Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Czy chcecie kolejne wersje handlówki?

Tak
5
83%
Nie
1
17%
 
Liczba głosów: 6
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 133
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Gotrym » 30 gru 2018, 17:23

Witam mam dla was dzisiaj grę o handlowaniu i biciu potworów. Gra jest w fazie beta alfa itp :)
Co gra oferuje:

Spoiler:



Historia Wersji:

Spoiler:



Zdjęcia z gry:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Link do pobrania WERSJI 0.1.1

https://drive.google.com/file/d/16BuI1hdISujaUyFZiczVUZF3qmhfEv5D/view?usp=sharing

Link do pobrania WERSJI 0.1.2
http://www.mediafire.com/file/qe7h15azng5301x/Handl%C3%B3wka+0.1.2.exe

Link do pobrania Wersji 0.1.3
http://www.mediafire.com/file/5ccm48qz67mnfh1/Handl%25C3%25B3wka_0.1.3.exe/file
Ostatnio zmieniony 10 lip 2019, 23:48 przez Gotrym, łącznie zmieniany 5 razy.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10*
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10

*Średnia Według graczy z Tsukuru i Ultimy
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 56
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Keibi » 30 gru 2018, 22:21

Po krótkiej rozgrywce mogę stwierdzić, że pomysł jest naprawdę fajny i z chęcią zagrałbym w pełną wersję, jednak mam kilka drobnych uwag :
- Szkoda, że nie można zwiedzać miast, tylko wszystkie interakcje z miastem się wykonuje za pomocą menu miasta, które swoją drogą trochę estetyką bije po oczach. :shock: Osobiście wolałbym przejść postacią do karczmarza, mijając np. targowisko ze sprzedawcą sprzedającym nieznane tutejszym substancje (za które jacyś magowie w trudno dostępnym miejscu zapłaciliby duże ilości pieniędzy) lub zauważając zakapturzonego łotra sprzedającego nielegalne w danym miejscu towary, które legalne są gdzie indziej i posiadane moglibyśmy mu drogo sprzedać. :twisted:
- Brakuje mi także większej ilości możliwych sposobów wytwarzania jakiegoś towaru prócz tych wymienionych w twoim poście (ale myślę, że w pełnej wersji to będzie :-) np. rolnictwo, rybołówstwo, itp.)
- Trochę mnie zniechęciły walki - gdyż zaczynając grę w pobliżu miast początkowych można się natknąć na przeciwników, którzy zabijają nas bez problemu, nawet po kupieniu uzbrojenia ze sklepu. :? Moim zdaniem lepszym pomysłem byłoby jedno miasto startowe dla wszystkich klas, ale za to z łatwiejszymi przeciwnikami w jego pobliżu, a im dalej tego miasta, tym trudniejsi rywale.
- Jeszcze mam jedną uwagę co do interfejsu miast - zamiast bohatera chodzącego po menu, jeśli nie chcesz robić map miast, to lepiej wyglądałby jakiś wskaźnik, którego grafikę przyjmowałby bohater podczas przebywania w mieście.
- Brak fabuły, przez co nie da się poznać trochę tego świata od strony fabularnej - jakaś historia postaci, krainy by się przydała.
Mimo tych kilku niedogodności, myślę, że jeśli będziesz dalej rozwijał tą grę, to może z niej wyjść naprawdę całkiem niezła gra. W każdym razie, czekam na pełną wersję z nowymi funkcjami i nawet liniową fabułą. :-D
Kontakt : keibigames@gmail.com
Aktualnie pracuję nad grą : WKRÓTCE SIĘ DOWIESZ...
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 133
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Gotrym » 30 gru 2018, 22:26

Keibi wielkie dzięki za ocenę i postaram się aby gra w następnych wersjach była co raz lepsza.
Co do map miast myślę że będą dwie opcje tak jak w Warbandzie czyli możliwość chodzenia po miescie oraz samo menu.
Co do walk będą One bardziej zbalansowane w pobliżu dużych miast.
Gra jest na razie w fazie beta więc każda opinia i pomysł jest dla mnie bardzo ważna.

Pozdrawiam
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10*
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10

*Średnia Według graczy z Tsukuru i Ultimy
Awatar użytkownika
bedziu98
Posty: 92
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: bedziu98 » 01 sty 2019, 11:31

Generalnie bardzo przyjemna jednak nie wyważona walka wszystko psuje, praktycznie po jednej walce można szybko zginąć, w sumie co do tego mam tylko ta uwagę xd
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 51
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Khorinis
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Witcherek01 » 06 sty 2019, 10:56

No cóż.... Mamy tutaj super produkcję! Świetne będzie urozmaicenie chodzenia po miastach jak w Mount and Blade. Czekam na kolejne wersje :)
Garść Cytatów:
"Spokojnie... Wszystko będzie w porządku." - Bezimienny. Gothic.
"Lepiej zaliczać się do niektórych niż do wszystkich" - Triss. Wiedźmin, Krew Elfów.
"Jeśli mam wybierać między większym a mniejszym złem to wolę nie wybierać wcale" - Geralt. Wiedźmin.
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 133
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Gotrym » 13 sty 2019, 21:51

Zapowiedź wersji 0.1.2 pojawi się na początku lutego

*poprawa poziomu trudności
*dodanie kilka map miast (w tej wersji chyba jeszcze nie wszystkie będą miały osobne mapy)
*dodanie kilku przedmiotów oraz przeciwników
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10*
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10

*Średnia Według graczy z Tsukuru i Ultimy
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 750
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: McLaren » 28 cze 2019, 19:55

@Gotrym wpadłeś na świetny pomysł tylko wykonanie jest bardzo słabe, warto byłoby popracować nad szatą graficzną.
Tak jak piszą powyżej, zmień w menu bohatera na strzałkę (wyświetlana z lewej strony kulki a nie na niej lub podświetlenie kamienia podczas wyboru) po za tym fajnie by było gdybyś zrobił teleport, by strzałka przesuwała się z góry na dół i na odwrót.
Kamienne kule zastąpiłbym ikonkami np. szyld sklepu, karczmy itp ;)
Uważam, że gra ma potencjał, więc przyłóż się do niej ;)
Pozdrawiam
McLaren
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 133
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.2 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Gotrym » 07 lip 2019, 20:44

Witam chciałbym wam dzisiaj zaprezentować nową wersję Handlówki:

Wersj 0.1.2 (07 Lipca 2019)
-W rejonach miast\wiosek nie ma walk (4-5 klatek)
- Dodane zbroje:
*Skórzana Zbroja
*Utwardzona Skórzana Zbroja
*Hełm Skórzany
-Dodano Pierścienie:
*Obrony
*Zręczności
*Życia
*Magi
-Dodano nowego przeciwnika:
*Warg
*Ogromnny Szczur
-Dodano Dom Edwarda gdzie można kupować
pierścienia.
-Dodano Legowisko Warga
-Zmniejszono ilość zasadzek
-Poprawione literówki
-Zmieniony interfejs głownych ekranów miasta
-Dodanie możliwości łowienia ryb w Halmar i Port Balom.


Zdjęcia:
Obrazek

Link do pobrania:
http://www.mediafire.com/file/qe7h15azng5301x/Handl%25C3%25B3wka_0.1.2.exe/file
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10*
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10

*Średnia Według graczy z Tsukuru i Ultimy
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 133
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Gotrym » 10 lip 2019, 23:49

Witam kolejna wersja.
Wersja 0.1.3 (10.07.2019)
-Poprawione Błędy
*Brak kułka teleportacyjnego u Domu Edwarda
*Poprawa kułka teleportacyjnego w mieście Erbor (można na niego wejść)
*Dodana muzyka w obozach drwali oraz wiosce Jolma
*Dodane ikonki kapturowi, skórzany hełm oraz husta piratów
*Łowienie ryb oraz wydobywanie surowców zabiera HP.

-Dodanie łowienia ryb w wiosce Jolma
-Dodane Wyspe Zimową
-Dodane nowe potwory:
*Zimowy Wilk
*Zimowy Warg
*Lodowy Troll
-Dodano Legowisko Lodowego Trolla
-Dodano Tawerny na mapie świata w której można kupić mikstury oraz wynająć pokój.
-Dodano wieże obserwacyjne w której można wynająć pokój.
-Dodano nowy typ przedmiotu Amulety:
*Amulet Ataku
*Amulet Obronny
-Dodane 2 Osiągnięcia
-Dodany system szybkiego powrotu w miastach do wyjścia (jeśli w ekranie głównym miasta pójdziesz w prawo lub lewo
teleportujesz się na pozycje startową w mieście).


http://www.mediafire.com/file/5ccm48qz67mnfh1/Handl%25C3%25B3wka_0.1.3.exe/file
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10*
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10

*Średnia Według graczy z Tsukuru i Ultimy
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 51
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Khorinis
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Witcherek01 » 11 lip 2019, 10:32

Kolejna wersja? Oczywiście sprawdzę bo handlówka to świetny pomysł i projekt. Tylko ja bym dodał trochę mrocznego klimatu. Bo póki co taka RTPówka mocna. Może dodać jakąś znikomą fabułę? Bitwy morskie?
Garść Cytatów:
"Spokojnie... Wszystko będzie w porządku." - Bezimienny. Gothic.
"Lepiej zaliczać się do niektórych niż do wszystkich" - Triss. Wiedźmin, Krew Elfów.
"Jeśli mam wybierać między większym a mniejszym złem to wolę nie wybierać wcale" - Geralt. Wiedźmin.
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 133
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

Postautor: Gotrym » 11 lip 2019, 12:02

Drogi Wichterku01 fabuła będzie wraz z nowym wyglądem miast w wersji 0.1.5 oczywiscie w wersji okrojonej, bardziej to bedzie zarys histori danej postaci oraz jej planow na przyszłość.
Wraz z dalszym rozwojem gry pojawia sie jakies bitwy morskie i inne potyczki, ale to plany na inne wersje.
Dzieki za opinie , pozdrawiam.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10*
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10

*Średnia Według graczy z Tsukuru i Ultimy

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość