Handlówka 0.1.6 (RPG MAKER VX ACE)

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.4.3 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Gotrym »

Witam, dzisiaj chciałbym wam tylko przedstawić drobne zmianny w wersji 0.1.4 które będą opublikowane w wersji 0.1.5.
Spoiler:
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.5 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Gotrym »

Witam, dzisiaj chciałbym wam pokazać rewolucyjne zmiany w Handlówce, zapraszam:

1. Nowe Osiągnięcia, Zbroje, Bronie oraz Przedmioty.

2.Nowe Mapy w tym grywalna mapa Miasta Oban

3. Gildie - tak w końcu zrobiłem Gildie w grze jest ich na razie 2 i są w fazie testów.
Gildie będą miały swoje statystyki takie jak PD Gildi czym więcej zadań tym mamy wyższy poziom w danej gildi i lepsze zadania dostajemy, wraz z nasza sława będą dochodziły zadania specjalne ale tego na razie nie będzie w tej wersji.
Czym wyższy poziom gildi to dostajemy tez lepszy ekwipunek danej gildi.

+Gildia Kupców -
Gildia będzie zbudowana z misji Transportowych i Podatkowych


Transportowe Misje:
Zadania w nich polegają na dostarczeniu towaru w dane miejsce, co kolejny poziom będzie dłuższy dystans, cięższy towar oraz będzie wymagał większego poziomu karawany jak i poziomu bohatera, oraz czym wyższy poziom tym dojdzie jeszcze presja czasu.

Misje Podatkowe:

Zadania będą polegały na pojechaniu w podane miejsce i zebranie podatku, jeśli będziemy mili dla
wieśniaków dadzą nam mniej pieniędzy ale się nie zbuntują wiec będzie więcej PD
ale jeśli będziemy ich poganiać i bić to się w końcu zbuntują i dostaniemy więcej pieniędzy ale mniej PD

Obrazek

Gildia Łowców Głów

Tutaj się bardziej postarałem bo stworzyłem jak na razie biedny system Imion i Przestępstw wiec one losują nam Zbira a my musimy go zabić. Czym wyższy poziom w Gildi tak samo jak w Kupieckiej pojawia nam się specjalne zadania których tez na razie nie będzie.

Zbiry:
Czym większy poziom zleceń tym będą silniejsi oraz będzie miał jakaś ochronne i oczywiście tez dojdzie presja czasu.

Obrazek

Na razie testuje Gildie, pewnie do 30 Grudnia pojawi się ta aktualizacja ponieważ już jest około 20 misji które można powtarzać aż do skutku wiec jest czym się zająć, w planach mam jeszcze jedną Gildię "Wolne Miecze" która będzie połączenie misji Kupieckich i Łowców Głów ale to opisze gdy będzie zrobiona.

W tej aktualizacji będzie tez kilka poprawionych błędów oraz kilka usprawnień jak znaczniki sklepów i zadań.

Miłego Dnia życzy Games Gal.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.5 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Gotrym »

Witam,mija już rok od powstania pierwszej wersji Handlówki w wersji grywalnej, w tą uroczystość mam zaszczyt przekazać wam w wasze ręce rewolucyjna ale nie aż tak bardzo nową wersję Handlówki 0.1.5.





Link Do Poprania 0.1.5:

http://www.mediafire.com/file/pp1ieadkc ... ..exe/file





Wersja 0.1.5 (29.12.2019)



-System Gildi

Gildia jest podzielona na kilka poziomów, gracz musi się wspinać po szczeblach kariery aby dostawać lepsze zadania

bardziej dochodowe ale co poziom będą coraz trudniejsze.



-System Losowania Imion oraz Przestępstw



-Nowa Gildia

*Gildia Kupiecka (Miasto Halmar) (2 Poziomy Transportowanie Towarów)

*Gildia Łowców Głów (Miasto Oban) (1 Poziom Zbiry)



-Nowe Zadania

*Transportowanie Towarów:

+Halmar -> Wioska Jolma *

+Halmar -> Erbor *

+Halmar -> Taverna *

+Halmar -> Obóz Drwali *

+Halmar -> Hodowla *

+Halmar -> Riven **

+Halmar -> Oban **

+Halmar -> Malbok **



* Zbiry

+Zbir z Gór Erbor*

+Zbir z Pustyni*

+Zbir z Lasów Riven*

+Zbir z Pól Halmar*

+Zbir z Lasów Malbok*

+Zbir z Pustkowi**

+Zbir z Pustyni Oban**



-Nowa Mapa:

*Gildia Kupiecka

*Karczma Oban

*Gildia Łowców Głów



-Nowe Osiągniecie

*Kupiec z Powołania - osiągnij 5 POZ w Gildi Kupieckiej.

