Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 89
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Witcherek01 » 19 sie 2019, 01:26

Ok. Powiem tyle - spodziewałem się większej ilości punktów ale czego w tej karczmie się spodziewać ? Nie jest źle.
Ale chociaż fajne opisy jury - dzięki!
A i Kleo - Ezio do stogów z sianem skakał, tak. Ale wyobrażasz sobie siano w środku miasta? XD

A póki co - konkurs fajny i wgl ale wymażcie mi to z pamięci bo idę spać. Dobranoc życzę XD
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 540
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Crashykk » 19 sie 2019, 01:31

Mam straszny bul dópy do samego siebie o tego chochlika z marchewką. Przez to część osób po prostu darowała sobie mój projekt i nawet nie wie jakie jest zakończenie D: Gratuluje zwycięzcom, dziękuję za te 6pktów i liczę na Świnie w Kosmosie 2!
Ponieważ, gdyż, bo tak. ~ CrashuR

Człowiek, który się wyminął z powołaniem... Bo mu ten maker... no nie idzie po prostu.
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 736
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Adrapnikram » 19 sie 2019, 02:03

No, jak na tylu amatorów karcianek, jest nieźle.
Dzięki dla testerów (Kryzz, Amel), chyba nikt nie narzekał na bugi, więc uznajmy, że ich nie ma :P
Gratulacje dla wygranych, nie pomyliłem się bardzo w oddanych głosach, jak i odgadywaniu która gra jest czyja.

Pewnie będzie można liczyć na jakąś kontynuację ze Story Mode, ciekawym AI i lepszą obsługą opisu kart (i myszki!)

No i to zawsze skreślona pozycja z listy: karcianka/RPG/Przygodówka/Dungeon/RTPówka/Strategia/Action/Cokolwiek dobrego

P.S. No i dzięki za miłe słowa, zarówno te dotyczące grafik jak i mechanik.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2019, 17:00 przez Adrapnikram, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 795
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: McLaren » 19 sie 2019, 02:50

Dziękuję organizatorom za wspaniałą zabawę w której mogłem uczestniczyć :) Nie spodziewałem się takiego dobrego wyniku ;) 2 punkty to sukces dla mojej gry :) Jednocześnie chciałbym pogratulować zwycięzcą konkursu, którzy wykonali naprawdę świetne gry oraz innym uczestnikom za ciekawe oryginalne pomysły.
A przede wszystkim dziękuję za oddane głosy na moją grę ;)
Awatar użytkownika
MrAdamskyy
Posty: 40
Rejestracja: 09 sty 2016, 15:05

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: MrAdamskyy » 19 sie 2019, 11:05

Gratulacje należą się wszystkim za wypuszczenie gier w tak krótkim czasie :-) A dla zwycięzców owacje na stojąco - gierki były przednie! :-D
Awatar użytkownika
Soul

Konrad Championship (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Soul » 19 sie 2019, 13:16

No, z-a-j-e-b-i-o-z-a. Dzięki wszystkim za głosy!

Może dzięki temu wygranku będę miał kiedyś motywacje do zrobienia czegoś ambitniejszego :wink:
Fajnie było się sprawdzić pod presją czasu, gdyby nie rozplanowanie wszystkiego w uroczym pliku .txt to chyba by się nie udało.
Pozdrawiam cieplutko wszystkich rywali i publiczność, Soul.
Awatar użytkownika
Deathwing

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 1) Sezon II (miejsce 2) Sezon IV (miejsce 3) Sezon V (miejsce 1); TA Sprite Contest 3 (miejsce 1); TA Sprite Contest 2 (miejsce 1)(miejsce3);
Posty: 236
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Deathwing » 19 sie 2019, 15:47

Gratulacje dla prawie wszystkich (wiadomo, komu się nie należą) :* Wynik konkursu jak dla mnie satysfakcjonujący, bo Trzy małe świnki to bardzo solidna przygodówka z dobrą oprawą, do tego trochę w klimacie Twin Peaks. Przeszkadza tylko wolne tempo, zwłaszcza przy kolejnych podejściach, no i to, o czym wspomniał Kryzz - do zakończeń dochodzi się trochę na oślep. Moim faworytem pozostaje Slime Wars - najbardziej dopracowana pod względem mechanicznym, a przy tym naprawdę przyjemna gierka. W obecnej formie może trochę za łatwa, bo żadna ze świń nie sprawiła mi problemów, a pokusiłem się nawet o wygranie z każdą w inny sposób. Tak czy inaczej szacun dla Adrapa za wykonanie tak olbrzymiej roboty w 2 tygodnie. Czekam z utęsknieniem na ulepszoną wersję! Kolejną grą, na której rozwinięcie liczę, jest Enemy_State. Głos poszedł głównie na zachętę, bo strasznie spodobał mi się klimat i bardzo chciałbym zobaczyć pełnowartościowy produkt, a nie taką zlepioną na szybko zajawkę.
Co do pozostałych, ABS-y odpadły u mnie już na starcie, tak samo jak gry z ograniczeniami czasowymi - za bardzo mnie to stresuje. Z kolei te, które przeszedłem, nie zachwyciły na tyle, żeby oddać na nie głos: Ezechiel poza końcówką wygląda jak chińska podróba Kabli, a Świnie w kosmosie mają bardzo fajne intro, ale to właściwie wszystko, co można o nich powiedzieć pozytywnego. W każdym razie mimo niedociągnięć konkurs ostatecznie wyszedł nieźle, a jego cel chyba został spełniony - jest w co pograć i trochę się wszyscy rozruszali.
Awatar użytkownika
Sefiro
Posty: 70
Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Sefiro » 19 sie 2019, 17:23

Nie spodziewałem się, że moja gra może dostać aż tyle głosów.
Fajny był ten konkurs, miło było wrócić znowu do makera. Normalnie nigdy bym nie zrobił takiej gry.xD
Dziękuje za wszystkie głosy oddane na Świnie w kosmosie. <3
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 976
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Kleo » 20 sie 2019, 00:58

Ponieważ Yoroś i anr opisali gry konkursowe tak wyczerpująco, że niewiele miałam do dodania, to ja przy okazji prezentacji zwycięzców postanowiłam sobie urządzić taki mały, prywatny opisz-w-jednym-zdaniu czelendż (w dodatku kazałam zgadywać chłopakom, które z tych zdań tyczy się której gry - trafili bezbłędnie, wyobraźcie sobie <3). Teraz jednak kilka słów nieco poważniej, bo są gry, które chciałabym ze swojej strony jakoś mocniej wyróżnić, ale formuła konkursu (i moja w niej rola) spowodowała, że wstrzymywałam się ze zrobieniem tego wcześniej. Na początek kilka wrażeń ogólnych. Przede wszystkim zaskoczyła mnie różnorodność projektów, zwłaszcza od strony gatunkowo-mechanicznej. Niesamowicie cieszę się z tego, jak pięknie konkurs pokazał, że w naszej małej społeczności, która ostatnimi czasy wydawała się niemal zupełnie uśpiona, wciąż drzemie naprawdę spory potencjał. Bo w dwa tygodnie scena ujrzała więcej gier niż przez ostatnie... Nie chce mi się liczyć, ale może nawet kilka lat? Trochę żałuję, że na ich ogranie było relatywnie mało czasu, co nie pozwoliło mi się wczuć we wszystkie projekty tak, jak bym chciała i jak na to zasługują, no ale taki urok tego typu wydarzeń.

A teraz konkrety.
Najpierw gratulacje dla Soula. Cieszę się, że wróciłeś i to w takim stylu (super gra, świetnie, choć nieco trwożnie się przy niej bawiłam :)), no i mam nadzieję, że to był powrót nie tylko na chwilę. :)
Co do wyboru jury, to po dość burzliwej naradzie (i z bólem serca, że nie możemy wskazać jeszcze kilku innych gier, które naszym zdaniem na to zasłużyły), ale ostatecznie zgodnie, postanowiliśmy wyróżnić grę Pig Heist. Mnie osobiście ujęła ona, tak na subiektywno-emocjonalnym poziomie, tym, że zwyczajnie chciało mi się w nią grać, a gdy przegrywałam, to wracać i próbować aż do skutku. A tak może nieco bardziej obiektywnie, to za istotne uznałam, że Pig Heist jest jedną z dość jednak nielicznych w zestawieniu produkcji kompletnych. Nie jest kawałkiem fabuły z doklejonym na siłę zakończeniem, przykrojonym pod konkurs dawnym projektem, zwyczajnym wygłupem, prezentacją mechaniki, czy dobrym, ale nie do końca zrealizowanym pomysłem na większą całość. Jest po prostu grą, spójną, konsekwentną i dokończoną, a w dodatku pięknie wykorzystuje jeden z warunków konkursu, czyli ograniczenie czasowe, czyniąc z niego istotny element całej zabawy. Niczego nie było w projekcie za mało (no, może zakończenie mogłoby być nieco bardziej spektakularne :)), niczego za dużo i nic mi nie zgrzytało. Świetna robota, Revlis, gratuluję. :)
Kolejna gra, która w przeciwieństwie do powyższej dokończona na pewno nie jest, ale jednak mocno ujęła mnie za serce, to Fortune 47. Wciągnęła mnie na tyle, że uparłam się ją ukończyć, pomimo, ojć, straszliwej nawały błędów (nawet minigierkę w hackowanie udało mi się popsuć), nieszczególnie ciekawego strzelania (najlepszym sposobem na wygraną było stanie w jednym miejscu i czekanie, aż przeciwnicy wejdą pod lufę) oraz sporych jednak niedociągnięć w... Nie wiem, jak to się nazywa, ale chodzi mi o proporcję poszczególnych elementów rozgrywki i rozłożenie ich w czasie gry. Tak bardziej konkretnie, to w pewnych momentach kumulacja i liczba plansz w hackowaniu była stanowczo za duża, podobnie być może z sekwencjami strzelania, ale te dzięki mojej "taktyce" pokonałam gładko, więc pewna nie jestem. Niemniej klimat, grafika, muzyka, no i również rozwiązania mechaniczne spodobały mi się na tyle, że śmiało mogę zaliczyć Fortune do mojej osobistej pierwszej trójki konkursu. Fajnie zacząłeś, Kryzz, pociągnij to dalej. :)

