[VXa] Iście Gobliński ABS

Jeśli chcesz podzielić się swoimi materiałami z innymi użytkownikami forum.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 187
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

[VXa] Iście Gobliński ABS

Postautor: goblin!!! » 04 lut 2019, 19:41

Zgodnie z tym co mówiłem, tworzę temat z ABS. W zasadzie na tym mógłbym skończyć, tylko dać link. Ale coś czuje, że to by nie przeszło :p.




Link: klik

Cechy ABS-u:
• Duża przejrzystość,
• Dużo komentarzy, jeśli czegoś ktoś by nie mógł zrozumieć, lub nie wiedział do czego jest
• Dość duża podatność na modyfikacje
• Zaimplementowany system walki dystansowej, z 4 różnymi opcjami celowania (zwykłe, „wprost", automatyczne, z „powrotem"), (różnią się one animacjami i sposobem podejścia do celowania. Dokładniej je opisze w następnym wpisie o technikaliach Kingdom
• Darmowe pierogi w każdy 3 dzień tygodnia, który jest piątkiem
• Ilość przeciwników ograniczona tylko do ilości zmiennych przeznaczonych na ich HP, domyślnie 10(no i do wydajności silnika, która nie jest niestety wielce powalająca)
• Rosja
• Przystosowany do operacji na małych wartościach
• System wyświetlania stanu ataku przeciwnika, system blokowania takowego ataku (domyślnie blokowanie jest na Q, dokładniej to opiszę kiedyś w technikaliach, nie z kingdom)

Pomoce:
• Licznik obrażeń, procentów i szans trafień w postaci pliku programu Excel, do pobrania. Kto by pomyślał, jednak lekcje informatyki nie poszły na marne... klik Wprowadzamy wartości, po lewej, i otrzymujemy wyniki, po prawej. Łatwo zobaczyć, jak to działa.
• Instrukcja wbudowania, jeśli niezbyt wiecie, jak się za to zabrać, choć myślę, że większość będzie wiedziała, do przeczytania:
Spoiler:

• Moras na pocieszenie: klik

Warunki używania:
• Umieszczenie mnie w podziękowaniach, jako twórce systemu walki. Tyle :p

Wszelkie podobieństwa do innych abesów przypadkowe, albo niemożliwe do obejścia, bo nie ma czasem innych rozwiązań .
No i co... zapraszam do korzystania, w razie wykrycia błędów proszę jak najbardziej pisać. Spróbuje dojść, czy to błąd od implementacji, bo „u mnie działa" czy to faktycznie błąd z mojej strony. Baj baj, maszkaro o/
Ostatnio zmieniony 06 cze 2019, 23:37 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten podpis nie ma many.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 743
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VXa] Iście Gobliński ABS

Postautor: McLaren » 05 lut 2019, 04:23

To jakiś gobliński żart? Po pokonaniu ameliniarzy chcę sprawdzić łuk i jest czarny ekran w którym mogę tylko włączyć menu.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 187
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [VXa] Iście Gobliński ABS

Postautor: goblin!!! » 05 lut 2019, 11:46

Serio?
Niby dałem do testów, a i tak są tak oczywiste błędy... Muszę poważnie porozmawiać z testerem, ale to inna sprawa. Naprawie to jak wrócę do domu, na razie mogę tylko polecić zmianę ustawienia startu drużyny na odpowiednią mapie, i testowanie od programu. Zresztą demko i tak jest pokazowe, można wykorzystać wszystko na więcej sposobów.
Zostało poprawione, jeśli będą problemy, to proszę oczywiście pisać. I nie mówić od razu, że to jakiś żart :p
Pozdrawiam i przepraszam za kłopot.
Ten podpis nie ma many.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 743
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VXa] Iście Gobliński ABS

Postautor: McLaren » 05 lut 2019, 21:31

Spoko ;) Czekam na poprawioną wersję, jakbyś zrobił dodatkowo animację walki podczas uderzenia byłoby git, chodzi o ruch ręką i mieczem bo tak naprawdę to nie wiem kto kogo uderza...
Pozdrawiam :)

Wróć do „Zasoby - Baza”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość