[XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 351
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

2020 Q4 Zrobiłem więcej map ale mniejszych.
Obrazek

Przemyślenia.
Kolejny urlop, kolejna fala zrobionych map. Już jestem pewien, że gdy mam wolne mogę codziennie robić mapki jakbym chodził do pracy i nie męczy mnie to. Gdybym miał cały czas wolne to mógłbym robić tylko to :) Technika z planowaniem i przygotowywaniem pustych mapek pomaga. Łatwiej mi wtedy zabrać się za tworzenie, gdy mam już zarys tego, co chce stworzyć.

Mapka kontynentu:
Obrazek

O co chodzi na tych mapkach?
Archipelag Reptylian jest raczej niedostępny dla większości podróżników. Tajemnicze prądy wodne zwodzą statki i ciężko się tam dostać. Jeżeli komuś uda się dostać na centralną wyspę, gdzie znajduje się miasto Reptylian, to mała szansa jest na to, że dotrze do miasta, gdyż las otacza tajemnicza mgła, która zwodzi podróżników. Eksplorujący kończą zawsze na plaży lub jednej z otaczających wysp, nie odnajdując miasta. Część osób uważa, że miasto Reptylian nie istnieje. Nacja ta jest bardzo wyizolowana i nie miesza się w sprawy reszty świata, przynajmniej tak wszyscy uważają. Ekosystem archipelagu wysp tworzy spójną całość, choć każda z wysp ma odrębną biosferę.

Jedna z wysp z archipelagu Reptylian:
Obrazek

Wyspa położona w pobliżu bieguna południowego.
Obrazek
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3244
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: X-Tech »

Dlaczego nie tworzysz kolejnych minut gry tylko robiszą ją jak naleśnik ? Z tego można wywnioskować ,że nawet jak zrobisz tysiąc map nie stworzysz ani jednej minuty gry. Skoro masz mapę na papierze to przecież dokładnie wiesz jaki będzie przebieg gry i przez , które lokacje wg. planu będzie przebiegać gra od początkowego jej stadium - czyli pierwszych minut gry. Dlaczego więc nie gra tylko sklejka pustych map ? A może jednak nie ma żadnego planu ? D
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 351
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

X-Tech pisze:
10 sty 2021, 12:40
A może jednak nie ma żadnego planu ? D
Jak skończę robić mapy to zacznę robić zdarzenia. Mapy już tworzą historię, brakuje im tylko zdarzeń. To nie będzie gra oparta głównie na zdarzeniach - owszem będą one istotną częścią ale głównym kręgosłupem gry jest świat. Świat opowiada swoją historię, a zdarzenia swoją. Ostatnimi inspiracjami, choć nie jedynymi, są Zelda Breath of the Wild i Xenoblade Chronicles.
Czasami czuje się jakby ten świat sam się wymyślał, a ja go tylko odtwarzam.
Ogół jest zaplanowany ale każdy jego szczegół to kompletny chaos.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3244
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: X-Tech »

Czyli jak rozumiem gra będzie polegać na chodzeniu i eksplorowaniu ? Fabuła będzie gdzieś tam dodatkiem w tle ? Kiedy można się spodziewać tej gierki ? Czy inspiracje sięgają jrpgów a może wręcz Duck Tales ?

Mam pytanie. Widzisz te czerwone strzalki ? Rozumiesz o co mi chodzi ?
https://imgur.com/a/dkl8TN1
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 351
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

X-Tech pisze:
30 sty 2021, 12:48
Czyli jak rozumiem gra będzie polegać na chodzeniu i eksplorowaniu ? Fabuła będzie gdzieś tam dodatkiem w tle ? Kiedy można się spodziewać tej gierki ? Czy inspiracje sięgają jrpgów a może wręcz Duck Tales ?
Chodzenie, eksplorowanie zdecydowanie tak. Także podnoszenie skarbów i gadanie z NPC. Trochę jak "Hunter: Avendzer Dragon" (tutaj skarbów nie było co ciekawe) tylko bardziej ambitnie. Grałem w Duck Tales, fajna gierka ale nie jest ona inspiracją w tym przypadku. Świetny level design ale ciężko przenieść z platformówki do rpg-a. Prace idą ostatnie pół roku sprawnie ale do powstania pełnej wersji jeszcze długa droga.
X-Tech pisze:
30 sty 2021, 12:48
Mam pytanie. Widzisz te czerwone strzalki ? Rozumiesz o co mi chodzi ?
https://imgur.com/a/dkl8TN1
Tak, rozumiem, ale też może być coś za tymi wielkimi słupami, co może blokować drogę. Dużo by kombinować by to ominąć, wiem o co Ci chodzi.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 884
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: PInroz »

Kiedy jest planowana data pełnej wersji gry?
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 351
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

PInroz pisze:
07 lut 2021, 10:44
Kiedy jest planowana data pełnej wersji gry?
Tak realnie i na poważnie to początek roku 2023. Jak uda się wcześniej, to oczywiście poinformuję.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
ODPOWIEDZ