Anvocun [XP]

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Dragon Kamillo, GameBoy, Kleo

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 810
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Anvocun [XP]

Postautor: McLaren » 31 mar 2019, 13:36

Wow! Zapowiada się całkiem ciekawie :) @PInroz czy zbroja będzie dzielić się na trzy części? czy tak jak w Gothic'u będzie już kompletna?
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 750
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Anvocun [XP]

Postautor: Kryzz333 » 31 mar 2019, 14:33

Fajnie, że gra się rozwija. Zmieniający się wygląd to fajny smaczek, słyszałem o takich pomysłach w RM, ale chyba żaden jeszcze nie miał sukcesu.
W produkcji:


Obrazek


"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 834
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Anvocun [XP]

Postautor: PInroz » 02 kwie 2019, 23:49

McLaren pisze:czy zbroja będzie dzielić się na trzy części? czy tak jak w Gothic'u będzie już kompletna?


Zbroja będzie kompletna. Ogólnie to cały rynsztunek będzie dzielił się na broń, tarcza, pancerz, amulet i pierścień (broń, pancerz i tarcza będą widoczne na postaci) Normalnie to mógłbym podzielić zbroje na części, jednak do tego musiałbym mieć skrypt który dodaje nowe elementy uzbrojenia w ekwipunku (widziałem coś takiego do RPG Makerza VX), jednak zbyt dużo roboty by przy tym było. Zrezygnowałem z hełmów na rzecz amuletów, głównie dlatego by ograniczyć nieco liczbę kombinacji danych elementów ekwipunku. No bo zprzy jednym pancerzu można przypisać setki kombinacji broni. Mam ambitne zamiary, jednak zależy mi też na wydaniu gry. I tak to co teraz robię, jest bardzo czasochłonne. Jednak myślę że to co robię, się opłaci :wink:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 810
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Anvocun [XP]

Postautor: McLaren » 03 kwie 2019, 03:36

@PInroz jak masz już przygotowaną jakąś zbroję to mógłbyś nam pokazać? ;)
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 834
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Anvocun [XP]

Postautor: PInroz » 21 cze 2019, 13:35

Ostatnimi czasy miałem straszny postój jeżeli chodzi o tworzenie. Co prawda, dłubałem co nie co w mapkach, tworzyłem jakieś nowe grafiki, jednak niestety nic konkretnego czym można by się pochwalić :roll: Jednak trzeba coś pokazać. Podsyłam koncept arta z trzema pancerzami, nad którymi kiedyś pracowałem: Przeszywanica, Skórzany pancerz i Kolczuga. Są to oczywiście surowe rysunki nie charactersy więc wszystko może jeszcze się zmienić. Pozmieniałem też trochę standardowy wygląd Sorena. I w sumie nic po za tym. Czekam na przerobione skrypty od Dragon Kamillo, może jak je otrzymam to pracę nad Anvocun pójdą nie co szybciej. Na razie pozostaje mi nic innego jak czekać i robić to co obecnie robię w projekcie. Pozdrawiam :wink:

Obrazek
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 810
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Anvocun [XP]

Postautor: McLaren » 21 cze 2019, 19:08

PInroz chary wyśmienite ;) Najbardziej podoba mi się trzecia zbroja :)
Jedno co bym poprawił to oczy bohatera, jak dla mnie są zbyt niebieskie, przyciemnij je troszkę to nie będą się tak rzucać w... oczy ;)
Czy planujesz animację ust chara podczas dialogów? Czy też animacje dłońmi itp?
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 92
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: Anvocun [XP]

Postautor: Witcherek01 » 11 sie 2019, 17:58

Mówiąc krótko... Z niecierpliwością czekam! Pozdrawiam i życzę powodzenia przy tworzeniu! Tylko mógłbym zadać pytanie... Na jakiej zasadzie robisz że można widzieć na postaci aż broń, tarczę i pancerz? Ja potrafię zrobić tak tylko z jednym z tych elementów. Robisz po prostu masę, masę kombinacji w grafikach?
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 834
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Anvocun [XP]

Postautor: PInroz » 12 sie 2019, 21:08

Witcherek01 pisze:Robisz po prostu masę, masę kombinacji w grafikach?


