[RMXP][Pełniak] Meowku
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Rave
- Posty: 2045
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: [RMXP] Meowku (Pełna wersja)
Meowku, co byś powiedział na zrobienie customowych tilesetów? Masz talent chłopie i warto by go wykorzystać. Nawet jeśli ów talent nie leży w mappingu czy programowaniu.
- Meowku
- Posty: 28
- Rejestracja: 08 lip 2013, 20:03
Re: [RMXP] Meowku (Pełna wersja)
Bardzo podobaja mi sie te, ktore znalazlem na internecie.
Prawda jest taka, ze po skonczeniu tego projektu, nie zamierzam juz wracac do rpg makera.
Juz naprawde dlugo bawie sie w tym programie, przelalem cala moja wiedze na ta gre :)
Tak po za tym, nie chce mi sie robic customowych tilesetow. :P
Jest to gra nie-komercyjna, nawet jakbym mial wlasne pioseneczki to watpie, abym zarobil.
Prawda jest taka, ze po skonczeniu tego projektu, nie zamierzam juz wracac do rpg makera.
Juz naprawde dlugo bawie sie w tym programie, przelalem cala moja wiedze na ta gre :)
Tak po za tym, nie chce mi sie robic customowych tilesetow. :P
Jest to gra nie-komercyjna, nawet jakbym mial wlasne pioseneczki to watpie, abym zarobil.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [RMXP] Meowku (Pełna wersja)
Gram sobie, no i parę błędów się trafiło.

Nie jestem całkiem pewna, ale chyba to można było przeczytać w demie? Teraz się nie da.

Gdy w czasie walki z hordą nieumarłych na tej mapie wyjdzie się na kolejną (wyjściem po prawej stronie) i wróci, to paskudna mumia, czy jakoś tam, robi się niewidzialna, NPC-ki pojawiają się w innych miejscach i nie da się dokończyć walki.
No i ostatnie, chwilowo mnie zastopowało. Jeśli mogę, to proszę o plik.
No i nadal jest tak, że po wyjściu z niektórych map i powrocie na nie potworki znikają. W łatwiej wersji nie było ucieczki przed zjawą. To specjalnie?

Nie jestem całkiem pewna, ale chyba to można było przeczytać w demie? Teraz się nie da.

Gdy w czasie walki z hordą nieumarłych na tej mapie wyjdzie się na kolejną (wyjściem po prawej stronie) i wróci, to paskudna mumia, czy jakoś tam, robi się niewidzialna, NPC-ki pojawiają się w innych miejscach i nie da się dokończyć walki.
No i ostatnie, chwilowo mnie zastopowało. Jeśli mogę, to proszę o plik.

No i nadal jest tak, że po wyjściu z niektórych map i powrocie na nie potworki znikają. W łatwiej wersji nie było ucieczki przed zjawą. To specjalnie?
- Meowku
- Posty: 28
- Rejestracja: 08 lip 2013, 20:03
Re: [RMXP] Meowku (Pełna wersja)
Na chwilę obecną jest udostępniona wersja beta, do wypuszczenia ostatecznej wersji wszystko zostanie naprawione oraz zostaną zmienione muzyki, aby folder Audio nie zajmował ponad 300mb.
Pierwszy obrazek:
Najwyraźniej usunąłem tekst, a nie zdarzenie.
Drugi obrazek:
Bardzo dużo błędów podczas robienia gierki pojawiało się samych, jednak tutaj jak i inne bugi są po prostu moim niedopatrzeniem.
Natomiast gdy wrócimy do map z potworkami, znikają one specjalnie aby nie farmić pieniążków na broń/życie przy ciągłym powrocie do save'a aby się uzdrowić.
Trzeci obrazek:
Błąd znalazłem wcześniej, myślałem że jest naprawiony, ale jak widać nie. Jest on spowodowany, że w nazwie grafiki istnieje polski znak.
