[MV] Move That Box! (Early Access)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Świat 3 całkowicie grywalny. Kraken ma od teraz własny set animacji, ale musiałem mu zmienić animację śmierci u ducha, bo obrazek jak duch go trzyma byłby za wielki i nie wyglądało to dobrze.
MTB kupicie teraz za 7,24 zł na steamie. Po updatecie z światem 3 i 4 zamierzam podnieść cenę prawdopodobnie do 5,99$ (celem jest 10$, bo jeżeli jakiś indyk kosztuje mniej, niż 10, to jest "niewarty" ogrania) , więc to idealny moment, aby zakupić swoją kopię jeżeli macie ochotę zagrać.

MTB kupicie teraz za 7,24 zł na steamie. Po updatecie z światem 3 i 4 zamierzam podnieść cenę prawdopodobnie do 5,99$ (celem jest 10$, bo jeżeli jakiś indyk kosztuje mniej, niż 10, to jest "niewarty" ogrania) , więc to idealny moment, aby zakupić swoją kopię jeżeli macie ochotę zagrać.

- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Early Access)
Poziomy 21-40 działają, są grywalne. Bossy da się pokonać. Dosłownie zostały mi jakieś bug fixy, dodanie tutoriali i za parę dni update będzie gotowy, aby udostępnić go wszystkim!
Co się idealnie składa, ponieważ Move That Box bierze udział w festiwalu łamigłówek na steam, więc będziecie mieli okazję zdobyć swoją kopię w obniżonej cenie. Po festiwalu cena wzrośnie do 5,99$.
Szerszy opis zmian udostępnię przy oficjalnym wydaniu updatedu.



Co się idealnie składa, ponieważ Move That Box bierze udział w festiwalu łamigłówek na steam, więc będziecie mieli okazję zdobyć swoją kopię w obniżonej cenie. Po festiwalu cena wzrośnie do 5,99$.
Szerszy opis zmian udostępnię przy oficjalnym wydaniu updatedu.



- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Early Access)
Chciałbym poinformować, że nowy update już na serwerach steam:
https://store.steampowered.com/news/app ... 5552949085
Dodatkowo na koniec informacja. 24.04.2023 Move That Box weźmie udział w festiwalu gier logicznych, gdzie cena gry spadnie o 35%. Przecena potrwa tydzień. Po tym czasie od 01.05.2023 Move That Box podniesie cenę do 5,99$.
https://store.steampowered.com/news/app ... 5552949085
Kod: Zaznacz cały
The time has come. Big content update and quality of life improvements are here!
- Added Levels 21 to 40,
- Added Boss Battle in World 3 and 4,
- Added tutorials in worlds 2, 3, 4,
- Added 2 new achevements,
- Added a Quick Reset option, which can be enabled in the menu level, but you can also additionally reset in the menu as always,
- Added option to switch between window and fullscreen mode.
- Added automatic gamepad support - from now on MTB will be able to tell if you play on a keyboard or a controller and will set appropriate buttons icons by itself for you,
- Added feature to detect if game has been run on steam deck. If yes, game will set correct buttons as well,
- Added new hidden skin "The Bombastic Box-man",
- Added fast travel from hub to stars worlds and fast travel from stars worlds to hub,
- When game detects a save file, cursor will be immediately on "continue" in the title screen, so no more accidental starting new game,
Bug fixes:
- Fixed a bug where player could stuck in a loop in level 8. (Thank you MeemoCroc!)
- Fixed a bug where box in level 9 sometimes didn't appear after reset (Thank you Drent!)
- Fixed a lot of smaller bugs that were found while testing new build (Thank you Dragon Kamillo and DiscoFlower8890!)
- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Early Access)
Kilka dni temu Move That Box obchodziło pierwszą rocznicę na Steamie. Z tej okazji chciałbym rozdać kilka egzemplarzy naszej gry.
Zasady są proste. Wystarczy polajkować i podać dalej post na twitterze, aby wziąć udział w losowaniu.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni równo za 24h, 12:00 14.08.2023.
Post, o którym mowa:
https://twitter.com/crashykk/status/1690664498145689600

Zasady są proste. Wystarczy polajkować i podać dalej post na twitterze, aby wziąć udział w losowaniu.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni równo za 24h, 12:00 14.08.2023.
Post, o którym mowa:
https://twitter.com/crashykk/status/1690664498145689600

- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Early Access)

Główna aktualizacja Move That Box 19/04/25
[Styl artystyczny]
- Większość grafiki została odnowiona i ulepszona. W tym zestawy kafelków, sprite'y postaci, sprite'y pudełek.



[Rozgrywka]
- Naprawiono błąd, w którym gracz czasami poruszał się nieodpowiednio po załadowaniu autozapisu bezpośrednio do poziomu,
- Naprawiono błąd, w którym "bounce box" odbijał inne pudełka przez ściany,
- Naprawiono błąd, w którym czerwone pudełko czasami spadało w nieprawidłową pozycję na poziomie 36,
- Naprawiono błąd, w którym "bounce box" czasami blokował drewniane pudełko przed wejściem na swoją pozycję, gdy "bounce box" był wrzucony w dziurę,
- Naprawiono błąd, w którym menu główne w hubie czasami wyświetlało się nieprawidłowo,
- Dużo więcej mniejszych błędów.
- Różne ulepszenia stabilności.
- Kitabake
- Posty: 371
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Early Access)
Nietrudno było znaleźć na liście



Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Early Access)
Taka mała prośba, ale bardzo znacząca. Jeżeli macie Move That Box lub kiedyś kupicie, proszę zostawcie szczerą recenzję na steamie. Cholernie to pomaga algortytmom, a i odblokowuje rozne funkcje. Jak jest mala ilosc recenzji, to nie mozna np dodac kart do gier czy itemow jak tlo, emotikony itd, a dodatkowo nie da sie takich gier umieszczac na gablotach w profilach czy zglosic do weryfikacji zgodnosci ze steam deckiem.
- Kitabake
- Posty: 371
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Early Access)
Hej Crashyk w końcu znalazłem chwilę, żeby pograć - mam feedback i mam nadzieje, że konstruktywny. Recenzje też dam później.
1) Ja bym powiedział, że zanitowany box będzie twardszy, a ten zielony będzie średniej twardości. No ale pewnie się przyzwyczaję, Tylko taki feedback z pierwszego poznania. W samouczku mogło by pokazywać, że diagonalnie też zabija, bo tak się dzieje w grze (chyba, że miałem bug-a). Może sam box i kolor jest ok, tylko brakuje, tu czegoś co wskazywało by na ciężkość, bo sam box wygląda twardo.

2) Czasami przy zmianach ekranu migają menu, co może da się ukryć inną kolejnością wyświetlania obrazków i przyciemnieniami ekranu. No wiadomo, że kiedyś będą musiały "pop in"-ąć, tylko dylemat, czy na czarnym ekranie, czy po nim, bo one nie podlegają przyciemnieniu razem z ekranem z tego co widzę. Próbowałem zrobić screena tego ale się nie da. Chodzi o czas migający przy resecie. W sumie nie jestem pewien czy to RM, tak tylko gadam, co mogło by być bardziej polished. Ten czas, co wyświetla się w tym miejscu:

3) Nie ogarnąłem o co chodziło na początku, czy chodzi o to że ludzie są porywani w BOX-y i my ich sortujemy jako robot :D? Jeżeli tak jest to clarification dla takich slow people jak ja, by się przydał
EDIT: My wchodzimy jako ten koleś do jednego z robotów i udajemy robota?
4) Jest to unikalny design, że za przejście poziomu nie ma gwiazdki, a są 2 za wyzwania. Wiem, że to jest old-schoolowy design ale nowoczesne czasy mówią o 3 gwiazdkach xD, lub jakimś odznaczeniu za przejście i za wyzwania. Podobają mi się 2 kategorie wyzwań, przypomina mi się Crash Bandicoot. Tutaj masz pierwszy level wtajemniczenia - najmniejsza ilość kroków i drugi typ już wypada, żeby posługiwać się doświadczeniem z pierwszego, bo na czas. Na czas najlepiej najkrótszą ścieżką, więc to jest progressive challange. Noice indeed.
5)Bardzo fajna animacja i dźwiek jak wpadają gwiazdki - czuje się bardzo nagrodzony. Satysfakcja jest, bo gra jest wymagająca. Fajna animacja teleportu, dobra muzyka. To nie jest tylko puzzle game, to puzzle zręcznościówka.
6)Udało mi się tak zgliczować grę dwa razy, że trójkąt (PS kontroler) nie działał mi w HUB-ie. Coś z otwieraniem i cancelowaniem menu i kiedy stałem przed panelu wyboru poziomów musiało się zgliczować.
7) Przydała by się opcja "Repeat previous level"
Na razie tyle feedbacku. Gra bardzo mi się podoba i będę chciał ją ukończyć, na 90% moja opinia na steam będzie pozytywna, bo nie widziałem tu nic tragicznego, wręcz przeciwnie.
EDIT: Recenzja na steam done.
1) Ja bym powiedział, że zanitowany box będzie twardszy, a ten zielony będzie średniej twardości. No ale pewnie się przyzwyczaję, Tylko taki feedback z pierwszego poznania. W samouczku mogło by pokazywać, że diagonalnie też zabija, bo tak się dzieje w grze (chyba, że miałem bug-a). Może sam box i kolor jest ok, tylko brakuje, tu czegoś co wskazywało by na ciężkość, bo sam box wygląda twardo.

2) Czasami przy zmianach ekranu migają menu, co może da się ukryć inną kolejnością wyświetlania obrazków i przyciemnieniami ekranu. No wiadomo, że kiedyś będą musiały "pop in"-ąć, tylko dylemat, czy na czarnym ekranie, czy po nim, bo one nie podlegają przyciemnieniu razem z ekranem z tego co widzę. Próbowałem zrobić screena tego ale się nie da. Chodzi o czas migający przy resecie. W sumie nie jestem pewien czy to RM, tak tylko gadam, co mogło by być bardziej polished. Ten czas, co wyświetla się w tym miejscu:

3) Nie ogarnąłem o co chodziło na początku, czy chodzi o to że ludzie są porywani w BOX-y i my ich sortujemy jako robot :D? Jeżeli tak jest to clarification dla takich slow people jak ja, by się przydał

EDIT: My wchodzimy jako ten koleś do jednego z robotów i udajemy robota?
4) Jest to unikalny design, że za przejście poziomu nie ma gwiazdki, a są 2 za wyzwania. Wiem, że to jest old-schoolowy design ale nowoczesne czasy mówią o 3 gwiazdkach xD, lub jakimś odznaczeniu za przejście i za wyzwania. Podobają mi się 2 kategorie wyzwań, przypomina mi się Crash Bandicoot. Tutaj masz pierwszy level wtajemniczenia - najmniejsza ilość kroków i drugi typ już wypada, żeby posługiwać się doświadczeniem z pierwszego, bo na czas. Na czas najlepiej najkrótszą ścieżką, więc to jest progressive challange. Noice indeed.
5)Bardzo fajna animacja i dźwiek jak wpadają gwiazdki - czuje się bardzo nagrodzony. Satysfakcja jest, bo gra jest wymagająca. Fajna animacja teleportu, dobra muzyka. To nie jest tylko puzzle game, to puzzle zręcznościówka.
6)Udało mi się tak zgliczować grę dwa razy, że trójkąt (PS kontroler) nie działał mi w HUB-ie. Coś z otwieraniem i cancelowaniem menu i kiedy stałem przed panelu wyboru poziomów musiało się zgliczować.
7) Przydała by się opcja "Repeat previous level"
Na razie tyle feedbacku. Gra bardzo mi się podoba i będę chciał ją ukończyć, na 90% moja opinia na steam będzie pozytywna, bo nie widziałem tu nic tragicznego, wręcz przeciwnie.
EDIT: Recenzja na steam done.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"