Właśnie tak robię :mrgreen: Odpowiednio umieszczone warunki umożliwiają wyświetlenie danego charactersa kiedy gracz ma założony w ekwipunku jednocześnie kilka przedmiotów. Np. gracz ma założony miecz wyświetla się characters 1, gracz ma założony pancerz wyświetla się characters 2, gracz ma jednocześnie miecz i pancerz wyświetla się wtedy characters 3 :wink: Łatwe to do ogarnięcia, gorzej jeżeli trzeba coś poprawiać :lol: :cry:

McLaren pisze:Czy planujesz animację ust chara podczas dialogów? Czy też animacje dłońmi itp?


No cóż mam kilka planów, jednak na razie nie będę ich zdradzał :-D
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 834
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Anvocun [XP]

Postautor: PInroz » 08 wrz 2019, 14:54

Nadal pracuję nad Anvocun :wink: Gównie grafika i mapping, jednak czasem piszę również zadania poboczne i główną fabułę :roll: Czekam również na przerobiony system walki od Dragon Kamillo :shock: Na razie robię to co robię później się zobaczy. A na deser kilka screenów :-D

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 149
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Anvocun [XP]

Postautor: Gotrym » 08 wrz 2019, 20:08

Świetne mapy, bardzo ładny tilset, od kilku miesięcy obserwuje ten temat i nie mogę się doczekać tej gry, życzę powodzenia podczas tworzenia.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10*
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10

*Średnia Według graczy z Tsukuru i Ultimy
Awatar użytkownika
Demon
Posty: 1
Rejestracja: 12 lis 2019, 07:20

Re: Anvocun [XP]

Postautor: Demon » 12 lis 2019, 07:29

Bardzo ciekawa grafika i stylistyka. Coś w tym jest tajemniczego i mrocznego... Interfejs ładnie komponuje się z tym co jest na mapie. Ciekawy jestem efektów końcowych. :3
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1691
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Anvocun [XP]

Postautor: GameBoy » 12 lis 2019, 21:48

A jak dla mnie to o wiele za ciemno tam jest. :/

Wszystko się zlewa ze sobą, nawet HUD. Tylko bohater i minimapa są widoczni tak naprawdę.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 834
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Anvocun [XP]

Postautor: PInroz » 20 lis 2019, 16:08

Dzięki za miłe i dodające +10 punktów do TWÓRCZOŚCI słowa otuchy które naprawdę sporo motywują do tworzenia :mrgreen:

GameBoy pisze:A jak dla mnie to o wiele za ciemno tam jest. :/


Początkowo nie wiedziałem dlaczego takie osoby jak GameBoy twierdzili że jest za ciemno, jednak dopiero dowiedziałem się o istnieniu monitorów graficznych które jak się okazuje przyciemniają bardzo obraz :roll: Postanowiłem rozjaśnić, a raczej pozostawić normalny stan odcieniu ekranu, by nikt nie miał z tym problemów :wink: Po za tym sporo poświęciłem tworzeniu Anvocun, przede wszystkim rozwijaniu systemu walki i powiem w prost, że efekt jest bardzo ciekawy. Postać po założeniu broni i naciśnięciu przycisku Q wyciąga lub chowa broń, przy czym towarzyszy temu w miarę płynna animacja (zrobiona na zdarzeniach). Z mienia się wtedy postawa bohatera na bojową, która umożliwia po naciśnięciu przycisku S atakowanie i przycisku A używanie tarczy. Całkiem jak w Gothicu :mrgreen: (Goblin widział, jak to miej więcej działa więc jak by co może on potwierdzić :mrgreen: ) Muszę tylko brać pod uwagę, pewne czynniki żeby tylko ten system nie robił podczas grania sporych spadków FPSów, ale jak na obecny stan pracy jest całkiem dobrze.

Oprócz tego testowałem również mechanikę możliwości zaatakowania każdego NPCa (oczywiście nie powiązanego z główną fabułą) i możliwości jego zabicia. No cóż przy tym jest zdecydowanie więcej roboty, ale da radę to ogarnąć :wink: Pracowałem ostatnio również nad podkręceniem klimatu w mojej grze, bo tak patrzę na te screeny i czegoś mi tam brakuje :roll: Hmm bajerów wizualnych :-D Coś trzeba będzie wykombinować 8) I jeszcze od czasu do czasu porysuję sobie nowe graficzki, porobię mapping, wymyślam zarys fabularny i zadania poboczne.

Wszystko idzie ku dobremu :wink:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości