Kimyona Yama [2k3][Download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 758
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City

Re: Kimyona Yama [2k3][Download]

Post autor: Preki »

Screen nie działa (cba.pl zabrania hotlinkowania).
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Kimyona Yama [2k3][Download]

Post autor: Dragon Kamillo »

Obrazek

To, to - ja sam nie pamiętam, ale taki błąd był chyba w grze, ale nie do końca pamiętam co by mogło go wywoływać...
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 501
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Kimyona Yama [2k3][Download]

Post autor: Ska'ciu »

Przeciwnicy moga chodzic po powietrzu bo gracz moze wejść na powietrze by spaść w przepaść. Przy czym przeciwnicy powinni być blokowani zdarzeniami. Sprawdzę, bo widzę że ewidęntnie coś jest przeoczone, albo w ogóle nie dałem tych zdarzeń, albo maja złe wlaściwości. Poprawię to i wydam wersję z poprawioną.
A co do mgły, pożyczyłem ją sobie z "bogini wojny", nie sądziłem ze cokolwiek przesłania.

Ps. Sposób na walkę:
Dotykamy przeciwnika na chwilkę i zaraz się odsuwamy - powinien wtedy na chwilę unieść miecz i być podatny na obrażenia. Gdy miecz opuści powtarzamy aż do skutku.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Lemoore

TA Sprite Contest 5 (miejsce 2)(miejsce3)
Posty: 22
Rejestracja: 18 lis 2019, 22:07

Re: Kimyona Yama [2k3][Download]

Post autor: Lemoore »

Gra bardzo fajna - podoba mi się klimat produkcji, naczynia do sake, pionki od shogi itp tworzą świetną surrealną otoczkę. System walki całkiem porządnie wyszedł - zawsze to fajnie jak trzeba więcej uwagi poświęcić temu co przeciwnik robi. Trochę chciałbym, żeby w tym systemie dało się skakać - przez to, że w grze skaczemy cały czas nienaturalne się wydaje, że w trakcie walki przestajemy (w sensie możemy ale to jest nieefektywne) - jak by np dało się przeskoczyć wroga i ciachnąć go w plecy to by było miodnie. Ten pomysł z lootem umiejek też się dobrze sprawdza - dostosowywanie się w biegu do tego co wypadło sprawiało mi sporo frajdy - choć trochę mało tych umiejętności było.

Miałem spore problemy z przeskakiwaniem eventów - nie zaczynały mi się sceny bo przeskoczyłem postacią event zaczynający konkretną scenę - zamiast je aktywować zwykłym dotknięciem eventu mogłeś sprawdzać współrzędne bohatera i w konkretnych aktywować sceny.

Co do fabuły to:
Spoiler:
Fajny pomysł z łamigłówkami z Shogi. No i ostatni boss bardzo na plus - chociaż ten przeciwnik z włócznią na dojściu bardzo irytował - ci przeciwnicy z włóczniami to bardzo prości byli o ile się zachowało cierpliwość, a jak już 3 raz się do bossa szło to z cierpliwością był problem. Produkcja na pewno warta polecenia.
ODPOWIEDZ