[RMXP]Pokemon Uvopia Version

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Shadi
Posty: 43
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 03 lip 2019, 12:45

Ta gra została ukończona w 2013 roku, tylko po latach po zagraniu w nią stwierdziłem, że przygotuje wersję poprawioną. To nie było planowane przez mnie, a tak wyskoczyło niespodziewanie.. A z resztą możesz na poprzedniej stronie chyba o tym przeczytać.
Ale to nie oznacza, że proces twórczy tyle trwał. Wszystkie lokacje, wydarzenia, systemy i postacie itp, już od 2013 roku są w tej grze, a jedynie teraz poprawiam błędy w niej + jeżeli mi się zachcę to trochę usprawnień wprowadzę, ale w zdecydowanej większości poprawiam błędy. Zatem nie włóczę się tak z tą grą.
Obrazek
Awatar użytkownika
Glorion
Posty: 56
Rejestracja: 06 gru 2015, 17:04

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Glorion » 04 lip 2019, 09:49

Nie to miałem na myśli. Wiele gier jest zapowiadanych, wydawanych, ogrywanych przez graczy z forum, a potem zapominanych lub przynajmniej nikt nie wypowiada się w temacie o nich. A tutaj 6 lat, a temat żyje.
Obrazek
Niezapomniana Przygoda Tom 1
Informacja dla moderatorów:
Spoiler:
Shadi
Posty: 43
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 20 lip 2019, 12:50

Witajcie. Po tym jak kilka dni temu dostałem od testera kolejne uwagi, do 5 odznaki w grze, czyli nieco ponad połowy gry, wprowadziłem niezbędne poprawki i tak ponieważ było cicho ostatnimi czasy, to wrzucam kolejną listę. Żadnych nowych lokacji, wydarzeń, funkcjonalności nie dodałem, nie widzę więc powodu, by wrzucać jakieś screeny.
Zmiany systemowe:
    Naprawa systemu BOXa by resetował się za każdym wejściem do PC
    Zmiana systemu łapania pokemonów tak, aby gdy złapiemy jakiegoś pokemona, a nie mamy miejsca w drużynie, odsyłał go do boxa
    Poprawa lotu, aby poprawnie informował nas o rodzaju lokacji z powodu której nie możemy latać i rozróżniał kilka takich lokacji
    Naprawa dzikich pokemonów w Lesie Relips
Naprawa błędów uniemożliwiających przejście gry:
    Naprawa ścieżki chodzenia gracza, który wybrał złą opcję w siedzibie TS na ostatnim piętrze, tak aby nie wchodził w ścianę
Zmiany w przebiegu gry:
    Ograniczenie liczby Spinaraków w wieży spinaraków na Drodze przed Miastem Volter do 10 (o połowę)
    Sprawienie że Dantel i Ariados są od razu widoczni, by nikt nie ominął scenki z nimi w wieży spinaraków
    Zostawienie części gruntsów w siedzibie Team Skyar w Hount dla gracza który wybrał zło + dodanie im dialogu w złej wersji (np.: że jesteśmy ich zdaniem szpiegami, konkurentami u łask Uramusa itp.)
    Dodanie żeby admin Team skyar i Prezes Cuir w Ratuszu - z którymi event jest adresowany do dobrego gracza - nie byli widoczni, jeżeli jesteśmy źli
Zmiany w kształcie dialogów
    Dodanie dialogu z policjantem, zlecającym nam pójście do wieży Spinaraków zamiast pustej gromadki policjantów blokującej nam drogę.
    Usunięcie monologu moralizatorskiego i usunięcie przyznania się do zła w dialogu z Dantelem w wieży Spinaraków.
Naprawa błędów w dialogach
    Naprawienie ponóc w tekście nauczycielki w Volter i dodanie tam tekstu o dialogu z Sounto z Cravem
    Naprawienie ponóc w tekście blond żonglera w Volter
    Naprawienie mógłbyś u trzeciego naukowca na wejściu do siedziby TS nawet jeżeli jesteśmy kobietą
    Naprawa braku rozróżnienia płci w dialogu z Uramusem w Volter jeżeli jesteśmy źli
Zmiany uczłowieczające grę:
    Dodanie aby członek Team Skyar, który nam mówi o kartach dostępu jeżeli jesteśmy źli, zniknął i pojawił się mniej więcej tam gdzie te karty dostępu są, powiedział nam żeby ich szukać wśród skrzyń i zniknął po ich odnalezieniu ich i podziękowaniu mu.
    Dodanie możliwości sprawdzenia ile mamy pkt w hali wyścigowej w Mieście Volter
    Wsadzenie Spinaraka zamiast Ekansa w Strefie Safari, byśmy mogli go gdzieś indziej oprócz Wieży Spinaraków złapać.
    Danie ciemniejszego tła walki w wieży spinaraków, by cokolwiek tam było widać w walce
Cóż. Trochę mnie szokuje to, jak ta gra jest zabugowana, a jak dużo wysiłku w nią na początku tej dekady włożyłem i jaki czas ją tworzyłem (3 lata z kawałkiem). Ale cóż, zdarza się. Miejmy nadzieję że wersja poprawiona będzie wystarczająco grywalna.. To tyle.
Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości