Amarok: Krew Północy [XP]

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Dr.Man »

Ogólnie fajna zapowiedź, w końcu jakiś co-op z którego wyjdzie coś dobrego, fajny tilesety z wykorzystaniem RTP i wszystko jest spójne i do siebie pasuję, soundtrack za******* sprawa, to jest marzenie każdego by mieć do swojej gry spersonalizowaną muzykę przez kogoś skomponowaną. Będzie solidna giera, Życzyć tylko powodzenia by projekt ujrzał światło dzienne.
pis joł
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 791
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kryzz333 »

W dzień po Dniu Pracy wracamy z nowym updatem. Przez ostatnie konkursy na Scenie i sprawy prywatne nie pracowaliśmy tak dużo jak w okolicy grudnia, ale w końcu wróciliśmy do tworzenia.

Ostatni czas upłynął dla nas pod znakiem tworzenia questów, zarówno głównych jak i pobocznych. Dużo uczymy się (albo przynajmniej ja) tworząc zadania i motywy gry w sposób systematyczny. Przerzuciliśmy się na pisanie dialogów w dokumentach na dysku Google, ich styl i charakter powinny być o wiele lepsza niż w naszych poprzednich grach (ja jestem z nich bardzo zadowolony).


Obrazek


Adrap stworzył ostatnio pierwszą dużą grupę oryginalnych charsetów dla gry. Oto one w południowej część wioski Sodheim.

Ta osada leży tuż za bramami Miasta i jest dość zamożna dzięki gorzelni wytwarzającej miód pitny. Sodheim już ukończyliśmy i jej właściwi mieszkańcy są częścią pierwszego dużego questa pobocznego roboczo nazwanego "Kropla dziegciu".

Zadanie jest nastawione na opowieść i elementy przygodowe, i zależnie od wyborów i czujności gracza da się doprowadzić do trzech różnych zakończeń, których konsekwencje będą się rozwijać praktycznie przez całe trzy rozdziały gry. Oprócz "Kropli dziegciu" znajdzie się tu też kilka drobnych aktywności pobocznych i momentów z innych questów, co jest naszą strategią przy tworzeniu miejscówek.


Obrazek


Na koniec prezentujemy również screen z małego dungeona pobocznego w pierwszym rozdziale. Wejście do niego nie będzie poda na tacy - jego znalezienie niego będzie wymagało uwagi i eksploracji świata. Chociaż staramy się, aby wątek główny zajmował pierwsze miejsce i zadania pobocznie nie zdominowały gry, to w Amaroku będzie sporo drobnych smaczków i krótkich wątków do znalezienia dla graczy którzy zagłębią się w świat.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Dr.Man »

Screeny fajne i klimatyczne, wszystko ze sobą współgra, czuć ten słowiański powiew.
I tylko dopierdzielę się że miód pitny jest produkowany w miodosytniach a nie w gorzelniach.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Rahim »

Schludna i ciekawa zapowiedź, pierwszy utwór kojarzy mi się jakoś z wikingami... Zimowe, Nordyckie klimaty... Ścieżka dźwiękowa przyjemna, jestem ciekaw jak to będzie wyglądać w całości. Zrzuty ekranu też ładnie wykonane, klimatyczne, nie jest nasrane wszystkiego na kupę brzydko mówiąc.
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 791
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Witamy po dłuższej przerwie. Jako, że zbliżają się GFy, i dlatego że oryginalna data wydania gry była na koniec tego roku, postanowiliśmy napisać tego posta.

Oczywiście, nie wyrobiliśmy się i obecnie nadal daleko nam do finiszu. Stało się tak z kilku powodów. Nie mamy tyle czasu ile byśmy chcieli i nasza praca była przerywana z różnych okazji, w zasadzie w ciągu roku mieliśmy wielokrotne zastoje trwające po parę tygodni. Problemami było także to, że w wielu aspektach nie podchodziliśmy wystarczająco realistycznie do projektu, i to, że często koncentrowaliśmy się na rzeczach zupełnie niezwiązanych z tworzeniem - jak chociażby wczesna i ciągła promocja gry.

Dlatego tym postem oznajmiamy również, że wyciszamy się aż do czasu gdy gra będzie naprawdę blisko ukończenia. Zamierzamy jednak wrzucać coś okazjonalnie na forum. Daty wydania gry już nie zamierzamy konkretnie ustalać.

Na koniec chcemy powiedzieć, że gra nie jest w tarapatach. Nadal tworzymy, obecnie zajmujemy się poprawianiem i dodawaniem mechanik, przede wszystkim wprowadzamy taktyczny system walki w rzędach (po dwa dla drużyny i dla wrogów). Koncepcja gry ani fabuła nie ulegają jednak zmianie.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Surusek
Posty: 85
Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Surusek »

Oczywiście, nie wyrobiliśmy się i obecnie nadal daleko nam do finiszu.
Spoko wodza, nawet najwięksi się nie wyrabiają. 2020-sty to nie jest/był, ogólnie rzecz ujmując, zbyt ciekawy rok. Dobrze wiedzieć, że prace dalej idą do przodu i chcecie wypuścić produkt, który jest najbliższy waszej wizji. Szkoda trochę, że nie uda mi się przeprowadzić wywiadu w podobnej formie, jak ostatnio, ale nadal trzymam za was kciuki.
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs

Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 896
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: PInroz »

Jak tam pracę nad Amarok: Krew Północy?
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 791
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Hej. Akurat parę dni temu mieliśmy walne zebranie w zespole, opracowaliśmy plan działania i ruszamy z pracami pełną parą do przodu.

Obecnie szybko dokańczamy mechaniki, głównie system walki i drzewka umiejętności. Te ostatnie ostatecznie będą nieco mniejsze niż zapowiadaliśmy, Towarzysze będą mieli po jednym z 29 odblokowaniami (wiele z nich to ulepszenia skillów), tylko główny bohater będzie miał wielki wybór.

Wymyśliliśmy przy tym nową mechanikę Badań. W grze będą do znalezienia tajemne manuskrypty, które bohater będzie mógł odszyfrować i zdobyć mini-drzewka dla nich, co pozwoli graczowi specjalizować się w charakterystycznym stylu.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 896
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: PInroz »

No to w sumie super, mam nadzieję że w tym roku będzie demo :wink:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
ODPOWIEDZ