[2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 387
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Post autor: AkiNebula_e »

W przygotowaniu odświeżona wersja D. Gra przechodzi aktualnie testy i od ilości wykrytych błędów zależy kiedy uda mi się ją ogarnąć i udostępnić. Poniżej kilka screenów z obecnej wersji. Główny nacisk położyłem na usunięcie problemów gry aczkolwiek dodałem również kilka drobiazgów, których nie było w poprzedniej części i ułatwiłem nieco rozgrywkę dodając więcej pergaminów (punktów zapisu) do gry.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Moje projekty:
Saga Demonów v1.3 - http://www.mediafire.com/file/ne2ckf89z ... 3.exe/file
Najlepsze kampanie SD: Hope - W przygotowaniu.
-------------------------------------------
Projekt SD 2011 - 2020; Saga Demonów Universum 1.0
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 659
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Post autor: Yoroiookami »

Super :> to czekam, bo z tego co pamiętam utknąłem w pewnym momencie.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 387
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Post autor: AkiNebula_e »

Eksperymentalnie wykorzystam plugin, który pozwala odpalać grę w trybie OpenGL zamiast DirectDraw. Powinno to naprawić część problemów z wyświetlaniem gry na nowym sprzęcie (migająca, dolna część ekranu, długie przejścia między zmianą rozmiaru obrazu i trybu okno / pełny ekran). Ponadto plugin pozwala na filtrowanie obrazu (rozmycie obiektów) oraz dowolną zmianę rozdzielczości i aspect ratio. Shadery mi jeszcze nie chodzą, ale to nie są teraz najważniejsze rzeczy więc zajmę się nimi w wolnej, późniejszej chwili. Myśle nad shaderem 2xSAI.
Plugin poprawia też wygląd okien systemowych i usprawnia pare problematycznych rzeczy (chyba ogarnia tez kodeki do dzwieku i wideo). Jeśli jedynym jego problemem będzie odpalanie filmów AVI to na pewno zaktualizuje Sagę Demonów do pracy z nim (tam nie ma żadnych filmów).

Obrazek

Gre wyśle na serwer w dwóch wersjach, oryginalna i z obsługą OpenGl. Dlatego tak zrobię ponieważ tryb OpenGL ma mega trudności z odtwarzaniem filmów AVI, a jak niektórzy wiedzą w Hope mamy intro w tym stylu.

edit #1


Niestety mam niefajne nowiny. Z powodu kilkukrotnego wł. i wył. sieciowego (bezpieczniki w domu się rozłączały) prądu w moim kompie, na którym tworzę Hope wykrzaczyła się data. Nie zwróciłem na to uwagi, a komputer pokazywał coś koło 8250 roku. W momencie gdy zapisywałem zmiany na dwóch bardzo ważnych mapach, zapisało mi puste pliki właśnie przez tą zbugowaną datę. Próbowałem odzyskać je undeletem, który chodziłby pod win XP, ale bez skutku. Oczywiście posiadam kopię zapasową, ale intensywne przeróbki w systemie wchodzenia w interakcje z obiektami, interakcje na przedmiotach w EQ oraz same przeróbki skryptów muszą zostać zrobione od nowa. To tylko dwie mapy, ale jedna z nich zawiera kilka lokacji, a druga ma całą scenę z wieloma zakończeniami więc cofam się o jakiś tydzień pracy do tyłu.

Przez chwile chciałem wyrzucić to wszystko przez okno do somsiada, ale trochę ma na szczęście przeszło. Spróbuje to ogarnąć, ale samo takie zdarzenie skutecznie odbiera chęci do robienia czegokolwiek.


Obrazek
Obrazek
Kompletnie mi wyczyściło mapę, czego przed zapisem nie było widać. Ten obrazek niżej to screenshoot z kopii zapasowej.

To niestety będzie też wymagać dodatkowej sesji testowej ze względu na ponowne wprowadzenie tych samych poprawek.
Moje projekty:
Saga Demonów v1.3 - http://www.mediafire.com/file/ne2ckf89z ... 3.exe/file
Najlepsze kampanie SD: Hope - W przygotowaniu.
-------------------------------------------
Projekt SD 2011 - 2020; Saga Demonów Universum 1.0
Awatar użytkownika
Michu

GF2019 - Dema (miejsce 1); GF2010 - Dema (miejsce 1); GF2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); GF2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); Konrad Championship II (miejsce 1); TA Code-Off #1 (zwycięstwo)
Posty: 962
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Post autor: Michu »

Wielka szkoda, że to się wydarzyło. Czekam z niecierpliwością od dłuższego czasu, żeby zagrać w ten projekt, nie miałem okazji wcześniej.
Obrazek
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 387
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Post autor: AkiNebula_e »

Do ogarnięcia. Chwilowy wkurw i zniechęcenie już przeszło. Część rzeczy już przywróciłem. Co prawda sama skryptologia idzie od zera, ale sam zarys algorytmów i metody rozwiązania problemów mam już w głowie.

Edit #1
Post informacyjny. Udało mi się całkowicie odzyskać wszystkie stracone postępy. Przyspieszyłem trochę prace i równolegle z jeszcze wymagającymi poprawy błedami rozpocząłem 1 fazę testów. Brzmi to jakoś mega profesjonalnie, ale tak na prawdę po prostu w międzyczasie poprawiania błędów kolega ogrywa na LIVE grę, którą obserwuje notując wszystkie nieprawidłowości do poprawy.

Patrząc pod względem licznika w grze, jesteśmy na 65% rozgrywki. Najważniejsze problemy związane z mechaniką inwentarza, testów oraz negatywnych stanów zostały już rozwiązane. Zrezygnowałem też z kilku rzeczy na rzecz oszczędności czasu (jak np. wyrzucanie przedmiotów w dowolnym miejscu by móc je później podnieść) ale dodałem też kilka nowych rzeczy i przedmiotów (2 nowe lokacje i kilka związanych z nimi przedmiotów).

Do gry dodałem również "TRYB ŁATWY", który daje kilka użytkowych przedmiotów na start oraz pozwala znaleźć ich więcej podczas rozgrywki, ale w zamian odbiera możliwość odkrycia ukrytych zdarzeń w grze. Te zdarzenia nie wpływają na główny wątek i w każdym trybie, czy to normalnym, czy łatwym można osiągnąć jedno z dwóch głównych zakończeń. Są to dodatkowe scenki, które pogłębiają lore i historię gry.

Poniżej kilka screenów:

Obrazek Obrazek Obrazek
Moje projekty:
Saga Demonów v1.3 - http://www.mediafire.com/file/ne2ckf89z ... 3.exe/file
Najlepsze kampanie SD: Hope - W przygotowaniu.
-------------------------------------------
Projekt SD 2011 - 2020; Saga Demonów Universum 1.0
ODPOWIEDZ