[RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

[RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Witcherek01 »

Gothic: Cena Wojny

Witajcie! Chciałbym wam zapowiedzieć grę, którą zacząłem tworzyć na początku grudnia. Jak widzicie rozgrywa się w świecie Gothic ale opowiada całkiem inną historię i nie, nie pojawi się Bezimienny. No dobrze, tyle słowem wstępu.
A i jeszcze wspiera mnie przy tworzeniu niezastąpiony Tautulas i wyjątkowy Gotrym(Games Gal). A w kwesti dubbingu i dobierania aktorów pomaga mi PawlikPP.




Świat
Królestwo Myrtany rządzone przez silnego władce króla Rhobara II znajduję się głównie na rozległym kontynencie. Jednak w jej skad wchodzi jeszcze wiele wysp. Między innymi perełka - Khorinis.

Kontynent : Na północy kontynentu leży zimowa kraina Nordmar zamieszkana przez silny lud wojowników, a jeszcze dalej ziemie barbarzyńskich orków. Na połódniu jest Varant czyli rozległa pustynia pod kontrolą Myrtany. A pomiędzy północą a południem jest właśnie - Myrtana.

Wyspy : Na wschód od kontynentu jest bogata wyspa kupiecka Khorinis. Najdalej wysunięty na wschód jest Wschodni archipelag a na południu od Khorinis Południowy archipelag. Są jeszcze dwie wyspy daleko na północy... Jedna jest pod kontrolą Myrtany a druga pod kontrolą króla Utrada III i jest ona osobnym państwem.



Fabuła
Trwa okrutna wojna z orkami, ludzie są na pozycji przegranej... Ratunkiem może okazać się magiczna ruda. Bronie z niej są niezwykle ostre i wcale się nie tępią. Największe pokłady rudy są na Khorinis a dokładniej w górniczej dolinie. Najemni górnicy nie wystarczyli... Król wydaje rozkaz - Każdy przestępca niezależnie od występku jaki popełni wysyłany jest do kopalń na Khorinis. To również nie wystarczyło... Najpotężniejszy mag w królestwie, arcymistrz kręgu ognia - Xardas przekonuje króla aby wydał rozkaz by magowie otoczyli część górniczej doliny magiczną barierą. I tak się dzieje, coś jednak idzie nie tak... Otoczona zostaje cała dolina a w czasie zamieszania z powstaniem bariery więźniowie przejmują władzę w dolinie. Podczas zamieszania z rudą orkowie zdobywają na wojnie znaczącą przewagę... (Tą historie zapewne znacie)

Gra dzieje się niedługo przed akcją Gothica I i rozpoczyna się na kontynencie w Myrtanie nieopodal zamku Faring na farmie. Wcielamy się w trzydziestoletniego Brandena, który za wiele w życiu nie osiągnął i pracuje na farmie. Pewnego dnia kiedy główny bohater spełniał swoje obowiązki na farmie przybyli żołnierze z Faring. Mają rozkaz od samego króla aby zabrać chłopów, szybko ich wyszkolić i wysłać jako część garnizonu na statku z dyplomatom.
Statek ma dopłynąć do wysp na północy... Aby sprawdzić dlaczego król nie otrzymuje żadnych informacji z wyspy pod kontrolą Myrtany i przekonać króla Utrada III by wspomógł Rhobara na wojnie... Jednak statek się rozbija... Przeżywa tylko Branden i jeden z jego przyjaciół... Co stanie się dalej? Przekonasz się jak wyjdzie gra ;)



Cechy gry(Prawdopodobne)
-Wiele zadań pobocznych
-Zgodność z uniwersum Gothic
-Wielu NPC
-Zmiana wyglądu zależnie od noszonego pancerza
-Wiele przedmiotów, broni i pancerzy
-Punkty nauki co poziom i wydawanie ich na naukę u różnych nauczycieli
-System reputacji
-Gildie i przynależność do nich (np. Straż, magowie itp.)
-Runy magiczne i teleportacyjne
-Rzemiosła : Kowalstwo i alchemia
-Dziennik zadań
-Decyzje wpływające na dalszą część gry
-Mniejsze liczby : Życia, obrażeń, many, obrony itp. (Przyķładowo punkty życia wynoszą na początek 25 a many 10.)
-Nowy system walki - RTAB - Real Time Active Battle
-Muzyka w grze pochodzi tylko i wyłącznie z pierwszych trzech Gothiców
-Wymagania do noszenia broni i pancerza
-Profesjonalny dubbing (Na serio :D)
-I wiele innych





Screeny

ss1.jpg
ss3.jpg
ss5.jpg
ss7.jpg
ss8.jpg


Jeśli kogoś to interesuje to nie wiem kiedy będzie premiera, mam intro i kończę prolog, taki jest stan prac. Myślę że do końca 2019 raczej skończę.


Jestem otwarty na wszelką współpracę. :mrgreen: :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2019, 23:10 przez Witcherek01, łącznie zmieniany 9 razy.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: PInroz »

Gra fanowska, osadzona w uniwersum Gothica, może być ciekawa. BA NAWET BARDZO CIEKAWA. Popracuj trochę nad mappingiem i powinno być w miarę dobrze. Czekam z niecierpliwością :mrgreen:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Witcherek01 »

Miło mi to słyszeć a raczej czytać :D
Mappingu uczę się codziennie ;)
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Vitold
Posty: 96
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Vitold »

Brzmi intrygująco, jeżeli mapy nie będą puste a zadania będą miały np drugie dno to może być ciekawa przygoda (mówie to jako całkowity przeciwnik gothica xd)
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Witcherek01 »

Będę się starał aby było dobrze (A Gothic to dla mnie ulubiona gra xD)
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Tautulas
Posty: 15
Rejestracja: 30 wrz 2018, 16:16

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Tautulas »

Wow! Fabuła zapowiada się ciekawie.Z chęcią bym ci jeszcze pomógł w zrobieniu te gry :)
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Witcherek01 »

Informuję że z powodów technicznych CMS jest do zmiany, niestety...

Przy tworzeniu gry wspiera mnie niezastąpiony Tautulas :D
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: goblin!!! »

Hm, widząc jakiś czas temu twój post w "Zasoby - Request" i twój nick nie miałem złudzeń - kolejna osoba, która spróbuje zrobić Gothica w Rm. Mam zawsze nadzieje, że w końcu komuś się uda. Nie żebym był nastawiony negatywnie - sam swego czasu miałem taki plan, jednak ogrom mnie przytłoczył i na szczęście projekt nie ujrzał nawet zapowiedzi - ale jednak czy jest to coś, czego potrzebujemy? Nie wiem. Jednak mam ogromną nadzieje, że się uda i życzę powodzenia.
Mapy trochę nijakie, weź to popraw, chociaż dodaj chmurki xd
Pozdrawiam.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Witcherek01 »

goblin!!! pisze:Hm, widząc jakiś czas temu twój post w "Zasoby - Request" i twój nick nie miałem złudzeń - kolejna osoba, która spróbuje zrobić Gothica w Rm. Mam zawsze nadzieje, że w końcu komuś się uda. Nie żebym był nastawiony negatywnie - sam swego czasu miałem taki plan, jednak ogrom mnie przytłoczył i na szczęście projekt nie ujrzał nawet zapowiedzi - ale jednak czy jest to coś, czego potrzebujemy? Nie wiem. Jednak mam ogromną nadzieje, że się uda i życzę powodzenia.

Mapy poprawione :), nie skromnie mówiąc nie jestem jednym z tych co mówią - "Niedawno pobrałem fajny program do robienia RPG, zrobię grę Gothic na 500 godzin, z 50000 zadaniami głównymi i pobocznymi, pierwsza gra będzie HITEM!!"... Nie, nie jestem taki ;). Zrobiłem już z 10 gier które nie dałem na download bo pozostawały wiele do życzenia, znajomi testowali i mówili - "Im nowsza tym lepsza, byle by tak dalej." Aż powiedziałem sobie - Nadszedł czas. Robię grę na download. A więc myślę że... "Spokojnie, wszystko będzie w porządku". ;)
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 174
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Gotrym »

Projekt wygląda ciekawie chodzi o umiejscowienie akcji itp, co do map trzeba trochę poprawic, więcej detali itp.
Gothic, Gothic zawsze chcialem pograc cos w RM wlasnie w swiecie gothica i z tym samym klimatem, może wkoncu ktoś spelni moje marzenie, licze na was i chętnie wam bym pomógł.
Wracając do projektu boje się tylko jednej rzeczy że waszym projekt może zostac nie ukonczony po przez za duże ambicje tworców oraz brak czasu ale mam nadzieje że się myle i trzymam za was kciuki ;)

Powodzenia.
BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/
ITCH.IO https://gamesgal.itch.io/

Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Witcherek01 »

Chciałbym wam pokazać screeny z poprawionej farmy oraz jeden "bonus" w postaci okna z statusu.
A oto one:
poprawioness1.jpg
poprawioness2.jpg
poprawioness3.jpg
poprawioness4.jpg
poprawioness5.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: McLaren »

Dobra alternatywa dla kogoś kto nie chce się nauczyć modyfikować Gothic'a i nie piszę to zgryźliwie bo wiem jak ciężko jest robić modyfikacje nie mając odpowiedniego zespołu, sam robię swoją przeszło 10lat i myślałem o przeniesieniu projektu na rpg makera głównie chodzi mi o fabułę którą już napisałem ;) Wracając startscreen wykonany jest niestarannie, grafika jest zbyt ''słitaśna'' nie pasująca do klimatu gry. Fabuła... typowa nie porywa, ale liczy się to, że chcesz zrealizować swój pomysł, dać coś od siebie dla społeczności fanowskiej uniwersum Gothic'a jedni cię pokochają a drudzy znienawidzą za to co robisz ;)
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: PInroz »

Witcherek01 pisze:Miło mi to słyszeć a raczej czytać :D
Hej Witcherek01 jak tam prace nad Gothic: Cena Wojny :?:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Tautulas
Posty: 15
Rejestracja: 30 wrz 2018, 16:16

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Tautulas »

usunął z dysku pewnie
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [RPGXP] Gothic : Cena Wojny

Post autor: Witcherek01 »

Projekt będzie reaktywowany ale na innym programie i zapewne z większymi lub mniejszymi zmianami graficznymi ;)
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Zablokowany