*Kupiecki Weteran - wykonaj 20 misji dla Gildi Kupieckiej

*Łowca Głów - osiągnij 5 POZ w Gildi Łowców Głów

*Weteran Głów - wykonaj 20 misji dla Gildi Łowców Głów



-Nowe Pancerze:

*Kaptur Kupca

*Strój Kupca

*Amulet Kupca

*Hełm Łowcy Głów

*Skórzana Zbroja Łowcy

*Pierścień Łowców Głów



-Nowa Broń

*Miecz Kupca

*Duży Miecz Łowcy Głów



-Nowy system znacznika Kupca - pokazuje on nad Kupcem\Karczmarzem znacznik w kształcie Dolara.

-Nowy system znacznika misji - pokazuje on zleceniodawców



-Poprawiony błąd (4)

*Mapa Statystyk już można chodzić po napisach (oprócz Punktów UM)

*Poprawiono system Wymagania Broni i Pancerzy - teraz działa poprawnie.

*Dodano Tło walki na mapie "Las Riven"

*Odblokowano chodzenie po roślinkach na tilsecie "Las"



-Dodano punkty zapisu na mapach Miast oraz Wiosek.


To wszystko w tej aktualizacji ,nie wiem czy w tym roku sie coś pojawi.

Miłego dnia życzy Games Gal
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 763
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Handlówka 0.1.5 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: kvachu »

A mi się nie podoba, że w nowych postach wypisujesz wszystkie nowe rzeczy jakie mają się pojawić. Zostaw nam coś do odkrycia na własną rękę...
Interfejs jest paskudny, zwłaszcza tam gdzie jest rozdysponowywanie skillpointów.
Nie ściągam nawet dopóki nie będzie v0.5.0.
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.5 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Gotrym »

Witam i pozdrawiam cię Kvachu.

kvachu pisze:A mi się nie podoba, że w nowych postach wypisujesz wszystkie nowe rzeczy jakie mają się pojawić. Zostaw nam coś do odkrycia na własną rękę...
Interfejs jest paskudny, zwłaszcza tam gdzie jest rozdysponowywanie skillpointów.
Nie ściągam nawet dopóki nie będzie v0.5.0.
Jeśli jest taka wasza wola to mogę nie zamieszczać takich informacji na forum, będą pojawiały się tylko na blogu i w plikach gry...
Więc zapraszam na bloga bo pojawił się nowy post dotyczący nadchodzącej aktualizacji (taka reklama)

Co do interfejsu będzie on poprawiany tylko potrzebuje czasu oraz już całego szkicu umiejętności i miasta no i grafika bo to co sam zrobiłem wiem że nie wygląda za dobrze, będą zmiany.

Co do nie ściągania to zawsze jakiś plan tylko nie wiem czy dojadę do takiej wersji może szybciej pojawi się wersja 1.0 :) Najbliższa większa aktualizacja to dopiero 0.2 wiec wtedy też można zagrać :)

Pozdrawiam i dzięki za komentarz.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 763
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Handlówka 0.1.5 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: kvachu »

Ściągnąłem to co jest i zagrałem, jeśli można to nazwać graniem.
Nie wiem czy dam radę opisać moje wrażenia bez zniechęcania ciebie do dalszej produkcji tej gry.
Ściągnąłem 350MB niegrywalnego czegoś. Grałem do 5 loadu i po szóstej porażce, defakto w walce, w której nie miałem absolutnie żadnych szans(tak jak zresztą i w każdej poprzedniej), powiedziałem sobie dosyć. I nie tyle co same walki mnie zniechęciły, ale też straszne lagowanie. Wydaje mi się, że tak napakowałeś projekt skryptami, że się aż krztusi. No chyba, że to mój laptop taki słabe. Nie, raczej aż tak słaby nie jest. Podejrzewam, że ten skrypt na sterowanie myszką tak obciąża i od razu pytam, po co to? Jak dla mnie całkiem zbędne. Poszperałem trochę w folderach projektu, by sprawdzić co tak dużo waży. W folderze faces pełno hentai-owych fejsów(zdecyduj się, albo robisz handlówkę, albo pornucha), które nie wiadomo po co tam są, a folder ma ~45MB. No bez przesady. Folder Audio prawie 190MB...

Teraz prosto z mostu, Porzuć to. Wydaje mi się, że się porwałeś z motyką na słońce. Sam nie zrobisz tego nigdy. Nigdy.
ALE!
Ale jeśli chcesz to kontynuować, to musisz sobie twardo postanowić kilka rzeczy.
Po pierwsze i najważniejsze, ustal sobie na sztywno co ma być w grze i tego się trzymasz choćby nie wiadomo co. Choćby ch*j na ch*ju stanął nie dodajesz nic, co inni myślą by fajnie wyglądało w takiej grze. Moim zdaniem niepotrzebnie dodawałeś zwiedzalne mapy miast. Moja ulubiona seria taktycznego rpg Vandal Hearts stosuje wariant, który miałeś na początku i wystarczyło. Może Keibiemu to się nie spodoba, ale innym to nie będzie przeszkadzać, a Keibi też to przełknie i dla ciebie mniej roboty.
Ustal sobie na sztywno miasta, przedmioty, magię, potwory, questy i inne tego typu rzeczy i nic nie zmieniaj/dodawaj. No chyba, że to malutka rzecz i będziesz pewny, że nie wpłynie na tok pracy nad projektem.

Po drugie też bardzo ważne to fabuła. No musi być. Cokolwiek. Na przykład bohater jest kolekcjonerem artefaktów i zjawia się w krainie, o której się dowiedział, że ma ich sporo. Dodajesz przeciwnika lub przeciwników, którzy też chcą posiadać niektóre z nich i tu okazja do wątków fabularnych i questów.
Inny pomysł, to na przykład gdy nasz bohater ma zamiar zostać najbogatszym, najsłynniejszym i poważanym handlarzem w regionie. Tez można tu trochę pokombinować z rywalami, którzy będą próbowali zlikwidować bohatera brudnymi zagraniami typu wysłanie assasina, czy chociażby próby zniesławienia.
Może nie są to jakieś rozbudowane przykłady, ale to w kilka minut mi do głowy przyszło no i jednak lepsze to niż to co masz, czyli totalnie nic. Zero fabuły.

Z interfejsem mógłbym ci nawet pomóc ja, a że potrafię lepiej to tutaj moja malutka próbka mozliwości z mojej poprzedniej testowej gry:
Spoiler:
Ale to też musiałbyś sporo zmienić bym ja w ogóle chciał ruszyć palcem.

Reasumując, no tragedia. Nie zrozum mnie źle Gotrym, mój post nie ma na celu pojechanie ci po krzyżu, ale uświadomienie, że podszedłeś do tego projektu od dupy strony. Skasuj projekt, zacznij od nowa, ale pierw rozpiska rzeczy do nie ruszenia i nie zmieniania.

Nie zrażaj się kolego. Chcesz tworzyć, to twórz, ale nie wariuj. Pozdrawiam.

ps. Od grudnia wznowiłem swój stary projekt i robie go od nowa w VXA(poprzednio 2k3) i podejrzewam, że to co mam mogłoby być bardziej wartościowe niz to co ma handlówka.
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.5 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Gotrym »

Witam znowu cię Kvachu i teraz dziękuje za opinię nie ważna jaka jest... do rzeczy...

1) Tak skrypt myszki wykasuje jeśli wam jest nie potrzebny, tak samo te facesy bo używałem ich do wersji 0.0.2 do sklepów można je było zobaczyć
na starych zdjęciach z projektu.

2)Co do miast, większość osób które grało w grę chciało tych miast muzę ładniejszy i dopracowanych (to będzie na razie są w formie testowe) więc ich nie porzucę od tak może zrobię po wersji 0.2.0 ankietę i tam będzie można zagłosować co jest dobre a co nie.. tak samo walka, gildie itp

3)Fabuła będzie też, postanowiłem sobie że na wersji 0.2.0 będzie fabuła jakaś "testowa" i wykorzystam do tego wasze pomysły bo dostałem ich sporo.

4)Z interfejsem może po wersji 0.2.0 z tobą się skontaktuje i wtedy ocenisz czy chcesz ruszyć "placem".

5) co do optymalizacji na moim komputerze w większości działa w 30 klatkach a nie mam jakiegoś mocarza (rok 2011-12 laptop) ale w kolejnych wersjach postaram się lepiej zoptymalizować grę.

