[VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Poszukiwane grafiki, muzyka, skrypty, prośby o edycję itp.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Wilczy Miot
Posty: 2
Rejestracja: 07 lip 2019, 12:11

[VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Postautor: Wilczy Miot » 22 sie 2019, 19:03

Witamy serdecznie wszystkich, którzy tu zajrzeli.
Poszukujemy skryptu na ekran tytułowy składający się z trzech obrazków, w tym sensie, że polecenia tego ekranu są w postaci obrazków (nowa gra, wczytaj, wyjdź z tego syfu...).
Po dość długich poszukiwaniach i po paru dyskusjach z Vitoldem, który miał takowy skrypt ale przy produkcji Noire, które robił dość dawno i niestety skrypt padł ofiarą czystki Vitoldowskiej i wielkiego głodu na Dysku zwanego formatem, w końcu pytamy się was o to, czy ktokolwiek ma taki skrypt.
Pozdrawiamy, ku chwale ojczyzny, Wilczy Miot.
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 428
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Carrigtwohill, IE

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Postautor: Ekhart » 22 sie 2019, 22:03

https://forums.rpgmakerweb.com/index.ph ... 2-7.18984/

Coś w ten deseń będzie pasować? Ma trochę więcej opcji, niż same obrazki, ale powinien pasować do tego, czego potrzebujecie.

Ewentualnie można też użyć skrypt na pominięcie title i zrobić go jako event, z wyświetlaniem obrazków.

Kod: Zaznacz cały

#==============================================================================
# Skip Title Screen                                           JV Master Script
#------------------------------------------------------------------------------
# Skip Title Screen, going to first game map.
#==============================================================================

#==============================================================================
# Scene Title
#==============================================================================
class Scene_Title < Scene_Base
  def start
    SceneManager.clear
    Graphics.freeze
    DataManager.setup_new_game
    $game_map.autoplay
    SceneManager.goto(Scene_Map)
  end
 
  def terminate
    SceneManager.snapshot_for_background
    Graphics.fadeout(Graphics.frame_rate)
  end
end
#==============================================================================
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 540
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Postautor: Crashykk » 22 sie 2019, 22:15

Nie lepiej zrobić swój własny title jak i tak będziecie robić na obrazkach?
Ponieważ, gdyż, bo tak. ~ CrashuR

Człowiek, który się wyminął z powołaniem... Bo mu ten maker... no nie idzie po prostu.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 795
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Postautor: McLaren » 22 sie 2019, 22:19

Chłopaki zapomnieliście że do ekranu tytułowego, który dla was wykonałem jest jeszcze oddzielna animacja (mieniące się oczy wilka) :) byłoby szkoda tego nie dodać...
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 540
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Postautor: Crashykk » 22 sie 2019, 22:23

No skoro macie animację to rzeczywiście szkoda by było marnować.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2019, 09:19 przez Crashykk, łącznie zmieniany 2 razy.
Ponieważ, gdyż, bo tak. ~ CrashuR

Człowiek, który się wyminął z powołaniem... Bo mu ten maker... no nie idzie po prostu.
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 428
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Carrigtwohill, IE

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Postautor: Ekhart » 22 sie 2019, 22:55

McLaren pisze:Chłopaki zapomnieliście że do ekranu tytułowego, który dla was wykonałem jest jeszcze oddzielna animacja (mieniące się oczy wilka) :) byłoby szkoda tego nie dodać...
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?

Jest
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.

Wróć do „Zasoby - Request”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość