[VX Ace] Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

[VX Ace] Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona

Post autor: Karrmel21 »

Pewien zabójca otrzymuje zadanie od tajemniczego klienta.
Co z początku wydaje się prostym zleceniem, szybko zamienia się w coś o wiele bardziej skomplikowanego, gdy mroczne sekrety zaczynają powoli wychodzić na jaw...
Obrazek

Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona to surrealistyczna przygodówka/symulator chodzenia/visual novel w konwencji neo-noir, inspirowana grą Paratopic, oraz Twin Peaks i Mulholland Drive Davida Lynch'a.

Odkryj "prawdę" zwiedzając różne lokacje, badając napotkane przedmioty i dyskutując z wieloma dziwnymi osobami.

Jest to rozszerzona(jak widać w tytule) wersja gry konkursowej z Konrad Championship II.

Obrazek

- Krótka: 45 min - 1-godzinna gra

- Mroczna historia, gdzie nic nie jest takim jakie się wydaje

- Gęsta, surrealistyczna atmosfera

- Mechanika picia kawy

- Oryginalna grafika i ścieżka dźwiękowa (skomponowana przez Pequoda)


Obrazek

Zmiany w stosunku do wersji konkursowej(MOŻLIWE SPOILERY dla tych którzy nie grali w żadną z wersji):
Spoiler:
Screenshoty:
Spoiler:
Ostrzeżenia:

GRA NIE MA FUNKCJI ZAPISU I MUSI BYĆ UKOŃCZONA W JEDNYM POSIEDZENIU

Gra zawiera migające światła i kolory.
W grze znajdują się sceny przemocy, wulgarny język i sytuacje mogące być szokujące dla niektórych ludzi.

GRA WYMAGA ZAINSTALOWANIA RTP DO RPG MAKER VX ACE(link w readme)

Obrazek

Karrmel21/DisFunctional - projekt gry, historia i dialogi, voice-acting
Pequod - ścieżka dźwiękowa, pomoc z dźwiękiem
Donut - voice-acting

LINKI DO POBRANIA:

Wersja PL(bez RTP) - https://drive.google.com/open?id=1C0Ujw ... F4Z8MX99ZB
Wersja ENG(z RTP) - https://drive.google.com/open?id=1VUx_w ... AFrshyAhoy

Miłej zabawy!
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Demonicskyers
Posty: 3
Rejestracja: 12 lis 2019, 07:20

Re: [VX Ace] Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona

Post autor: Demonicskyers »

Muszę powiedzieć, że produkcja jest nietypowa i dziwna. Wbrew pozorom to są jej zalety, nie wady. :D Przy jednym przejściu ciężko wszystko odkryć i poznać, więc zalecanym jest ogarnąć co najmniej ze 2 przejścia. Humor jak i klimat przypadły mi do gustu. Według mnie decyzja o usunięciu możliwości zapisu gry trochę mało celna. Niby całość starcza na tą godzinę, ale próbując różnych opcji dialogowych w tej chwili trzeba jechać wszystko od nowa. :/ Niemniej jednak overall naprawdę przyjemna produkcja. Z resztą (chamska reklama) gameplay wisi u mnie na kanale jeśli ktoś chciałby obadać grę i nie przeszkadza mój komentarz. :)
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX Ace] Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona

Post autor: Karrmel21 »

Demonicskyers pisze:
06 lip 2020, 22:00
Muszę powiedzieć, że produkcja jest nietypowa i dziwna. Wbrew pozorom to są jej zalety, nie wady. :D Przy jednym przejściu ciężko wszystko odkryć i poznać, więc zalecanym jest ogarnąć co najmniej ze 2 przejścia. Humor jak i klimat przypadły mi do gustu. Według mnie decyzja o usunięciu możliwości zapisu gry trochę mało celna. Niby całość starcza na tą godzinę, ale próbując różnych opcji dialogowych w tej chwili trzeba jechać wszystko od nowa. :/ Niemniej jednak overall naprawdę przyjemna produkcja. Z resztą (chamska reklama) gameplay wisi u mnie na kanale jeśli ktoś chciałby obadać grę i nie przeszkadza mój komentarz. :)
Dzięki za granie i za nakręcenie gameplayu!
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Lemoore

TA Sprite Contest 5 (miejsce 2)(miejsce3)
Posty: 22
Rejestracja: 18 lis 2019, 22:07

Re: [VX Ace] Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona

Post autor: Lemoore »

Właśnie skończyłem (o ile 3/10 można nazwać skończeniem, ale chłonąłem a nie myślałem co robię :D) Gra bardzo mi się spodobała, ale zgodzę się z przedmówcą, że skopane z tym brakiem zapisów. Z tego co rozumiem kod z owcami jest możliwy do zdobycia już po momencie w którym mógł zostać użyty więc i tak trzeba dwa razy przejść - trochę to przesadziłeś i jeszcze bez tych zapisów to biorąc pod uwagę, że 90% gry będzie takie samo to trochę tortura.
Co do samej gry to klimat jest fenomenalny, nietypowa muzyka bardzo dobrze działa. Surrealizm, szybkie cięcia, no i dziwaczność zabójcy proszącego o klucz portiera i łażącego od tak z bronią tworzą nastrój przypominający jakieś opowiadanie Kafki. Powiedział bym więcej ale jak to ujął jeden z leśników co się wydarzyło w lesie... Dzięki, świetne to.
(Ps. gdzie tam jest voiceacting????)
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX Ace] Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona

Post autor: Karrmel21 »

Dzięki za granie!
Lemoore pisze:
21 gru 2020, 19:26
(...)
Gra bardzo mi się spodobała, ale zgodzę się z przedmówcą, że skopane z tym brakiem zapisów. Z tego co rozumiem kod z owcami jest możliwy do zdobycia już po momencie w którym mógł zostać użyty więc i tak trzeba dwa razy przejść - trochę to przesadziłeś i jeszcze bez tych zapisów to biorąc pod uwagę, że 90% gry będzie takie samo to trochę tortura.
(...)
Mógłbym napisać cały esej, na temat tej decyzji o braku save'ów i dlaczego jest tak jak jest(poza ukradnięciem użyciem podobnego motywu ze swojej bezpośredniej inspiracji, ale to szczegół), ale nie mam na to ani siły, ani czasu - więc podsumuję to szybko. Dodanie zapisu gry, w najgorszym wypadku - by ją zrujnowało, a w najlepszym - było kompletnie niepotrzebnym ficzerem. Jedyną alternatywą byłby "wybór scen", ale ta gra nie potrzebuje jeszcze więcej powodów do nazywania jej "interaktywnym filmem" xD .

Ta gra była zaplanowana jako coś na minimum 2 przejścia i dialogi były pisane tak, żeby móc jak najlepiej skorzystać z tego konceptu(o znajdźkach, easter eggach i poukrywanych kawałkach fabuły już nie wspominając) - więc jeśli ktoś będzie miał chęć zagrać po raz drugi, to świetnie! Powinien wyciągnąć wtedy z gry więcej. A jak ktoś uznał, że jedno przejście wystarczy, to też w porządku - choć, wciąż będę zachęcał do powrotu do gry, jeśli będzie miał do tego motywację.

Och, i dobra obserwacja z tym Kafką. Jego twórczość jest jedną z moich inspiracji, ogółem.
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
ODPOWIEDZ