Nie obrażam się i nie załamuje Kvachu... ponieważ ta twoja opinia jest szczera, bez lania wody itp to mi się podoba, dzięki temu wiem co muszę naprawiać i co ulepszyć... zależy mi na kontakcie z graczami bo tylko oni wiedzą co chcą od takiego projektu, wole taki komentarz nic...
"jest super" lub "okej dobre".

Pozdrawiam Games Gal
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.6 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Gotrym »

Witam po bardzo długiej przerwie. Związku z epidemią Koronawirusem mam teraz sporo wolnego czasu więc wróciłem do tworzenia padło na handlówkę.



Zmiany w nadchodzącej wersji:

Spoiler:
Obrazek





#zostańwdomu

zachęcam do zostania w domu w tym trudnym czasie, dzięki temu pomożemy państwu, sobie oraz swojej rodzinie i też dodatkowy plus siedzenia w domu można rozwijać swoje pasje.



Trzymajcie się.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 100
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.5 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Witcherek01 »

To co mają powiedzieć biegacze mieszkający w mieszkaniu? Ich pasją jest bieganie. Będą popitalać po 3 metrach?

A propo samej aktualizacji to jest dobrze, gra idzie w bardzo dobrym kierunku, jakoś nie mam zarzutów, ciekawi mnie tylko czy będą i jak będą wyglądać bitwy morskie? ;)

Powodzenia w tworzeniu!
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.6.3 HUD

Post autor: Gotrym »

Witam... Potrzebuje pomocy w wyborze ułożenia Huda w Grze, są dwie opcje:

Opcja 1
Obrazek

Opcja 2:
Obrazek

Chciałbym abyście oddali głos w ankiecie tak do jutra rano...


Wielkie podziękowania dla Tomiklesa za wykonanie grafik.

Pozdrawiam.

Przeniesiony, screeny z projektów tylko w działach Gry/Zapowiedzi.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
Awatar użytkownika
Stanior
Posty: 253
Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.6 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Stanior »

Ja wybieram opcję nr 2
Obrazek

18.06.2003-24.11.2003- Imperator Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)

16.01.2007- do chwili obecnej- Mistrz Twierdzy na wygnaniu
Klikamrobiegre
Posty: 1
Rejestracja: 05 sie 2019, 17:44

Re: Handlówka 0.1.6 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Klikamrobiegre »

Za to ja wybieram opcję numer 1.
Awatar użytkownika
Versus
Posty: 25
Rejestracja: 08 sty 2018, 21:24

Re: Handlówka 0.1.6 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Versus »

Według mnie opcja numer 2 lepsza. Ten wózek po środku coś za dużo bałaganu robi.
They must create new dreams and films by breaking traditional styles. They are sick and tired of conventional fixed style jazz. ...the work, which becomes a new genre itself, will be called COWBOY BEBOP, will play without fear of risky things.
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.6 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Gotrym »

Witam dawno nic nie pisałem o projekcie ponieważ projekt jest wciąż rozwijanny, nie będzie to wersja 0.1.6 tylko 0.1.7 która będzie największa i w końcu rewolucyjna, ponieważ:

1. Będzie to wszystko co już pisałem wcześniej.
2.Ukończone mapy miast i w ładniejszym stylu
3.Dodanie fabuły
4.Dodanie misji dla gildi, pobocznych i misji postaci "ciekawych"
5.Dodanie rozbudowanych dialogów z npc np: farmer itp
6. Możliwość handlu oraz kradzieży wszystkich postaci, domów itp
7.Poprawa grafiki menu, menu miast, huda i wiele więcej...

to wszystko na razie... czas tworzenia około 10dni lub 1 miesiąc.


Pozdrawiam i zachęcam do komentowania i może proponowaniu jakiś pomysłów które mogą znaleźć się w grze.
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
Awatar użytkownika
Gotrym
Posty: 168
Rejestracja: 31 paź 2016, 08:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Handlówka 0.1.7 (RPG MAKER VX ACE)

Post autor: Gotrym »

Dziś chciałbym wam pokazać kilka skrinów z pierwszej wersji 0.1.7, oczywiście do ukończenia tej wersji może jeszcze się dużo zmienić a na pewno na mapkach pojawi się więcej detali oraz npców...

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Więcej informacji i może skrinów pokaże w poniedziałek.

Pozdrawiam Games Gal
Games Gal

BLOG: gamesgalpl.blogspot.com/


Gry zrobione:
Legenda Pathory (14.02.2018) ~6/10
Legenda Pathory "Magowie" (26.12.2018) - 8,5\10
Obrazek
ODPOWIEDZ