[MV]LifeLoop

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Jasemir
Posty: 16
Rejestracja: 15 lip 2016, 23:20
Kontakt:

[MV]LifeLoop

Postautor: Jasemir » 14 lip 2019, 23:12

Obrazek


Cześć Gospodo! Od początku 2019 roku pracuję nad swoim jak dotychczas najambitniejszym projektem, LifeLoop, turowej grze RPG z elementami craftowania. Aktualnie znajduję się ona na wczesnym etapie tworzenia. LifeLoop składa się z wielu mechanik i systemów, które współgrają razem ze sobą i bardzo ważny jest dla mnie feedback. Będzie miał on wpływ na dalszy postęp w tworzeniu tejże gry, więc jeżeli ktoś z Was zdecyduje się na zagranie i napisze parę słów na jej temat, będę niezmiernie wdzięczny! Zachęcam do wypróbowania dema, a poniżej parę szczegółów dotyczących LifeLoop Demo Version.


Obrazek



• Fabularna gra RPG z turowym systemem walki inspirowany Octopath Traveler,
• Przełączaj się między dwoma wymiarami: Rzeczywistością i Światem Fantasy,
• Wypróbuj system Wyobraźni (Imagination), który pozwala tworzyć przedmioty użyteczne w świecie fantasy, przy użyciu zgromadzonych zasobów z rzeczywistości,
• Wejdź w Wewnętrzne Myśli głównego bohatera, by poznać dodatkowe linie fabularne,
• Przyłączaj specjalne Orby do swojego ekwipunku, by uzyskać magiczne moce,
• Wykorzystuj słabości swoich wrogów, by z łatwością zwyciężać każdą bitwę,
• Używaj mechaniki LINK podczas walki w celu manipulowania przebiegu bitwy.


Jeśli ktoś z Was nie jest przekonany, by zagrać w wersję demonstracyjną i chce zobaczyć trochę grę w akcji, zachęcam do sprawdzenia mojego wideo prezentującego LifeLoop. Możecie zobaczyć większość rozgrywki z wersji demo.
Spoiler:



Obrazek



Chris stoi w swoim posępnym, osamotnionym domu. Ogromna burza z deszczem huczy za oknem. Myśli pędzą w jego głowie i zastanawia się on skąd pochodzi te dziwne, wewnętrzne uczucie, którego nie potrafi wytłumaczyć... Gwałtowny trzask pioruna odciąga Chrisa od swoich myśli. Już wie co ma się zaraz wydarzyć. Ktoś zapuka do jego drzwi, a rzeczywistość zostanie kompletnie zakłócona - ponownie. Wyrusz na przygodę pełną fantastycznych wydarzeń odkrywając prawdę za tajemniczymi anomaliami Chrisa.



Obrazek



Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

(Kliknij na obrazek, by powiększyć)



Spoiler:



Język Gry: ObrazekAngielski
Autor: Jasemir(Daniel Laskowski)
Ostatnio zmieniony 19 lip 2019, 14:46 przez Jasemir, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Nexis
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2011, 00:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Nexis » 15 lip 2019, 13:27

Pograłem troszkę, początek jest w sumie fajny, widać że sporo pracy weszło w tworzenie. Tylko jednej rzeczy nie rozumiem - czemu gra jest po angielsku? Mi to nie robi różnicy, ale w dialogach jest sporo błędów co odrobinę zniechęca.

Nie wiem jak długie jest demo, ale pogram jeszcze dalej, bo poza błędami językowymi gra wygląda całkiem dobrze.
Awatar użytkownika
Jasemir
Posty: 16
Rejestracja: 15 lip 2016, 23:20
Kontakt:

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Jasemir » 15 lip 2019, 14:16

Hej Nexis! Pierwsze pytanie w moich wątkach zawsze dotyczy tego czemu gra jest po angielsku. :D To już chyba tradycja. Gra jest w języku angielskim ze względu na to, że chcę udostępnić grę na anglojęzycznych forach i dotrzeć do większej grupy osób. Przetłumaczenie gry na j.polski wchodzi w grę ale jeszcze nie w wersji demo. Dlatego przepraszam jeżeli komuś może sprawić to problem.

