RMteka - publicystyka poświęcona RPG Makerowi

Strony autorskie, inne inicjatywy internetowe poświęcone RM.
Awatar użytkownika
Michu

GF 2019 - Dema (miejsce 1); GF 2010 - Dema (miejsce 1); GF 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); GF 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 933
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: RMteka - publicystyka poświęcona RPG Makerowi

Postautor: Michu » 25 lut 2020, 11:49

Dziś na nasze łamy wraca Soul z pierwszą częścią poradnika do Maniacs Patcha!

http://www.rm.retrobiblioteka.pl/maniacs-patch-nie-gryzie-1-zmiany-podstawowych-funkcji/
Obrazek
Awatar użytkownika
Michu

GF 2019 - Dema (miejsce 1); GF 2010 - Dema (miejsce 1); GF 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); GF 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 933
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: RMteka - publicystyka poświęcona RPG Makerowi

Postautor: Michu » 27 lut 2020, 19:06

Z lekkim opóźnieniem, ale wjechała nowa lekcja!

http://www.rm.retrobiblioteka.pl/lekcja-8-intro-npc-questy/
Obrazek
Awatar użytkownika
Michu

GF 2019 - Dema (miejsce 1); GF 2010 - Dema (miejsce 1); GF 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); GF 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 933
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: RMteka - publicystyka poświęcona RPG Makerowi

Postautor: Michu » 05 mar 2020, 08:18

Obrazek
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2039
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: RMteka - publicystyka poświęcona RPG Makerowi

Postautor: Rave » 22 mar 2020, 22:55

Jak byś szukał kogoś do napisania arta o nowych funkcjach Maniac Patcha to bardzo chętnie bym się podjął bo mam je dość dobrze rozgryzione z racji tego że robię grę z tym patchem.

//edit: Jeszcze bym dodał do artykułu o zmianach że jeśli zaznaczysz "Use new 'Control Variables'" w menu Option (główne menu makera) to dostaniesz dostęp do przemodelowanego i IMO przyjemniejszego okna zmiennych:

Obrazek

//edit #2: Wygląda na to że w tym trybie są tylko dostępne "wyrażenia" albo wybierające zmienne wg. pewnego określonego wzorca albo ustawiające wartość tej zmiennej. Wygląda to na coś w stylu formułek walki w Ace/MV tylko zastosowane do zmiennych. Ciekawe i będę musiał to bardziej obczaić bo mi się przyda w kodowaniu battle systemu w mojej grze (będzie sideview więc niby mógłbym użyć domyślnego z 2k3, ale chcę animacje potworków bez zbędnego skakania przez płotki żeby je skonfigurować no i też chcę pełnej kontroli obrażeń, itd.).

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości