[VXAce] Beyond the Veil
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Stanior
- Posty: 297
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [VXAce] Beyond the Veil
Mi ta gra pod względem graficznym przypomina trochę kultowy tytuł Dink Smallwood ;p
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
- PInroz
- Posty: 908
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [VXAce] Beyond the Veil
Jak tam idą pracę nad Beyond tve Veil?







- Ekhart
- Posty: 445
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: [VXAce] Beyond the Veil
Kilka tygodni temu na discordzie pisałem, ale napiszę jeszcze tutaj, jak już pytanie padło.
Demo wysłałem już dawno temu do trzech osób w ramach testów, i w sumie wszystko było dobrze (pomniejsze błędy tylko znaleźli), z tym, że nikt jeszcze nie skończył dema, ponieważ walki zrobiłem dość... nudne, i za dużo RNG w nich było. Więc zacząłem sporo dłubać w systemie walki, nawet ogarnąłem coś, co działa dość dynamicznie, ale z tym również się pojawiły nowe problemy, więc będę musiał jeszcze tweakować i pozmieniać (chociaż już mniej więcej wiem jak i co zrobić).
Tylko od kilku miesięcy mam życiowy zapieprz, i długo nie miałem czasu czegokolwiek zrobić. Ostatnio udało mi się trochę usiąść, skończyłem wczoraj przerabiać kreatora postaci (testerzy mogą potwierdzić, że ten w demie był bardzo powolny i nieresponsywny), więc tylko muszę znaleźć czas na dopracowanie walk, i wysłać demo znowu do testów. Ciężko określić ile czasu mi to zajmie, ale mam nadzieję, że nie za dużo ^^'.
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
- Ekhart
- Posty: 445
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: [VXAce] Beyond the Veil
Ten post był od dawna zaległy, ale w końcu mogę go dać i zaprezentować.
Jak we wcześniejszej wiadomości mówiłem, pracę nad grą nieco spowolniły. Walki w demie były dość nudne, żmudne i za dużo w nich było RNG, i z testerów jedynie GameBoy doszedł dość blisko końca dema, zanim się poddał. Dzięki lekkiej pomocy od Viuysa, który mnie trochę naprowadził na niektóre rzeczy, udało mi się zmienić koncept walki, i to na dużo bliższy temu, co oryginalnie planowałem. Było z tym sporo pracy, wiele błędów i problemów, ale mam mniej więcej ukończony nowy system (o nim trochę więcej poniżej). Z tym, że od ostatnich dwóch lat sporo się działo (i dalej dzieje) w życiu, zarówno pozytywnego jak i negatywnego, co oczywiście mocno spowalnia pracę. Ale, projekt mnie dalej ekscytuje, dalej coś do niego robię, więc się nie poddaję
Zmieniłem walkę w projekcie na mniej więcej półturowy system, z użyciem ATB i Staminy, co dodało walce dynamiki. Mocno zmniejszyłem też wpływ RNG na wszystko, teraz poza pojedynczymi przypadkami wszystko powinno trafiać (chyba, że albo wróg, albo nasza postać, wykona unik). Poniżej jest wyrywek z (zaktualizowanego) pierwszego posta, który trochę bardziej opisuje dodane zmiany:
Oraz sam screen z walki:

Zachęcam też testerów do rzucenia kilku słówek na temat jak bardzo walki zmieniły się pomiędzy dwiema Betami które dostali
No i również, jako, że nie lubię postować nowych info bez pokazywania czegoś, nagrałem video pokazujące wczesną rozgrywkę - kreację postaci, obszar tutorialowy, parę walk, oraz walkę z pierwszym, tutorialowym bossem. Nagranie nie jest nawet bliskie profesjonalnemu, bo ostatni raz kiedy robiłem cokolwiek z Voiceoverami i edycją wideo było z dobre 11 lat temu, plus miałem wtedy dostęp do profesjonalnego studia, a nie do mikrofonu za €35 ^^'
I jeszcze na dodatek garstka nowych screenów z gry, w tym nowy wygląd kreatora postaci:
Mam nadzieję, że zmiany się podobają, a sam postaram się więcej informacji postować w temacie, a nie tylko na discordzie!
Jak we wcześniejszej wiadomości mówiłem, pracę nad grą nieco spowolniły. Walki w demie były dość nudne, żmudne i za dużo w nich było RNG, i z testerów jedynie GameBoy doszedł dość blisko końca dema, zanim się poddał. Dzięki lekkiej pomocy od Viuysa, który mnie trochę naprowadził na niektóre rzeczy, udało mi się zmienić koncept walki, i to na dużo bliższy temu, co oryginalnie planowałem. Było z tym sporo pracy, wiele błędów i problemów, ale mam mniej więcej ukończony nowy system (o nim trochę więcej poniżej). Z tym, że od ostatnich dwóch lat sporo się działo (i dalej dzieje) w życiu, zarówno pozytywnego jak i negatywnego, co oczywiście mocno spowalnia pracę. Ale, projekt mnie dalej ekscytuje, dalej coś do niego robię, więc się nie poddaję

Zmieniłem walkę w projekcie na mniej więcej półturowy system, z użyciem ATB i Staminy, co dodało walce dynamiki. Mocno zmniejszyłem też wpływ RNG na wszystko, teraz poza pojedynczymi przypadkami wszystko powinno trafiać (chyba, że albo wróg, albo nasza postać, wykona unik). Poniżej jest wyrywek z (zaktualizowanego) pierwszego posta, który trochę bardziej opisuje dodane zmiany:
Spoiler:

Zachęcam też testerów do rzucenia kilku słówek na temat jak bardzo walki zmieniły się pomiędzy dwiema Betami które dostali

No i również, jako, że nie lubię postować nowych info bez pokazywania czegoś, nagrałem video pokazujące wczesną rozgrywkę - kreację postaci, obszar tutorialowy, parę walk, oraz walkę z pierwszym, tutorialowym bossem. Nagranie nie jest nawet bliskie profesjonalnemu, bo ostatni raz kiedy robiłem cokolwiek z Voiceoverami i edycją wideo było z dobre 11 lat temu, plus miałem wtedy dostęp do profesjonalnego studia, a nie do mikrofonu za €35 ^^'
I jeszcze na dodatek garstka nowych screenów z gry, w tym nowy wygląd kreatora postaci:
Spoiler:
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
- GameBoy
- Posty: 1755
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: [VXAce] Beyond the Veil
Trochę długa ta prezentacja.
Miejscami, np. 7:30, boss, albo na samym na końcu, odgłosy gry zagłuszają to co mówisz, na przyszłość obniż trochę głośność samej gry.
Ogółem dobra robota, widać, że projekt się rozwija.
Miejscami, np. 7:30, boss, albo na samym na końcu, odgłosy gry zagłuszają to co mówisz, na przyszłość obniż trochę głośność samej gry.
Ogółem dobra robota, widać, że projekt się rozwija.
- Zergmar
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 kwie 2018, 16:07
Re: [VXAce] Beyond the Veil
Fajny klimacik, nawet bym nie powiedział "is this RPG maker?!" gdybym to gdzieś indziej widział