Bardzo podobają mi się autorskie grafiki ale czasami mam wrażenie, że pewne rzeczy powinny być mniej kub bardziej jasne/ciemne. Tak jak np. ta brzoza. Ja bym to przyciemnił, bo z początku myślałem, że to jakieś błędy graficzne a dopiero później zrozumiałem że to brzoza. Za jasna jest.
Jakiś system rozwoju się zdecydowałeś?
Anvocun [XP]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Kitabake
- Posty: 349
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Anvocun [XP]
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- PInroz
- Posty: 883
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Anvocun [XP]
Na pewno się pojawią, lecz niestety nie przed zakończeniem Golden ForkówDr.Man pisze:mam nadzieję że pojawią się jakieś screeny z różnych wdrożonych systemów, np walki.



Hmm tak będzie trzeba trochę przyciemnić brzozę (znowu)Kitabake pisze:czasami mam wrażenie, że pewne rzeczy powinny być mniej kub bardziej jasne/ciemne. Tak jak np. ta brzoza.


Mam pewną koncepcję. Gracz będzie uczył się od nauczycieli poszczególnych zdolności i talentów lub sam się ich uczył z ksiąg lub podczas treningu (zdolności związanych z walką, magią, rzemiosłem, medycyną, złodziejstwem itp.) Talenty związane z walką i magią będą posiadać specjalne ataki których Soren może się nauczyć i potem wykorzystać je w walce. System rozwoju postaci będzie tak jak w Opowieściach z Edorii, specjalnie zrobione na zdarzeniach drzewka z poszczególnymi talentami. Jednak będzie to miało pewne ograniczenia np gracz może wyuczyć się maksymalnie 10 talentów na rozdział (Czyli gracz mógłby wyuczyć się 50 talentów w ciągu całej gry) które wymagają zainwestowanie 99 punktów nauki. Gracz nie będzie levelował tylko zbierał punkty nauki. To jest moja aktualna koncepcja, która oczywiście może ulec zmianie. Ale przerobienie poziomu postaci na punkty nauki wydaje mi się ciekawym pomysłem. Będzie trzeba tylko zrobić tak by Soren na start miał 0 punktów nauki, a nie 1 punkt naukiKitabake pisze:Jakiś system rozwoju się zdecydowałeś?








- PInroz
- Posty: 883
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Anvocun [XP]
Nadal Pracuję nad Anvocun, jak by kto pytał
Dzięki przerobionemu skryptowi od Ayene udało mi się stworzyć w miarę przyzwoite menu. Oprócz tego sporo pracy przeznaczam nad grafikami i pisaniem głównej fabuły. Czyli to co zwykle. Zostawiam was ze screenem i pozdrawiam


Dzięki przerobionemu skryptowi od Ayene udało mi się stworzyć w miarę przyzwoite menu. Oprócz tego sporo pracy przeznaczam nad grafikami i pisaniem głównej fabuły. Czyli to co zwykle. Zostawiam was ze screenem i pozdrawiam