Co do sporej ilości błędów językowych; starałem się ich popełniać jak najmniej. Jeżeli jakieś zauważycie i możecie mi je wytknąć, momentalnie je poprawie i w wersji pełnej poświęcę więcej uwagi na ich pominięcie.

Demo jest krótkie. Około 30-45 min gry.
Awatar użytkownika
Nexis
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2011, 00:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Nexis » 15 lip 2019, 16:27

Z tymi błędami w dialogach to nawet nie chodzi o to, że one są jakieś bardzo irytujące, po prostu całokształt gry wydaje się na tyle ciekawy, że głupio by było aby te błędy występowały i zaniżały ocenę.

To przejechałem demo od początku i zrobiłem screeny dialogów, gdzie coś mi nie pasowało albo po prostu były błędy (nie żebym był jakimś specem od angielskiego, bo nie jestem):
Spoiler:


Dobra, dalej już mi się nie chcę szczerze mówiąc. Najlepiej przeczytaj na spokojnie jeszcze raz dialogi (najlepiej na głos), to pewnie sam wyłapiesz błędy i jakieś zwroty, które po prostu dziwnie brzmią.

Gra ogólnie wygląda bardzo dobrze i z chęcią zagram w pełną wersję, dobra robota.
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 410
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Amelanduil » 15 lip 2019, 16:33

Na pierwszy rzut oka widzę ścierające się grafiki: charsety są zauważalnie bardziej wyblakłe, jakby miały ustawione zbyt wysoką jasność. Kwestia proporcji pikseli i stylu cieniowania to już pal sześć, ale żeby to przynajmniej było konsekwentne kolorystycznie, bo na ten moment razi w oczy.
Dużo rzucania hasłami: Crafting, Wyobraźnia, Wewnętrzne Myśli, Orby, LINK... za wiele nie znaczą, ale czymś uwagę trzeba przykuć :P
Z graniem wstrzymam się do momentu, kiedy będzie polska wersja. Zawsze w kwestii językowej dobrze jest mieć dodatkową osobę do konsultacji/korekty. Zdecydowanie popieram myśl Nexisa z czytaniem dialogów na głos.
"Nic z tego nie będzie i nic nie powstanie, każdy wie że będzie źle i że to na pewno nie uda się" -DK, 2019
Awatar użytkownika
Jasemir
Posty: 16
Rejestracja: 15 lip 2016, 23:20
Kontakt:

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Jasemir » 15 lip 2019, 17:23

Wow, Nexis. Dziękuję za te wszystkie screeny i swoje adnotacje. Przyjrzę się im i jeszcze dziś wniosę poprawki już do demka. Naprawdę dziękuję. :)

Amelanduil - Ścierająca się "grafika" jest efektem właśnie zamierzonym. Występuję to po to, by rozpoznać różnicę miedzy obiektami/postaciami ze świata fantasy, a tymi z rzeczywistości. Gdybyś zagrał to byś może bardziej zrozumiał ten aspekt i mniej, by cię to raziło w oczy. Niestety polskiej wersji jeszcze robić nie będę póki nie ukończę pełnej wersji. Myślę, że to jest ważniejsze. Dzięki za komentarz i mimo wszystko zachęcam do spróbowania w wersji angielskiej.

EDIT:
LifeLoop Demo v1.1 już gotowe do pobrania. Poprawiłem parę błędów językowych, w szczególności te, które wytknął mi Nexis. Plus parę innych.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 788
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: McLaren » 15 lip 2019, 23:21

Gra jest w języku Angielskim? Jasemir przetłumacz grę na język Polski, ponieważ już na starcie u mnie jest przekreślona.
Awatar użytkownika
Glorion
Posty: 57
Rejestracja: 06 gru 2015, 17:04

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Glorion » 16 lip 2019, 10:50

@McLaren nie chciałbym, by zabrzmiało to nieuprzejmie, ale to nie jest jakiś potężny argument na przetłumaczenie gry. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że nie ma on żadnego znaczenia.

Edit:Poprawiłem wypowiedź, by była jaśniejsza :-).
Ostatnio zmieniony 16 lip 2019, 10:56 przez Glorion, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Niezapomniana Przygoda Tom 1
Informacja dla moderatorów:
Spoiler:
Awatar użytkownika
Jasemir
Posty: 16
Rejestracja: 15 lip 2016, 23:20
Kontakt:

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Jasemir » 17 lip 2019, 19:08

No okej, skoro już negatywy tego, że gra jest w wersji angielskiej mamy za sobą i przełkniemy parę błędów językowych, które postarałem się już wyeliminować w wersji 1.1, mam parę pytań na które bardzo mi zależy uzyskać odpowiedź. Z chęcią odwdzięczę się tym samym feedbackiem na któryś z Waszych projektów, jak tylko podrzucicie mi linka do waszego tematu.
A moje pytania brzmią:

1. Czy stopień trudności i ogólny balans jest na dobrym poziomie?
2. Czy mechanika LINK oraz jego samouczek jest zrozumiały?
3. Czy podczas rozgrywki wystąpiły jakieś błędy? (Poza językowymi)
4. Co się podobało? Co się nie podobało?

Z góry bardzo dziękuję za każdą linijkę tekstu. ;)

Edit:
LifeLoop Demo v1.2
Spoiler:
Awatar użytkownika
Zodiac
Posty: 32
Rejestracja: 24 cze 2011, 20:39

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Zodiac » 18 lip 2019, 21:39

Przeszedłem wersję 1.1, ale widzę, że w 1.2 została nieco ułatwiona walka z bossem, co byłoby w sumie moim jedynym zarzutem. Co do podpunktów to tak:
1. Jak na początek walki są według mnie odpowiednio zbalansowane. Jedynie walkę z bossem bym nieco ułatwił, ale widze, że już się tym zająłeś.
2. Mechanika LINK jest jak dla mnie całkiem zrozumiała i bardzo mi się podoba. Dodaje głębi walce i odpowiednio użyta może być naprawdę sporą zaletą.
3. Błędów nie napotkałem żadnych.
4. Póki co nie mam w sumie żadnych zastrzeżeń, ogólne wrażenia mam bardzo pozytywne. Podoba mi się zwłaszcza pomysł na połączenie dwóch światów i jak już wspominałem mechanika LINK. Sama walka i pomysł z orbami również na plus.

Czekam na pełną wersję :-D

A tak z ciekawości
Spoiler:
Awatar użytkownika
Jasemir
Posty: 16
Rejestracja: 15 lip 2016, 23:20
Kontakt:

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Jasemir » 19 lip 2019, 14:37

Hej Zodiac. Cieszę się, że dałeś szanse gierce i Ci się podobała :)
Dzięki pozytywom wiem również później gdzie dawać większe pole do popisu w pełnej wersji. Także naprawdę doceniam i dziękuję za feedback.
Spoiler:


Zaktualizowałem post o nowe video. Jeśli ktoś z Was nie jest przekonany, by zagrać w wersję demonstracyjną i chce zobaczyć trochę grę w akcji, zachęcam do sprawdzenia mojego wideo prezentującego LifeLoop. Możecie w nim zobaczyć większość rozgrywki z wersji demo.
Spoiler:
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 975
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: Kleo » 21 lip 2019, 21:15

Najpierw zastrzeżenie - nie jestem pewna, w którą wersję grałam, wobec czego mój główny (i jak na razie niemal jedyny) zarzut może już w ogólne nie być aktualny. :)
Z początku gra mnie wręcz zachwyciła, wydała mi się obiecująca fabularnie, fajna graficznie i muzycznie, i taka ogólnie... No, RM-owo urocza. Bardzo też spodobały mi się nietypowe mechaniki, przełączanie się między postaciami, a jak zobaczyłam produkowanie wyobrażonego oręża i przedmiotów z zebranego śmiecia... :))) <3 Ale załatwiła mnie walka z bossem, przez to naprzemienne usypianie i leczenie ciągnie się jak flaki z olejem, a w dodatku jest cholernie trudna, przynajmniej dla mnie. Bo podejść zrobiłam coś z 10, ale żadne nie było udane, wobec czego wk**wiłam się i wyłączyłam grę. Ale że bardzo mi się spodobała, to włączyłam ją jeszcze raz, no i tu kolejny wk**w, save pointy.... Bo okazało się, że ostatni zapis mam w momencie jeszcze przed walką z owco-wilkiem, która wprawdzie nie była jakaś trudna, no i fabuły też po niej nie było dużo (no, wcale niemal, powiedzmy sobie szczerze :D), ale sama konieczność powtarzania jakiejkolwiek walki po tej męczarni z bossem, wrrr....
No to chyba niniejszym odpowiedziałam na pytanie pierwsze, co do drugiego, to tak, mechanika LINK jest zrozumiała i bardzo fajna <3, błędów nie było, a podobało mi się wszystko poza walką z bossem (no i save pointami, oczywiście :)). Na pewno jeszcze podejdę do gry, ściągnęłam ją sobie od nowa, bo może jednak miałam pierwszą wersję, trudniejszą...? Jak coś więcej osiągnę, to dam znać. :)

Edit
Mhm, miałam trudniejszą wersję, w nowej pokonałam bossa za pierwszym razem (pewnie trzeba wziąć poprawkę na to, że już znałam jego słabości, więc było mi dużo łatwiej, niż gdybym faktycznie robiła pierwsze podejście do tej walki). A że po walce działo się już właściwie nic, co zresztą mnie ogromnie rozczarowało, bo bardzo mi się chciało grać dalej, to mogę tylko dodać, że jak tak dalej pójdzie, to zapowiada się coś naprawdę fajnego. Bo dla mnie to demo jest kwintesencją tego, co zawsze przyciągało mnie do gier z RM-a - fajnie poprowadzona fabuła, ciekawe postacie, proste, ale pomysłowe i łatwe do ogarnięcia mechaniki, no i solidna, klimatyczna oprawa audiowizualna. Dobra robota, zdecydowanie i trochę niecierpliwie czekam na więcej.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3215
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [MV]LifeLoop

Postautor: X-Tech » 30 lip 2019, 17:08

Gra ma zadatki na klimat i to w sporych ilościach. Sposób wprowadzania do wydarzeń faktycznie tu istnieje. No nareszcie ?
Odkąd pograłem w Super Mario RPG widze w walkach senns ogromnego wpływu gracza przez zręczność. Miłoby było tu takie rzeczy ujrzeć - zrobione jak tam sobie chcesz w kategoriach w jakich chcesz. Emocje postaci w dialogach są pokazane. No nareszcie ? Szkoda, że świat fantasy jest bardzo na zasadzie powielania tego co już bylo (na początku atkuje nas ork...)- sam pomysł na fabułe i jej prowadzenie potrafi zaskakiwać. Zestawienie dwóch różnych światów jest fajne i klimatyczne. Poza tym na pewno wybija się póki co na tle tego co ostatnio odpalałem z forum - bardzo. nareszcie prowadzenie fabułą i postaciami czyli coś z sensem. Poza tym bardzo ładne budowanie atmosfery muzyką i dźwiekiem, ale czy to jest bomba jakiej szukałem ? To chyba jeszcze nie to, ale na pewno jest w porządku, a nawet więcej. Taakie troche klimaty jak z filmu "Goście, Goście" ale fajne w sumie i w mocno odczuwanej jrpg otoczcce. Raczej warto mimo, że to jeszcze nie bomba jakiej szukam, ale może to własnie bobma, bo im dalej gram tym lepsze. Zaskoczenie lekkie to na pewno jest. Gra moim zdaniem potrzebuje więcej intensywnej rozgrywki do pełni adrenaliny, ale to raczej moje podejscie...wydaje mi sie, ze tej adrenaliny co raz wiecej dostaję. jej największą zaletą jest, że widać starania w przedstawianie przygód, postaci i fabuły...coś co powinno być standardem w grach z rma.
Polskie gry z rma mają ostatnio żałosną opinię...mmoprgi, wiedźminy, gothici itd....to wszystko nie działa w rmie i robicie to źle. RM daje narzedzia do rozwoju JRPGÓW i J-Gierek... Syf widzimisie nie działają. Rpgmaker to program do (J)rpgów J-Gier i niczego innego.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: anrgames, McLaren i 1 gość