Jeśli komuś naprawdę zależy aby grać dalej, proszę wrzucić ten obrazek tutaj (pod nazwą: "ktoś"): C:\...\Meowku\Graphic\Pictures\
"Zjawa" została całkowicie usunięta z gry. Może pomysł był fajny, ale bardzo się bugował.
Dzięki Kleo za parę uwag, jak znajdę chęci to wszystko naprawię.
Pierwszy obrazek:
Najwyraźniej usunąłem tekst, a nie zdarzenie.
Drugi obrazek:
Bardzo dużo błędów podczas robienia gierki pojawiało się samych, jednak tutaj jak i inne bugi są po prostu moim niedopatrzeniem.
Natomiast gdy wrócimy do map z potworkami, znikają one specjalnie aby nie farmić pieniążków na broń/życie przy ciągłym powrocie do save'a aby się uzdrowić.
Trzeci obrazek:
Błąd znalazłem wcześniej, myślałem że jest naprawiony, ale jak widać nie. Jest on spowodowany, że w nazwie grafiki istnieje polski znak.
Jeśli komuś naprawdę zależy aby grać dalej, proszę wrzucić ten obrazek tutaj (pod nazwą: "ktoś"): C:\...\Meowku\Graphic\Pictures\
Spoiler:
"Zjawa" została całkowicie usunięta z gry. Może pomysł był fajny, ale bardzo się bugował.
Dzięki Kleo za parę uwag, jak znajdę chęci to wszystko naprawię.
- Meowku
- Posty: 28
- Rejestracja: 08 lip 2013, 20:03
Re: [RMXP][Pełniak] Meowku
Została dodana finalna wersja gry.
Uwaga
Jeśli posiadasz wersje z dnia 10.07.2014, proszę pobrać grę ponownie i przerzucić save'a.
Przepraszam za niedociągnięcia.
Uwaga
Jeśli posiadasz wersje z dnia 10.07.2014, proszę pobrać grę ponownie i przerzucić save'a.
Przepraszam za niedociągnięcia.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [RMXP][Pełniak] Meowku
Napiszę najprościej jak się da:
Doszedłem do potwora w mieście, którego ostatnich ataków nie dało się unikać i najprościej - skasowałem grę z dysku.
Gra jest mnie osobiście zmęczyła - nie tyle zręcznościowo co psychicznie. Mało się w niej dzieje w samej fabule. Momentami jest brak sensu w dialogach i myśleniu postaci, które te dialogi tworzą. Nie potrafię poczuć w ogóle tej gry od strony fabularnej ani motywacji postaci w ich działaniach. Jakiekolwiek dialogi i rozmowy mam wrażenie, że nie mają żadnego związku z samą rozgrywką.
Gra nie jest rozbudowana nie ma exp, itemów, ekwipunku, nie ma żadnych zbierałek, które choćby zwiększały by nasze moce czy dodawały jakieś nowe skille. Poziomy są również liniowe, a sam rozwój fabuły i prowadzenie jej na tych poziomach jest TOTALNIE okrojone do niemal 0 do formy wymuszanych scenek dialogowych na drodze liniowych etapów - ale pojawiają się rzadko.
Nie ma dosłownie nic - tutaj nie ma nawet menu, bo praktycznie co miałoby w nim być pokazywane ? Ilość miniętych krzaków i drzewek ?
Poziomy są prostymi liniowymi ścieżkami z małymi rozgałęzieniami. Początkowe mini zagadki i pomysły na zręcznościowe wyzwania znikają gdzieś na etapie z miastem, a te elementy, akurat podobały mi się. Samo wykonanie poziomów tak naprawdę jako całość jest dziwne od typowo zeldowatych/nesowych hardkorów z ruchomymi platformami po typowo rmxp szczycenie się ułożeniem krzaków/drzewek i dekoracji przy dróżkach SILĄCE się na względny realizm + poziomy puste, na których nie ma nic poza dekoracjami.
Ogólnie gra śmierdzi próbami przenoszenia liniowych gier tpp na konsole do rma na systemie, który czuć do szpiku kości został okrojony i służy do tworzenia gier rpg. Nie uwierzę, że ta gra powstawała 17 miesięcy. Zombik zrobił Szkielecika w tydzień/dwa, a to jest co najwyżej troszkę bardziej od szkielecika rozbudowane...Mogłeś spokojnie dodać jedno zero obok tego 17 miesięcy...i napisać, że powstawała 170 miesięcy...
Plusy - zalążki klimatu, ale chyba tylko dzięki muzyce, której jest za dużo.
Niektóre momenty w samej rozgrywce, bo na pewno nie w dialogach i treści gry, która w ogóle nie wywołuje u mnie żadnych emocji jakkolwiek ciekawie wygląda opis w zapowiedzi.
Te dobre momenty to śladowe ilości elementów zagadkowo zręcznościowych, oraz początkowo niektóre wyzwania zręcznościowe.
Minusy - Ogólnie to tak naprawdę no nuda i mało się dzieje w samej grze. FABUŁA tworzy pozory czegoś epickiego i rozbudowanego (ta z zapowiedzi) bo w samej grze to ja nie potrafię się połapać o co tam chodzi - jakiekolwiek rozmowy pojawiają się tam rzadko na drodze liniowych etapów zręcznościowych. Sama grafika jest dla mnie niespójna i niekonsekwentna. Gra waży tak dużo, a jest zarazem taka mała i prosta w swojej konstrukcji...jak konstrukcja cepa.
Momentami dialogi są bezsensowne. Sama architektura etapów i całej rozgrywki bywa bardzo niespójna. W tej grze jest dużo wszystkiego, ale tak naprawdę mało najważniejszego - ciekawej różnorodnej rozgrywki - ona wcale nie musiała ważyć 400mb, ale mogła 4-40mb a być bardzo rozbudowaną i nieschematyczną grą. 17 miesięcy ? To jakiś żart. Nawet Skacia gierki z ABSAMI, które robi w parę tygodni są o wiele bardziej rozbudowane i złożone od tego paka grafik i empetrójek...
Jak dla mnie do ciekawej i mega grywalnej gry nie potrzeba tony zasobów, ale z pare tilesetow i pare utworów, oraz pare dni/tygodni pasji, a nie miesiące doskakiwania do rma i tworzenia na siłę - reszta to powinna byc praca nad grywalnoscia nad etapami i zroznicowaniem gry jako calosci - czyli frajda autora z tworzenia i graczy z spotkaniem z tytulem, a nie zbitkiem materialow zbieranym w mękach ktore maja bronic calosc...okropnosc
Doszedłem do potwora w mieście, którego ostatnich ataków nie dało się unikać i najprościej - skasowałem grę z dysku.
Gra jest mnie osobiście zmęczyła - nie tyle zręcznościowo co psychicznie. Mało się w niej dzieje w samej fabule. Momentami jest brak sensu w dialogach i myśleniu postaci, które te dialogi tworzą. Nie potrafię poczuć w ogóle tej gry od strony fabularnej ani motywacji postaci w ich działaniach. Jakiekolwiek dialogi i rozmowy mam wrażenie, że nie mają żadnego związku z samą rozgrywką.
Gra nie jest rozbudowana nie ma exp, itemów, ekwipunku, nie ma żadnych zbierałek, które choćby zwiększały by nasze moce czy dodawały jakieś nowe skille. Poziomy są również liniowe, a sam rozwój fabuły i prowadzenie jej na tych poziomach jest TOTALNIE okrojone do niemal 0 do formy wymuszanych scenek dialogowych na drodze liniowych etapów - ale pojawiają się rzadko.
Nie ma dosłownie nic - tutaj nie ma nawet menu, bo praktycznie co miałoby w nim być pokazywane ? Ilość miniętych krzaków i drzewek ?
Poziomy są prostymi liniowymi ścieżkami z małymi rozgałęzieniami. Początkowe mini zagadki i pomysły na zręcznościowe wyzwania znikają gdzieś na etapie z miastem, a te elementy, akurat podobały mi się. Samo wykonanie poziomów tak naprawdę jako całość jest dziwne od typowo zeldowatych/nesowych hardkorów z ruchomymi platformami po typowo rmxp szczycenie się ułożeniem krzaków/drzewek i dekoracji przy dróżkach SILĄCE się na względny realizm + poziomy puste, na których nie ma nic poza dekoracjami.
Ogólnie gra śmierdzi próbami przenoszenia liniowych gier tpp na konsole do rma na systemie, który czuć do szpiku kości został okrojony i służy do tworzenia gier rpg. Nie uwierzę, że ta gra powstawała 17 miesięcy. Zombik zrobił Szkielecika w tydzień/dwa, a to jest co najwyżej troszkę bardziej od szkielecika rozbudowane...Mogłeś spokojnie dodać jedno zero obok tego 17 miesięcy...i napisać, że powstawała 170 miesięcy...
Plusy - zalążki klimatu, ale chyba tylko dzięki muzyce, której jest za dużo.
Niektóre momenty w samej rozgrywce, bo na pewno nie w dialogach i treści gry, która w ogóle nie wywołuje u mnie żadnych emocji jakkolwiek ciekawie wygląda opis w zapowiedzi.
Te dobre momenty to śladowe ilości elementów zagadkowo zręcznościowych, oraz początkowo niektóre wyzwania zręcznościowe.
Minusy - Ogólnie to tak naprawdę no nuda i mało się dzieje w samej grze. FABUŁA tworzy pozory czegoś epickiego i rozbudowanego (ta z zapowiedzi) bo w samej grze to ja nie potrafię się połapać o co tam chodzi - jakiekolwiek rozmowy pojawiają się tam rzadko na drodze liniowych etapów zręcznościowych. Sama grafika jest dla mnie niespójna i niekonsekwentna. Gra waży tak dużo, a jest zarazem taka mała i prosta w swojej konstrukcji...jak konstrukcja cepa.
Momentami dialogi są bezsensowne. Sama architektura etapów i całej rozgrywki bywa bardzo niespójna. W tej grze jest dużo wszystkiego, ale tak naprawdę mało najważniejszego - ciekawej różnorodnej rozgrywki - ona wcale nie musiała ważyć 400mb, ale mogła 4-40mb a być bardzo rozbudowaną i nieschematyczną grą. 17 miesięcy ? To jakiś żart. Nawet Skacia gierki z ABSAMI, które robi w parę tygodni są o wiele bardziej rozbudowane i złożone od tego paka grafik i empetrójek...
Jak dla mnie do ciekawej i mega grywalnej gry nie potrzeba tony zasobów, ale z pare tilesetow i pare utworów, oraz pare dni/tygodni pasji, a nie miesiące doskakiwania do rma i tworzenia na siłę - reszta to powinna byc praca nad grywalnoscia nad etapami i zroznicowaniem gry jako calosci - czyli frajda autora z tworzenia i graczy z spotkaniem z tytulem, a nie zbitkiem materialow zbieranym w mękach ktore maja bronic calosc...okropnosc
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: [RMXP][Pełniak] Meowku
Halo alo, ma ktoś download? Na Twierdzy nie ma, na Gońcu nie ma, na gospodzie nie ma.
@down, może to? www.speedyshare.com/
@down, może to? www.speedyshare.com/
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 21:46 przez Athanor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [RMXP][Pełniak] Meowku
Jak ktoś da namiary na jakiś porządny hosting (bez rejestracji), to zaraz wrzucę (to "zaraz" pewnie chwilę potrwa, gra waży ok. 350 MB).
Edit.
Hm, jeśli speedyshare Ci pasuje, to proszę bardzo: http://speedy.sh/M5kt9/Meowku.rar
Edit.
Hm, jeśli speedyshare Ci pasuje, to proszę bardzo: http://speedy.sh/M5kt9/Meowku.rar
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 gru 2024, 19:23
Re: [RMXP][Pełniak] Meowku
narracja ssnie oraz system walki, ale poza tym graficznie jak na rpg maker jest 10/10