[VX Ace] Projekt Cebula
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [VX Ace] Projekt Cebula
Spadł ci dysk ? A może to właśnie ten wózek z biedry potrącił twój dysk ? ;D
Czekam na pełniaka. Ma być dla mnie bardzo spontaniczny i spójny. Co nie grało napisałem. W taką grę to będę grał.
Czekam na pełniaka. Ma być dla mnie bardzo spontaniczny i spójny. Co nie grało napisałem. W taką grę to będę grał.
- Kris Stonoga
- Posty: 8
- Rejestracja: 03 lut 2019, 19:50
- Kontakt:
Re: [VX Ace] Projekt Cebula
BH Daimaouji pisze:(Daję ci wielkiego przytulaka)Kris Stonoga pisze:Padł mi dysk, na którym trzymałem wszystkie dane.
Hehe, kto to wie :D Ważne, że udało mi się odzyskać większość rzeczy i nie muszę całkiem odwoływać gry.X-Tech pisze:Spadł ci dysk ? A może to właśnie ten wózek z biedry potrącił twój dysk ? ;D
Czekam na pełniaka. Ma być dla mnie bardzo spontaniczny i spójny. Co nie grało napisałem. W taką grę to będę grał.
Wysłuchałem twoich uwag (swoją drogą dzięki za konstruktywną krytykę, to też dużo pomaga) i pozmieniałem to, co nie pasowało - przynajmniej tyle, ile się zachowało, resztę muszę robić od nowa.
Oby było lepiej niż z pierwszym demem
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: [VX Ace] Projekt Cebula
Uznam że się cieszysz z takiego przyjacielskiego komentarzaKris Stonoga pisze:BH Daimaouji pisze:(Daję ci wielkiego przytulaka)Kris Stonoga pisze:Padł mi dysk, na którym trzymałem wszystkie dane.
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [VX Ace] Projekt Cebula
Ok. Kiedy podasz datę premiery gry ?
Co udało się zrealizować do tej pory ?
Już mamy początek kwietnia. Jeden z niewielu projektów, które w ostatnim czasie zaprezentowano i jak dla mnie coś z niego może być...przy odpowiedniej "plastyce"
Czekam na informacje.
na stronie wyrazistej napisałeś - premiera 9marca.
https://www.projektcebula.pl/
Jakieś aktualności ?
Co udało się zrealizować do tej pory ?
Już mamy początek kwietnia. Jeden z niewielu projektów, które w ostatnim czasie zaprezentowano i jak dla mnie coś z niego może być...przy odpowiedniej "plastyce"
Czekam na informacje.
na stronie wyrazistej napisałeś - premiera 9marca.
https://www.projektcebula.pl/
Jakieś aktualności ?
- Kris Stonoga
- Posty: 8
- Rejestracja: 03 lut 2019, 19:50
- Kontakt:
Re: [VX Ace] Projekt Cebula
Obecnie przechodzę przez trudny okres w życiu (nie będę się tutaj żalił, bo nie jest to odpowiednie miejsce), dlatego na razie wolę wstrzymać się od podawania konkretnej daty pełnej wersji.X-Tech pisze:Ok. Kiedy podasz datę premiery gry ?
Bez obaw - na 90% pojawi się jeszcze w kwietniu.
Udało mi się przywrócić grę mniej więcej do stanu przed awarią dysku. Na marginesie - naprawianie Bierdy to była udręka, poczułem się przez to trochę wypalony Ale powoli wraca mi ochota na dodawanie nowej zawartości.X-Tech pisze:Co udało się zrealizować do tej pory ?
Już mamy początek kwietnia. Jeden z niewielu projektów, które w ostatnim czasie zaprezentowano i jak dla mnie coś z niego może być...przy odpowiedniej "plastyce"
Czekam na informacje.
Baza danych jest praktycznie w całości gotowa, jedynie kilka przedmiotów wymaga dopracowania balansu.
W tej chwili szukam grafik do gry - znalezienie ludzkiej postaci bez fantastycznej broni/zbroi graniczy z cudem
W planach mam opcjonalne poziomy dla weteranów RPG (główna linia fabularna była raczej tworzona z myślą o graczach, którzy nie mają większego doświadczenia z grami), zadania poboczne i więcej NPC. I oczywiście naprawy błędów i niespójności.
Strona od jakiegoś czasu jest nieaktualna i będzie przebudowywana. Teraz chcę się jednak skupić na dopracowaniu gry, bo kilka rzeczy wymaga zmian. Nie chciałbym zdobyć tytułu Crapa RokuX-Tech pisze:na stronie wyrazistej napisałeś - premiera 9marca.
https://www.projektcebula.pl/
Jakieś aktualności ?
