Black Hills: Revisited

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 3)
Posty: 651
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Black Hills: Revisited

Post autor: Crashykk »

Obrazek
Revisited to ulepszona wersja gry Black Hills Mansion z Konrad Championships II 2020.

Fabuła:
Młoda policjantka Clara Witch otrzymuje SMS ze współrzędnymi, które doprowadzić ją mogą do miejsca, gdzie przetrzymywane są 4 zaginione osoby. Mimo, iż owe miejsce znajduje się po środku mrocznego lasu, Clare decyduje się ruszyć na ratunek.

Gra została mocno przebudowana pod względem mechaniki oraz ulepszona graficznie. Fabularnie pozostaje jednak niezmieniona. Całość zajmuje 20 minut, dlatego zachęcam do ponownego przejścia.
  • ABS - Napisany od nowa system walki. Strzelanie działa teraz zupełnie inaczej,
  • Pistolet - Broń wymaga teraz przeładowania,
  • Chwyt Zombie - Zombie otrzymały dodatkową umiejętność - potrafią złapać gracza,
  • Ruch po siatce - Z gry usunięty został Pixel Movement, a całość gameplayu została przystosowana do ruchu po siatce,
  • Grafika - Sceny typu "otwieranie kłódki" otrzymały nową grafikę narysowaną od podstaw przeze mnie,
  • ZOOM - Gra działa teraz w powiększeniu dwukrotnym,
  • Alternatywne zakończenie - Drugie zakończenie można teraz zdobyć podczas pierwszego podejścia do gry, jednakże wymaga ono małych przygotowań. (Naprawdę małych. xd)
Obrazek
Obrazek

Screeny:

Spoiler:

Download:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zagraj bez ściągania:
Obrazek
Obrazek
(gra online może zawierać mikro błędy jak rozjeżdżający się dźwięk, które nie występują w wersji ściąganej).

Na koniec:
Chyba wszystko powinno działać jak należy, ale jeżeli pojawiłby się jakiś błąd proszę o zgłoszenie w tym temacie. No to miłego grania!

Ostatnio zmieniony 23 gru 2020, 15:01 przez Crashykk, łącznie zmieniany 1 raz.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 797
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Black Hills: Revisited

Post autor: Adrap »

Aż sobie zagrałem ze względu na to, że projekt jest dostępny online (co dla posiadacza linuxa jest ogromnym plusem) i chciałem sobie odtworzyć drugie zakończenie i strasznie po łebkach to jest zrobione. W samym outro zniknęła mi postać na chwilkę (chyba zabrakło klatki) i gdybym grał w to pierwszy raz to bym pomyślał, że był jakiś dziwny przeskok w akcji/fabule wynikający z jakiegoś buga. A szkoda, bo chciałem zobaczyć te strzelanko, a nie wiem czy drugi raz będę odpalał gierke.
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 3)
Posty: 651
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Black Hills: Revisited

Post autor: Crashykk »

Dodałem dwa nowe linki do pierwszego postu. Jeżeli mógłbyś sprawdzić czy na pobranej grze dzieje się to samo to byłbym wdzięczny.
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3248
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Black Hills: Revisited

Post autor: X-Tech »

Nikt nie pisze o tej grze więc ja napiszę słów kilka. O ile warstwa bazowa pomysłu na fabułę i zakończenie jak dla mnie byłyby fajne na wypełnienie jakieś 5 minut horroru fabularnego tak już sama rozgrywka i jej przebieg były pozbawione zwrotów akcji i prowadzenia treścią co sprawiło, że się nudziłem i nużyłem nie z racji samego braku rozwoju fabuły, ale z powodu tego że sama rozgrywka wydała się nudna. Przeciwnicy nie stanowili zagrożenia gdyż byli powolni a kolejne ich spotkania nie były dyktowanie przez budowanie napięcia i strachu - po prostu pojawiali się pojedynczo kilka razy i nic więcej - to raczej nie tak jak na grę, którą sugeruje, że jest black hills. W lokacji leżała amunicja co mnie nie przekonywało, a samo strzelanie mnie nie satysfakcjonowało nawet jako osobna część całości - mało frajdy z rozwałki i za mało intensywna akcja jak dla mnie nawet jak na gre akcji jeśli tak by potraktować część grywalną - nie wierzę, ale nudziłem się strzelając bardziej niż zapoznając z fabułą w intro i końcu co miało potencjał. Jak dla mnie gra jest wydmuszką z paroma elementami, które nie zbudowały wpływającej na psychikę grozy jakiej szukam w grach. Wymęczyłem grę do końca. Najlepszy był wstęp i zakończenie czyli część tekstowa...i tu widze potencjał. Ogólnie szukam psychologicznej grozy w grach w rm lub intensywnej rozgrywki. Pierwszego była namiastka, a to drugie było tu mega nudne. Gdybyś opowiadał grą na wszelakie sposoby mogłoby być bardzo dobrze...chodzi o emocje w horrorze i nie trzeba nawet nie wiadomo jakich systemów walki większość gry może być chodzeniem liczy się to manipulowanie umysłem...Najwiekszym problemem tej gry jest brak głębii w właściwej grze. Nie czuc poczucia zagrozenia ze strony przeciwnikow i tej fabularnej grozy , a przebijanie sie z a-b jest przewidywalne i nużące. Szkoda w sumie ? Szlifuj dalej horrory ? Szanuję podejście każdego kto podchodzi do tematu opowieści grozy w rmie...ale okłamać nie okłamię.
ODPOWIEDZ