Podziemia: Człowiek [XP]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Post autor: McLaren »

Gra nie chce mi się uruchomić... Wyskakuje błąd program game.exe przestał działać, system windows wykrył problem i wyłączył program...
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3239
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Post autor: X-Tech »

Mam to samo. Gra w ogóle się nie odpala. Błędu żadnego jednak nie ma.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Post autor: McLaren »

@X-Tech właśnie przez przypadek odpaliłem tą grę bez błędów! Hehe... Wszedłem na Ultimę i szukałem skryptów do RPG Makera XP i zaciekawił mnie jeden, mianowicie dziennik zdarzenia ''Thieffer's QuestLog'' pobrałem go by wypróbować jak działa :) Otóż nie udało mi się włączyć, przyczyną było brak RGSów no więc wgrałem wszystkie cztery, które miałem w innej grze. Odpalam ale brak grafiki oraz muzyki w dalszym ciągu uniemożliwił mi podejrzenie skryptu w grze. Nie wiem czemu ale od pewnego czasu nie mogę odpalać gier z rpg makera xp nie mając w nich wszystkich podstawowych grafik i muzyki. Przypomniałem sobie, że właściwie ta gra, którą nie możemy uruchomić, ma wszystkie niezbędne grafiki i zasoby, więc skopiowałem z Podziemia: Człowiek XP zasoby i wgrałem do 'Thieffer's QuestLog'. Uruchomiła się gra, ku mojemu zdziwieniu... nie prezentacja skryptu jakim miał być dziennik zadań ;) Może To wam pomoże w włączeniu tej gry ;) U mnie zadziałało;)

http://forum.ultimateam.pl/Thread-XP-Th ... -Quest-log
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 882
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Post autor: PInroz »

Dzisiaj zakończyłem grę w 6,5 godziny. No cóż mogę napisać... gra ewidentnie przerosła twórcę. Gra bowiem cierpi na masę i tu podkreślę dużą masę błędów raz mało znaczących, a raz naprawdę śmiesznych które dawały o sobie znać z minuty na minutę. Mam nie jasne wrażenie że Podziemia: Człowiek nie miał testerów, a jak miał to nikt nie testował (widzisz Goblin a ty tak narzekałeś TESTUJ TERROR!!!). Najciekawszy błąd to był ciągła zmiana wyglądu naszego bohatera. Raz mieliśmy normalną postać z którą zaczynaliśmy grę, a raz mieliśmy postać bez twarzy którą widzieliśmy w menu głównym. Zduplikowana treść zadania Pokuta, mieliśmy ją dwa razy w dzienniku, dwa razy dostałem pusty przedmiot który nic nie robił, nawet nie mogłem go sprzedać. Czasami zmieniający się wygląd okienka dialogowego, lagi w niektórych lokacjach, lub problem z lodowym wężem którego mogliśmy ogłuszyć, by dostać się do czterech skrzynek. Problem w tym że kiedy naciskałem Q to gra mi to zaliczała jako błąd. Pamiętam ten skrypt również w 23 Sekundy podczas nagrywania JEDNO_ODCINKOWCA i tam też był podobny błąd. Jeżeli chodzi o naciskanie guzików na czas. Ze strzałkami było wszystko cacy ale jak już przechodziło się do liter no to zaczynały się problemy. Przez co musiałem obejść się smakiem jeżeli chodzi o te skrzynki, bo tego lodowego węża można tylko ogłuszyć, nie można z nim walczyć. Oprócz tego masa błędów z źle ustawionymi kafelkami przez co biegałem po ścianie, literówki, błędy pokroju że jeden z naszych towarzyszy twierdzi że główny bohater jest prawdopodobnie jego bratem bo nie zna nikogo innego o zielonych włosach, mimo iż niż bohater miał brązowe włosy, tudzież białe (zależy od błędu ze przypadkową zmianą wyglądu postaci). W końcowych walkach mój główny bohater miał ciągle nałożoną animację ugryzień bestii (nie wiem czy to od jakiegoś przedmiotu czy po prostu zwykły błąd. Lub ta zagadka z liczbami którą pokazywałem na discordzie :roll: Pod względem tego co widziało się w wersji demo, szkoda że gra została okrojona z wyboru klasy postaci, systemu talentu (podobnego do tego z Krwi Zdrajcy) lub prologu w postaci tego szkolenia o którym dużo było mowa.

Gra miała też swoje plusy... system craftingu, mapping, pomysł na świat który kojarzy mi się z gry Arx Fatalis (co jest dużym plusem), system pieśni i żywiołów, możliwość oswajania zwierzątek, które i tak padały dość szybko, ale było to duża pomoc w ciężkich walkach. Gra miała też swoje zwroty akcji (fabularnie było naprawdę dobrze). zadania poboczne nie wnosiły zbyt dużo, ale stanowiły miłą odskocznię. System walki dobrze zrobiony. A co do dialogów o których była taka olbrzymia drama... nie są jakoś specjalnie długie i nudne dobrze się je czytało.

Co do zakończenia, jest mocne i cholera musi gra się kończyć akurat w takim momencie? W rezultacie Podziemia: Człowiek to pierwszy mi znany przypadek na Polskiej Scenie RPG Makera, w której oczekiwano naprawdę dobrej gry, a otrzymaliśmy pełnego błędów średniaka. Doceniam że Adrap i Kryzz połączyli siły w tworzeniu nowego tytułu jakim jest Amarok, ale jak był miał wybierać, to jednak wolał bym by zajęli się oni już aktualnymi (zapowiedzianymi projektami), a nie szperać w czymś zupełnie nowym (prawie jak Gotrym :roll: ), przez co na poprawioną lub drugą część Podziemi będziemy musieli dość długo poczekać. No chyba że Adrap nas zaskoczy. Czego mu gorąco życzę :mrgreen:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
ODPOWIEDZ