Sezon VI - kolejka 5

Start Sezonu VI!!!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 10 wrz 2020, 00:09

Map001
7
7%
Map002
2
2%
Map003
6
6%
Map004
9
9%
Map005
3
3%
Map006
15
15%
Map007
7
7%
Map008
4
4%
Map009
5
5%
Map010
9
9%
Map011
5
5%
Map012
7
7%
Map013
3
3%
Map014
9
9%
Map015
3
3%
Map016
8
8%
 
Liczba głosów: 102
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4316
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 5

Post autor: Jazzwhisky »

Pora na wyjątkowo brutalne wyniki, trochę się narobiło. :)

1 Sefiro 16(15)
2 Kryzz333/lorak/Adrap 14(9)
5 Deathwing 12(8)
6 Keibi/Michu/Crashykk 10(7)
9 Yoroiookami 8(6)
10 Stanior/Versus 6,5(5)
12 Amelanduil 5(4)
13 Gedharm/GameBoy/Dragon Kamillo 3(3)
16 Kitabake 2(2)


Puchar, tu już było wybitnie (suma dwóch kolejek i zwycięzcy).

Crashykk 15 - 19 Keibi

Gedharm 8 - 13 Michu

Amelanduil 18 - 19 Adrap

Versus 20,5 - 23 Kryzz333


Kolejka szósta za kilkanaście godzin.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 785
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Sezon VI - kolejka 5

Post autor: Kryzz333 »

Okej, takich wyników się nie spodziewałem.

Ta kolejka była bardzo ciężka dla mnie. Po naprawdę wielu godzinach męki i zmian, zrobiłem mapę 14, z której nawet byłem zadowolony. Na początku głosowania nie zapowiadało się, że zdobędę 2. miejsce, głosowanie było dla mnie bardzo emocjonujące.

Gratulacje dla Sefiro, mieliśmy nawet podobny pomysł z ofiarami dla bóstw, z płotkami z winoroślami, ja chciałem bardziej taki mroczny, zgniły ogród zrobić, ale ostatecznie wyszło jak wyszło.
Gratulacje lorak i Adrap, będziemy ostro rywalizować w kolejnych kolejkach.

Głosy oddałem jako ostatni. Przez ciągłe patrzenie się na te mapki trochę zaczęło mi się niedobrze robić od powtarzającej się kolorystyki i konwencji, co wpłynęło trochę na mój głos.

Moje oceny map:
1: Pomysł na siatkówkę strasznie mi zaimponował, dlatego zagłosowałem. Poznałbym autora :-P. Wgl. to paliki dla siatki to trupy? Czy tylko odrzuceni gracze? :shock: :-D
2: Niestety bałagan i elementy nie mają za bardzo sensu.
3: Super kolory, jakby trochę poczyścić i dodać temat i ciekawsze skupiska, to byłoby wgl. super.
4: Nie podoba mi się, niestety. Oryginalne użycie niektórych zasobów, ale poza tym...?
5: Strasznie podoba mi się taka polana w zbożu, kameralnie jest. Fajne użycie zasobów, dobrze to wygląda. Duże drzewa po bokach użyte tak, że wydają się większe.
6: Sorry, moje podejście do boginii wydaje mi się lepsze :-P
7: Ta mapa długo była jednym z faworytów. Dla mnie nie ma nic interesującego, ale rzeczywiście taka jakby izometria się robi.
8: Za pusto! Elementy użyte tak sobie.
9: Fajne zboża, ale pola tak nie wyglądają :P
10: Świetny "mur". Skupiska elementów dobrze zrobione, jak dla mnie zbyt monotonne, ale jest git, szczególnie dziedziniec.
11: Pomysł zrobienia pola z różnorakim plonem niby oczywisty, ale tylko ta mapa to ma. Regularność jest tu zaletą. Nie wiem o co chodzi ze stryczkiem ale spoko xD
12: Świetny las, wioska trochę za bardzo na rozdrożu. Dla mnie domki smurfów były "zatrutym" elementem w tym tilesecie, który lepiej było nie używać.
13: Labirynt można było zrobić o wiele lepiej
14: moja mapa. Krytyka była słuszna, lorak trafił w sedno z tym, że jak patrzeć kawałkami to dobrze wygląda xD Tak do tego podszedłem tworząc.
15: Sorry, zupełnie mi się nie podoba.
16: Ładnie zrobiony standard.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
ODPOWIEDZ