[XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3262
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: legalimo.blogspot.com

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: X-Tech »

Nie mogę się doczekać. Twoja gra z dinozaurami pokazała że masz głowę do gier. Tylko przez obecny projekt chaos - chaos coś ci się zamieszkało w procesie twórczym a przecież wystarczyło bardziej w punkt większe zależności i byłaby już dawno niejedna lepsza gierka. Może nic straconego ale ten proces twórczy zamiast wydania gry od jednego krótkiego tekstu zapowiedzi z konkretami - to jakaś tragedia. Nadal nie rozumiem po co dzienniczek tworzenia gry który powinien być wasza tajemnica wpierdzielacie w tematy zapowiedzi trując inne zapowiedzi których twórcy faktycznie są konkretni i traktują te tematy jak zapowiedzi czyli krótkie info o grze trzy zdania o fabule z dwa o mechanice i bayabongo a nie zatruwanie latami jakimiś logami dziennikami tworzenia gry w publicznych zapowiedziach. Ja od dawna wiem że większość tematów w dziale zapowiedzi na polskiej scenie rma to nie są zapowiedzi i ten wg mnie chory egoistyczny ze strony autorów tych dzienniczków spoilerów tworzenia proceder powinien się skończyć bdawno bo kopiecie tym tylko dołek nie tylko pod waszymi grami ale sobą jako twórcami bo tracicie i zaufanie i zainteresowanie ludzi jako osoby które wydają gry a nie leja wodę. Dobrze wiecie że to już przestaje być zapowiedź kiedy sprowadza się do spoiler loga publicznego tego co nadlubaliscie w rmie co parę dni odswiezanego latami. Wasze tematy idą w górę ale faktyczne zapowiedzi ludzi którzy piszą konkrety przepadają w tyl. To oni moim zdaniem zasługują na uwagę a nie wy w kółko podbijając te tematy zapowiedzi sztucznie. Zobacz że o twoim demo praktycznie nic słowa nie napisał od tamtej pory ten temat został podbity wiele razy. Skoro nie było opinii o demo to powinno dać do myślenia że może wcale to nie było dobre. Następne demo następne info. To by była zapowiedź.....A tak ? Wiele tematów stoi pustawych w tyle na przodzie są zwykle wasze zapowiedzi zrobienia mapek albo paru pikseli tylko że to nie są zapowiedzi gier. Szczerze to doprowadza do znużenia totalnego gier nie ma zapowiedzi gier nie ma a faktyczne przez to lecą w tył. Tyle
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 363
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

X-Tech pisze:
06 lis 2021, 09:23
...wy w kółko podbijając te tematy zapowiedzi sztucznie...
Oj nie przesadzajmy, moje update-y są kwartalne, a ostatnio nawet przez pół roku nic nie pisałem. Z taką częstotliwością dużo sztucznej sławy nie zyskam. Z mojej perspektywy wygląda to tak, że na forum i tak się mało dzieje, więc fajnie jak ludzie co jakiś czas napiszą co słychać w ich projektach. Trzy-cztery razy do roku podbicie tematu o faktyczny progres nad projektem to chyba nie grzech śmiertelny.
Każdy ma swoje podejście i oczekiwania co do sceny RM. Dla mnie to zawsze fajniej oglądało się progress, niż gotowe produkty. Myślę, że jest okej :)

X-Techu twoje bezkompromisowe opinie są zawsze mile widziane, jest to dla mnie inna perspektywa. Po przemyśleniach z częścią rzeczy się zgadzam ale nie z wszystkim, tak jak z wyżej wymienionym cytatem. Kwestia perspektyw.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
ODPOWIEDZ