Już krócej, ale po dwa słowa chciałam jeszcze poświęcić projektom, które może mnie aż tak nie porwały, ale jednak przyciągnęły moją uwagę, a mianowicie:
Świnie w Kosmosie - fajny, lekki klimacik, bardzo bezpretensjonalna, sympatyczna gierka, chyba idealnie wpasowująca się w to, czego oczekujemy od propozycji na letni, niekoniecznie śmiertelnie poważny konkurs, ale... Mnie zabrakło w niej rozgrywki, kilka prostych walk to było zdecydowanie za mało.
Gang Szlam - bardzo dobra, staranna oprawa, obiecujący, urozmaicony początek, ale dla mnie wszystko posypało się w kanałach, zagadki były przegięte, bardzo.
Slime Wars - fajny koncept i oprawa (świetna czcionka i cudne teksty w opisach kart <3), mechanika pewnie też, choć tego nie potrafię do końca ocenić, ale instrukcja odstrasza, zarówno niezrozumiałością, jak i obszernością.
Ezechiel Jones i Klątwa Czarnej Świni - grało mi się płynnie i całkiem przyjemnie, walki były łatwe (wszystkie), a finał sympatyczny, ale no... To jednak odgrzewany kotlet, już chyba pora zrobić krok naprzód, Crashykk. :)

Gratuluję wszystkim uczestnikom i bardzo dziękuję za organizację, udział, komentarze, głosowanie i wszelki wkład, niekoniecznie widoczny, ale wcale nie mniej istotny. :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4203
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Jazzwhisky » 20 sie 2019, 13:44

Gratulacje dla zwycięzców i wszystkich uczestników, poziom konkursu i kreatywność (!) autorów były naprawdę wysokie, a czołówka prac to już naprawdę świetna baza pod coś więcej niż imprezowe gry na pół godziny, brawo. Polska scena RM pozostaje dosyć fenomenalnym przykładem mikrospołeczności, o której można by opowiadać całymi dniami. :)

Organizacyjnie - bo naturalnie ten aspekt jest mi szczególnie bliski - mógłbym się strasznie rozpisać, ale to chyba niepotrzebne, zwłaszcza, że zdaje się, iż startowe cele zostały wypełnione naprawdę w zupełności. Co prawda konkurs był pełną gębą i charakterem przeniesieniem z Ultimy, co brzmi jak szalony początek, ale paradoksalnie właśnie te luźne zasady (a w zasadzie wytyczne) i niedopowiedzenia pozwoliły na to, by zgłoszeń i prac było więcej, a także były bardziej różnorodne. Rozumiem i nawet podzielam pewne narzekania dotyczące (nie)powiązania produkcji z tematyką, czasu gry, czy terminów powstawania projektów (rzeczywiście metadane w plikach pokazywały, że niektóre pozycje były przygotowywane już wcześniej), ale byłem relatywnie spokojny. Jesteśmy na GRMA, gdzie od zawsze ktoś zaskakuje, a głosujący traktują takie rzeczy z powagą i uszanowaniem, stąd skoro narysowano pewne ramy, to zwłaszcza oceniając prace, większość użytkowników naturalnie trzymała się wytycznych naprawdę wyraźnie. <3

Na koniec, wyrazy uznania dla organizatorów, po pierwsze - gdyby nie wy, nikt inny, włącznie ze mną, nie zorganizowałby i nie zagrzał do prac tylu osób, przyznaję, że mimo lat, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony skalą odzewu. Podejrzewam też, że z naprawdę różnych powodów poprowadzenie całości okazało się niespodziewanie męczące, nietrudno było zauważyć też, że byliście pod ręką przez cały czas (aż nadto :))) trwania imprezy.

Bardzo fajne wydarzenie, super, że mimo pewnych potknięć wypaliło z pełnym hukiem, zdecydowanie potrzebowaliśmy takiej inicjatywy.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 540
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Postautor: Crashykk » 20 sie 2019, 21:45

Ezechiel Jones i Klątwa Czarnej Świni - grało mi się płynnie i całkiem przyjemnie, walki były łatwe (wszystkie), a finał sympatyczny, ale no... To jednak odgrzewany kotlet, już chyba pora zrobić krok naprzód, Crashykk. :)


Chetnie bym go zrobil, ale nie mam pojecia, w ktorym kierunku. :|
Ponieważ, gdyż, bo tak. ~ CrashuR

Człowiek, który się wyminął z powołaniem... Bo mu ten maker... no nie idzie po prostu.

Wróć do „Scena”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: anrgames i 1 gość