
Edytowałem również pierwszy post i podmieniłem z poprzednimi screenami.





Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
Szczerze powiedziawszy byłem przekonany, że tak właśnie będzie i w ciemno mogę stwierdzić, że zapewne jest: "za dużo", "za mocno", "za intensywnie". Trochę zastanawiałem się już wcześniej jak do tego podejść. Z jednej strony, ja sam preferuję taką intensywność i zasadniczo (jak w przypadku wielu innych elementów gry) nie obchodzi mnie nawet, czy coś w niej zaimplementowane jest 'realistyczne', 'logiczne', 'naturalne', a tylko czy zaspokaja moją wizję twórczą i nie jest 'antygraczowe'. Ale z drugiej strony w pełni rozumiem też inne opinie. Oba podejścia znajdują zresztą swoje odzwierciedlenie w komercyjnych tytułach:Nowe obrazki z oświetleniem spotkały się z pewną krytyką na Discord
Dzięki za pozytywny komentarz i opinię. :) Każda to mała cegiełka pomagająca w budowaniu projektu.
Przy okazji widzę, że Ostatnia Łza ma w planach wyjść też poza polską scenę ૮ • ﻌ - ა
Obie premiery planuję wypuścić w zbliżonym terminie :) Nie wykluczam nawet opcji angielskiej na kilka dni przed polską. Wyłącznie ze względów praktycznych. Jestem językoznawcą, stąd wszystkie tłumaczenia robię sam. A wygodniej jest mi układać teraz dialogi w języku angielskim i potem je tłumaczyć na polskiPrzy okazji widzę, że Ostatnia Łza ma w planach wyjść też poza polską scenę ૮ • ﻌ - ა
Planujesz premierę od razu obujęzyczną czy angielskie wydanie planujesz w późniejszym terminie?