PS
Jak ci idzie z twoim projektem?
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [VX Ace] Projekt Cebula
Mamy już czerwiec. W kwietniu na 90% w maju na 95% w czerwcu na 100% ?Kris Stonoga pisze:Obecnie przechodzę przez trudny okres w życiu (nie będę się tutaj żalił, bo nie jest to odpowiednie miejsce), dlatego na razie wolę wstrzymać się od podawania konkretnej daty pełnej wersji.X-Tech pisze:Ok. Kiedy podasz datę premiery gry ?
Bez obaw - na 90% pojawi się jeszcze w kwietniu.
W sumie chciałem pograć w ten szalony projekt. Czy to tak ma się skończyć - 2 pomysły na ośmieszenie klijentów biedronki przez zrobienie z nich małp i na tym koniec ? To wygląda trochę jakby skończyło się na dwóch pomysłach - a reszta nie powstała - taki słomiany zapał trochę.
Tak samo wygląda strona zero aktualizacji. Słabo.
Zaskoczysz ?
Póki co naprawdę fail. Kolejny dysk padł ?
Sprawdziłem sajt. Odnośniki. Youtube itd. wszystko pokasowane. Prawdopodobnie ściema.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: [VX Ace] Projekt Cebula
Uh, uh X-Tech, aleś ty kąśliwy.
do: Kris Stonoga i innych początkujących twórców
Jeśli to czytasz, to się nie przejmuj tylko twórz grę, jeśli nie masz doświadczenia w ich kończeniu, raczej radziłbym nie używać żadnych dat itp. bo po prostu nie jesteś w stanie przewidzieć ile na prawdę zajmuje proces tworzenia (testowania), deadliny to dobra rzecz, ale rozsądne i przede wszystkim dla siebie, jeśli nikt cię z kijem nie goni (jeśli robisz RM to nie, nie goni). Proponuje zacząć z czymś mniejszym (na początek sama krótka gra/demo) a potem dopiero powoli kolejne elementy, nie ma co robić strony do gry, która nie wiesz czy wyjdzie, co nie? ;)
Po prostu róbcie gry, jeśli się przyjmą to na resztę przyjdzie czas, nie ma z czym gnać, bo jeśli to słomiany zapał to wypalicie go jeszcze szybciej niż mielibyście zostać tylko przy tworzeniu gry.
A i jeszcze jedno, nie musisz się usprawiedliwiać przed ludźmi z internetu tak bardzo, żeby wspominać o zjaranym dysku, z którego jednak później wyciągnąłeś zawartość. Szczere napisanie, że ktoś stracił zapał i nie chce mu się robić nie jest niczym złym, choć pewnie krzykacze nie podzielą mojego zdania. Ale zawsze warto mieć na uwadze, że jak coś zaprezentowałeś to wypadałoby skończyć oczywiście.
do: Kris Stonoga i innych początkujących twórców
Jeśli to czytasz, to się nie przejmuj tylko twórz grę, jeśli nie masz doświadczenia w ich kończeniu, raczej radziłbym nie używać żadnych dat itp. bo po prostu nie jesteś w stanie przewidzieć ile na prawdę zajmuje proces tworzenia (testowania), deadliny to dobra rzecz, ale rozsądne i przede wszystkim dla siebie, jeśli nikt cię z kijem nie goni (jeśli robisz RM to nie, nie goni). Proponuje zacząć z czymś mniejszym (na początek sama krótka gra/demo) a potem dopiero powoli kolejne elementy, nie ma co robić strony do gry, która nie wiesz czy wyjdzie, co nie? ;)
Po prostu róbcie gry, jeśli się przyjmą to na resztę przyjdzie czas, nie ma z czym gnać, bo jeśli to słomiany zapał to wypalicie go jeszcze szybciej niż mielibyście zostać tylko przy tworzeniu gry.
A i jeszcze jedno, nie musisz się usprawiedliwiać przed ludźmi z internetu tak bardzo, żeby wspominać o zjaranym dysku, z którego jednak później wyciągnąłeś zawartość. Szczere napisanie, że ktoś stracił zapał i nie chce mu się robić nie jest niczym złym, choć pewnie krzykacze nie podzielą mojego zdania. Ale zawsze warto mieć na uwadze, że jak coś zaprezentowałeś to wypadałoby skończyć oczywiście.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)