Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Versus
Posty: 28
Rejestracja: 08 sty 2018, 21:24

Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU

Post autor: Versus »

Soul pisze:
02 sie 2020, 13:12
Grafika wygląda dobrze, fajnie widzieć coś świeżego w VX, gdzie mało kto targa się na własne grafiki. Z chęcią zobaczyłbym coś na temat systemu walki lub fabuły. Sam trailer jest dość enigmatyczny i ciężko stwierdzić coś na samej jego podstawie, pewnie też dlatego większość krytyki dotyka tylko i wyłącznie wlaśnie warstwy graficznej. +Indywidualne ikony przedmiotów na pewno na plus. Niewątpliwie ważną sprawą dla projektu będzie to jak dobrze wypadnie voice acting. Osobiście lubię voice acting w grach, bo dzięki temu dialogi są bardziej żywe, byle by nie wypadł jakoś sztucznie lub nie było dużych przeskoków w jakości ;>
Nie mam nic przeciwko voice actingowi, ale w AC niektóre postaci były głośno, a jedna ledwo słyszalna xD. A poza tym uważam, że NanoKarrin przesładzają i wychodzi kicz.
Piolodiusz
Posty: 1
Rejestracja: 15 kwie 2020, 11:06

Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU

Post autor: Piolodiusz »

Nie mam nic przeciwko voice actingowi, ale w AC niektóre postaci były głośno, a jedna ledwo słyszalna xD. A poza tym uważam, że NanoKarrin przesładzają i wychodzi kicz.
Co do dubbingu w grze.
Oczywiście voice acting w Assasin's Creed Blades of the Future czyli grze robionej tylko przez Witcherka pod jego "szyldem" nie był jakiś górnolotny, tutaj ciszej, tutaj głośniej, nie był dobrze zbalansowany krótko mówiąc. Z czego to wynikło? Z ograniczonego czasu na przesłanie gry na konkurs. W tym wypadku pójdzie o wiele lepiej, nie mamy zamkniętych ram czasowych a kwestie głównego bohatera nagrywane są systemem reżyserskim na kanale głosowym.
Po uzbieraniu wszystkich kwestii będą one balansowane i dostosowywane zanim na stale zagoszczą w samej grze. Więc mówiąc krótko - o dubbing w Kres Cechu się nie obawiajcie!
PS W ogóle witam wszystkich, bo to chyba mój pierwszy post na forum. Wcześniej jakoś nie było okazji się wypowiedzieć.
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 3)
Posty: 613
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU

Post autor: Crashykk »

To ja zadam może inne pytanie. Czy będzie opcja wyłączenia dubbingu? Z całym szacunkiem do aktorów i włożonej pracy, ale no jakoś tak źle mi się gra w makerówki, gdy posiadają one VA. Wolę jednak czytać swoim (dość szybkim) tempem i przeklikiwać enterem. Nie lubię momentów, gdy muszę czekać, aż postać łaskawie skończy mówić fragment tekstu, który zdążyłem przeczytać 4 razy, żebym mógł przejść do dalszej części dialogowej. :roll:
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU

Post autor: Witcherek01 »

Przewinięcie enterem bądź spacją do kolejnej wiadomości powoduje zatrzymanie aktualnie mówionej kwestii i odpalenie kolejnej kwestii do kolejnej wiadomości. Tak jak jest to w większości gier.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 3)
Posty: 613
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU

Post autor: Crashykk »

Obawiałem się, że wiadomości będą automatyczne. Okejo, to całkiem spoko.
Awatar użytkownika
Wilczy Miot
Posty: 6
Rejestracja: 07 lip 2019, 12:11

Re: Re: [VXa] Wiedźmin: KRES CECHU

Post autor: Wilczy Miot »

Trochę może na temat tego czego wszyscy (mamy nadzieje xd) jesteście ciekawi... Fabuła, to w końcu podstawa uniwersum Wiedźmina... Coś wam więc opowiemy.
Wcielamy się w wiedźmina, Joela spod wilczego cechu, wędrującego po Królestwie Keadwen około wiek przed wydarzeniami z Sagi. Jak większość wiedźminów poczyna kierować się do siedliszcza swego cechu by tam spędzić zimę, wśród przyjaciół i towarzyszy z Wiedźmińskiej Szkoły Wilka. Tamtej jesieni droga na zimowanie do Kear Morhen jednak znacznie mu się wydłużyła…
A niedawno wydane zostało "Monstrum albo wiedźmina opisanie"...

Gra posiada 3 zakończenia, plus, dzięki wyborom gracza, różne relacje z bohaterami głównymi.
ODPOWIEDZ