[VXACE]Walka bez „atak”.

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 89
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

[VXACE]Walka bez „atak”.

Postautor: Witcherek01 » 31 maja 2019, 19:55

Witam. Mam już opracowany we łbie system strzelanin w swoim GTA RPG, powiem tyle - opiera się na podstawowym systemie. Ale tu potrzebuję pomocy - muszę się pozbyć z tego podstawowego komendy „ataku”/„atakuj” czyli odpowiadającej za zwykły atak posiadaną bronią. Widziałem chyba coś takiego na ultimie ale teraz nie mogę znaleźć... (albo jestem ślepy).
Ktoś pomoże?
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1885
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VXACE]Walka bez „atak”.

Postautor: Dragon Kamillo » 01 cze 2019, 20:09

Reptile mi podesłał, że to powinno rozwiązać sprawę:
Wystarczy wejść do edytora skryptów, odszukać Window_ActorCommand - odszukać linijkę 34 dodać # by było na zielono ( #add_attack_command )


Nie testowałem tego (staram się nie tykać fałiksów), ale powinno raczej działać.
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 89
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [VXACE]Walka bez „atak”.

Postautor: Witcherek01 » 01 cze 2019, 22:05

Dzięki tobie i Reptile! Już sprawdzam.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.

Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości