[RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 14
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22

[RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: Witcherek01 » 06 gru 2018, 23:56

Gothic: Cena Wojny

Witajcie! Chciałbym wam zapowiedzieć grę, którą zacząłem tworzyć na początku grudnia. Jak widzicie rozgrywa się w świecie Gothic ale opowiada całkiem inną historię i nie, nie pojawi się Bezimienny. No dobrze, tyle słowem wstępu.
A i jeszcze wspiera mnie przy tworzeniu niezastąpiony Tautulas.




Świat
Królestwo Myrtany rządzone przez silnego władce króla Rhobara II znajduję się głównie na rozległym kontynencie. Jednak w jej skad wchodzi jeszcze wiele wysp. Między innymi perełka - Khorinis.

Kontynent : Na północy kontynentu leży zimowa kraina Nordmar zamieszkana przez silny lud wojowników, a jeszcze dalej ziemie barbarzyńskich orków. Na połódniu jest Varant czyli rozległa pustynia pod kontrolą Myrtany. A pomiędzy północą a południem jest właśnie - Myrtana.

Wyspy : Na wschód od kontynentu jest bogata wyspa kupiecka Khorinis. Najdalej wysunięty na wschód jest Wschodni archipelag a na południu od Khorinis Południowy archipelag. Są jeszcze dwie wyspy daleko na północy... Jedna jest pod kontrolą Myrtany a druga pod kontrolą króla Utrada III i jest ona osobnym państwem.



Fabuła
Trwa okrutna wojna z orkami, ludzie są na pozycji przegranej... Ratunkiem może okazać się magiczna ruda. Bronie z niej są niezwykle ostre i wcale się nie tępią. Największe pokłady rudy są na Khorinis a dokładniej w górniczej dolinie. Najemni górnicy nie wystarczyli... Król wydaje rozkaz - Każdy przestępca niezależnie od występku jaki popełni wysyłany jest do kopalń na Khorinis. To również nie wystarczyło... Najpotężniejszy mag w królestwie, arcymistrz kręgu ognia - Xardas przekonuje króla aby wydał rozkaz by magowie otoczyli część górniczej doliny magiczną barierą. I tak się dzieje, coś jednak idzie nie tak... Otoczona zostaje cała dolina a w czasie zamieszania z powstaniem bariery więźniowie przejmują władzę w dolinie. Podczas zamieszania z rudą orkowie zdobywają na wojnie znaczącą przewagę... (Tą historie zapewne znacie)

Gra dzieje się niedługo przed akcją Gothica I i rozpoczyna się na kontynencie w Myrtanie nieopodal zamku Faring na farmie. Wcielamy się w trzydziestoletniego Brandena, który za wiele w życiu nie osiągnął i pracuje na farmie. Pewnego dnia kiedy główny bohater spełniał swoje obowiązki na farmie przybyli żołnierze z Faring. Mają rozkaz od samego króla aby zabrać chłopów, szybko ich wyszkolić i wysłać jako część garnizonu na statku z dyplomatom.
Statek ma dopłynąć do wysp na północy... Aby sprawdzić dlaczego król nie otrzymuje żadnych informacji z wyspy pod kontrolą Myrtany i przekonać króla Utrada III by wspomógł Rhobara na wojnie... Jednak statek się rozbija... Przeżywa tylko Branden i jeden z jego przyjaciół... Co stanie się dalej? Przekonasz się jak wyjdzie gra ;)



Cechy gry(Prawdopodobne)
-Wiele zadań pobocznych
-Zgodność z uniwersum Gothic
-Wielu NPC
-Zmiana wyglądu zależnie od noszonego pancerza
-Wiele przedmiotów, broni i pancerzy
-Punkty nauki co poziom i wydawanie ich na naukę u różnych nauczycieli
-System reputacji
-Gildie i przynależność do nich (np. Straż, magowie itp.)
-Runy magiczne i teleportacyjne
-Rzemiosła : Kowalstwo i alchemia
-Dziennik zadań
-Decyzje wpływające na dalszą część gry
-Mniejsze liczby : Życia, obrażeń, many, obrony itp. (Przyķładowo punkty życia wynoszą na początek 25 a many 10.)
-Nowy system walki - RTAB - Real Time Active Battle
-Muzyka w grze pochodzi tylko i wyłącznie z pierwszych trzech Gothiców
-I wiele innych





Screeny


ss1.jpg
Ekran tytułowy (do modernizacji)
ss1.jpg (27.18 KiB) Przejrzano 271 razy

ss3.jpg
Farma
ss3.jpg (66.48 KiB) Przejrzano 271 razy
ss5.jpg
ss5.jpg (74.42 KiB) Przejrzano 271 razy
ss7.jpg
Dziennik zadań
ss7.jpg (30.65 KiB) Przejrzano 271 razy
ss8.jpg
Menu
ss8.jpg (43.79 KiB) Przejrzano 271 razy




Jeśli kogoś to interesuje to nie wiem kiedy będzie premiera, mam intro i kończę prolog, taki jest stan prac. Myślę że do końca 2019 raczej skończę.
A demo? Powinno być do końca grudnia.

Jestem otwarty na wszelką współpracę. :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 08 gru 2018, 17:00 przez Witcherek01, łącznie zmieniany 4 razy.
Spokojnie... Wszystko będzie w porządku. :-) :-)
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 806
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: PInroz » 07 gru 2018, 00:04

Gra fanowska, osadzona w uniwersum Gothica, może być ciekawa. BA NAWET BARDZO CIEKAWA. Popracuj trochę nad mappingiem i powinno być w miarę dobrze. Czekam z niecierpliwością :mrgreen:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 14
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: Witcherek01 » 07 gru 2018, 00:11

Miło mi to słyszeć a raczej czytać :D
Mappingu uczę się codziennie ;)
Spokojnie... Wszystko będzie w porządku. :-) :-)
bedziu98
Posty: 84
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: bedziu98 » 07 gru 2018, 06:58

Brzmi intrygująco, jeżeli mapy nie będą puste a zadania będą miały np drugie dno to może być ciekawa przygoda (mówie to jako całkowity przeciwnik gothica xd)
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 14
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: Witcherek01 » 07 gru 2018, 07:34

Będę się starał aby było dobrze (A Gothic to dla mnie ulubiona gra xD)
Spokojnie... Wszystko będzie w porządku. :-) :-)
Tautulas
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 2018, 16:16

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: Tautulas » 07 gru 2018, 09:19

Wow! Fabuła zapowiada się ciekawie.Z chęcią bym ci jeszcze pomógł w zrobieniu te gry :)
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 14
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: Witcherek01 » 08 gru 2018, 14:36

Informuję że z powodów technicznych CMS jest do zmiany, niestety...

Przy tworzeniu gry wspiera mnie niezastąpiony Tautulas :D
Spokojnie... Wszystko będzie w porządku. :-) :-)
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 178
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: goblin!!! » 08 gru 2018, 17:00

Hm, widząc jakiś czas temu twój post w "Zasoby - Request" i twój nick nie miałem złudzeń - kolejna osoba, która spróbuje zrobić Gothica w Rm. Mam zawsze nadzieje, że w końcu komuś się uda. Nie żebym był nastawiony negatywnie - sam swego czasu miałem taki plan, jednak ogrom mnie przytłoczył i na szczęście projekt nie ujrzał nawet zapowiedzi - ale jednak czy jest to coś, czego potrzebujemy? Nie wiem. Jednak mam ogromną nadzieje, że się uda i życzę powodzenia.
Mapy trochę nijakie, weź to popraw, chociaż dodaj chmurki xd
Pozdrawiam.
Ten podpis nie ma many.
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 14
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: Witcherek01 » 08 gru 2018, 17:20

goblin!!! pisze:Hm, widząc jakiś czas temu twój post w "Zasoby - Request" i twój nick nie miałem złudzeń - kolejna osoba, która spróbuje zrobić Gothica w Rm. Mam zawsze nadzieje, że w końcu komuś się uda. Nie żebym był nastawiony negatywnie - sam swego czasu miałem taki plan, jednak ogrom mnie przytłoczył i na szczęście projekt nie ujrzał nawet zapowiedzi - ale jednak czy jest to coś, czego potrzebujemy? Nie wiem. Jednak mam ogromną nadzieje, że się uda i życzę powodzenia.



Mapy poprawione :), nie skromnie mówiąc nie jestem jednym z tych co mówią - "Niedawno pobrałem fajny program do robienia RPG, zrobię grę Gothic na 500 godzin, z 50000 zadaniami głównymi i pobocznymi, pierwsza gra będzie HITEM!!"... Nie, nie jestem taki ;). Zrobiłem już z 10 gier które nie dałem na download bo pozostawały wiele do życzenia, znajomi testowali i mówili - "Im nowsza tym lepsza, byle by tak dalej." Aż powiedziałem sobie - Nadszedł czas. Robię grę na download. A więc myślę że... "Spokojnie, wszystko będzie w porządku". ;)
Spokojnie... Wszystko będzie w porządku. :-) :-)
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 103
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: Gotrym » 09 gru 2018, 18:23

Projekt wygląda ciekawie chodzi o umiejscowienie akcji itp, co do map trzeba trochę poprawic, więcej detali itp.
Gothic, Gothic zawsze chcialem pograc cos w RM wlasnie w swiecie gothica i z tym samym klimatem, może wkoncu ktoś spelni moje marzenie, licze na was i chętnie wam bym pomógł.
Wracając do projektu boje się tylko jednej rzeczy że waszym projekt może zostac nie ukonczony po przez za duże ambicje tworców oraz brak czasu ale mam nadzieje że się myle i trzymam za was kciuki ;)

Powodzenia.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/
Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198292911083/

Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10*

Gry w fazie produkcji:
Gotrym
Kingdom
Legenda Pathory "Magowie"

*Średnia Według graczy
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 14
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Postautor: Witcherek01 » 09 gru 2018, 23:20

Chciałbym wam pokazać screeny z poprawionej farmy oraz jeden "bonus" w postaci okna z statusu.
A oto one:
poprawioness1.jpg
poprawioness1.jpg (69.57 KiB) Przejrzano 63 razy
poprawioness2.jpg
poprawioness2.jpg (70.36 KiB) Przejrzano 63 razy
poprawioness3.jpg
poprawioness3.jpg (74.29 KiB) Przejrzano 63 razy
poprawioness4.jpg
poprawioness4.jpg (75.85 KiB) Przejrzano 63 razy
poprawioness5.jpg
poprawioness5.jpg (26.19 KiB) Przejrzano 63 razy
Spokojnie... Wszystko będzie w porządku. :-) :-)

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość