej roli ale nie wiem czy wyrazi zgodę na współpracę - pewnie to będa 5-6 zdań do powiedzenia max 12) Użyczył głosu pr. bobowi. JEST beka =P
Jak wejdziesz w czerwony kamień to teleportuje cie do bossa co nie skończyłem go i wymaga on optymalizacji, paski hp nad jego głową i mackami które naparzają mocno w ziemie że ona aż się rozwala :P Będę to udoskonalał. Jak popłyniesz dalej to w lewym górnym rogu gdy uderzysz w kotwicę na łańcuchu to ona spadnie na kamień i otworzysz wejście do kolejnego levelu gdzie są chińskie sumy co mają Special z kataną lol. Ogólnie trzeba poroskminiać trochę tą mechanikę A sama sobie gierka ma się skupić na prostych zagadkach, eksploracji i zbieraniu skarbów + Ozdobienie akwarium, czyli kolekcjonerka rybek i glonów :) ale narazie tworzę cały czas mechanikę walki i dopiero jak ją skończę to zacznę robić itemy, fabułę i menu etc. Grubo!!! bez nieprzespanych noc3k si3 Nie obejdzie mam nadzieję że finalnie chociaż gierka trafi na kanał tvgry hehehe no ale nie wiem czy dam radę zrobić castelvanie czy coś pokroju metroida =P. Teraz marzę i Nie wiem czy skończę tą gierc3 ale raczej tak fajnie jak by ktoś mi pomógł przy niej ale i bez niczyjej pomocy dam sobie radę =] dobrze się bawię przy tej produkcji i szkoda było by sie nie pochwalić tym co stworzylem (250h+) po ostatniej twórczej przerwie, zwłaszcza że w końcu zacząłem tworzyć gry jak trzeba (moje zdanie ale wiem ze jeszcze dużo pracy przede mną).